از 990,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل مانی اصفهان

اصفهان، خیابان استانداری، بعد از چهارراه فرشادی، به سمت میدان نقش جهان، پلاک 50 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل مانی اصفهان گزینه مناسبی برای انهایی است که به دنبال یک اقامتی لوکس و مرکزی در شهر اصفهان هستید.

این هتل با طراحی زیبا و مدرن، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، مکانی مناسب برای اقامت در قلب شهر اصفهان است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل مانی اصفهان با داشتن امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، اقامتی لوکس در اصفهان را برای شما فراهم می‌کند. این هتل دارای ۱۵۰ اتاق می‌باشد که همگی با طراحی مدرن و زیبا، امکانات رفاهی کامل و دسترسی به اینترنت پرسرعت Wi-Fi مجهز شده‌اند.

امکانات اتاق‌های هتل مانی شامل تلویزیون صفحه‌ی تخت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی به همراه لوازم تمیز کننده، سرویس اتاق و خدمات نظافت روزانه است.

علاوه بر امکانات رفاهی در اتاق، هتل مانی اصفهان با داشتن خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن همایش و نمایشگاه، اقامتی کامل و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد. رستوران هتل با منوی گوناگون و خدمات با کیفیت، مناسب برای صبحانه، ناهار و شام است.

قیمت‌های هتل مانی بستگی به فصل و تعطیلات دارد. اما در کل، هتل مانی با داشتن امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، قیمت مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین برای کسانی که به دنبال تخفیف هستند، هتل مانی با ارائه‌ی تخفیفات ویژه در برخی فصول، قیمت مناسبی را برای اقامت در اصفهان به شما ارائه می‌دهد.

هتل مانی اصفهان با موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، گزینه‌ای عالی برای اقامت در قلب شهر اصفهان است. با داشتن امکانات رفاهی در اتاق و خدمات متنوع، این هتل به شما اقامتی لوکس و آرامش‌بخش در اصفهان را به ارمغان می‌آورد.

هتل مانی اصفهان هتلی تازه تاسیس و سه ستاره این شهر بوده که در سال 1402 به بهره‌برداری رسید. این هتل سه ستاره دارای 21 باب واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل مانی ماهانیوم در خیابان استانداری در مرکز شهر واقع شده‌است.

از نظر موقعیت مکانی این هتل به مراکز و اماکن دیدنی این شهر دسترسی مناسبی داشته که می‌توان به میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مقبره خواجه نظام الملک، مسجد شیخ لطف الله، خانه مشروطیت، میدان عتیق، منار جنبان، مسجد جامع عباسی، خانه تاریخی ملا باشی، بازار قیصریه، بازار زرگرها، بازار بزرگ حکیم، خانه تاریخی مشیر الممالک، کاخ چهل‌ستون، کاخ هشت بهشت، موزه موسیقی اصفهان، مدسه چهار باغ عباسی، پل خواجو، زاینده رود، سی و سه پل، مکینه خواجو، کلیسای وانک، باغ گل‌ها و… اشاره نمود.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی برابر با 26.2 کیلومتر، تا راه آهن اصفهان برابر با 18 کیلومتر، تا ترمینال صفه برابر با 12.6 کیلومتر، تا ترمینال کاوه برابر با 6.1 کیلومتر، تا ترمینال جی برابر با 5.1 کیلومتر و تا ترمینال زاینده رود برابر با 7 کیلومتر می‌باشد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 990,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667