از 2,940,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق

مشهد، خیابان نواب صفوی، بلوار شوشتری، بین شوشتری 8 و 10 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق در سال 1400 در زمینی به مساحت 2000 متر مربع افتتاح شد.

این هتل در 10 طبقه به صورت دو برج شرقی و غربی بنا شده است و دارای 126 باب واحد اقامتی می باشد. هتل در خیابان نواب صفوی و در فاصله 500 متری از حرم مطهر واقع شده است به گونه ای که مهمانان گرامی با پیمودن این مسافت به صورت پیاده می توانند به آسانی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شوند.

تلفن تماس : 91031931-021

همچنین از دیگر مزایای موقعیت مکانی هتل چهار ستاره لیان مشهد می توان به فاصله نزدیک تا جاذبه های گردشگری نظیر خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی نیز اشاره کرد. هتل لیان با برخورداری از امکانات و خدمات رفاهی مناسب و چشم انداز بارگاه ملکوتی، اقامتی آرام و به یادماندنی را برای مهمانان عزیز فراهم آورده است.

هتل لیان یکی از هتل های 4 ستاره لوکس محسوب می شود که در وهله اول از نظر معماری و سبک بسیار دل انگیز خواهد بود. این هتل دارای دو رستوران یاس و پگاه بوده که دارای ظرفیت 120 نفر هستند. از سوی دیگر کافی شاپ هتل در طبقه همکف قرار گرفته است که شامل 30 نفر ظرفیت می شود.

ساعت کاری در این هتل به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است. از امکانات عمومی هتل لیان مشهد می توان به فروشگاه و غرفه، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد. هتل لیان دارای رستوران روف گاردن بوده و سالن صبحانه خوری به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

در هتل لیان مشهد سالن بدنسازی و استخر و اسپا به همراه سونای خشک وجود دارد. هتل دارای سیستم ویلچر و رمپ مخصوص است. نمای هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق رو به حرم بوده و همینطور دارای نمای کوچه و خیابان است. کارکنان هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق مسلط به زبان عربی و انگلیسی و فرانسه هستند. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته بوده و همینطور سیستم استقبال رایگان نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است که بخش مهمی از کار را شامل می شود.

علاوه بر این، هتل مدینه الجواد مشهد با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، هتل مدینه جواد به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.

رزرو هتل لیان مشهد، یکی از بهترین و محبوب ترین انتخاب های اقامت در شهر مشهد است. این هتل با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، به مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و لذت بخش در مشهد هستند، پیشنهاد می شود.

اگر به دنبال یک محل اقامت با تمام امکانات و خدمات لوکس در مشهد هستید، هتل لیان سابق مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل با داشتن امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران و کافی شاپ، به همراه سرویس های نظافت و پارکینگ رایگان، بهترین گزینه برای اقامت در مشهد است.

در کل، رزرو

هتل مدینه الجواد مشهد – لیان سابق ، بهترین گزینه برای اقامت در شهر مشهد است. با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که برای اقامت در مشهد، هتل هتل مدینه الجواد مشهد را رزرو کنید و از اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز در این شهر پرطرفدار بهره مند شوید.


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر

فاصله تا بازار بزرگ رضا: ۲.۵ کیلومتر

فاصله تا باغ نادری: ۴ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۱.۹ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official

خدمات رایگان هتل شامل مجموعه آبی ، اینترنت و صبحانه سلف سرویس می باشد .


تلفن تماس : 91031931-021


باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,940,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667