از 4,790,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل مدینه الرضا مشهد

مشهد - ابتدای خیابان شیرازی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل مدینه الرضا مشهد در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل در 12 طبقه با 9 طبقه اقامتی و حدود 320 باب اتاق در سال 1392 به بهره برداری رسید. سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی به کار رفته در برخی بخش های هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد ، از ویژگی های بازر این هتل می باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

از دلایل انتخاب هتل مدینة الرضا ، فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مرکزی مشهد را می توان نام برد.باید اذعان کرد که برخلاف بسیاری از اقامتگاه‌های دیگر، جذابیت Madinah Al-Reza Hotel فقط به واحدهای اقامتی دل‌باز و زیبای آن محدود نمی‌شود.

بلکه جای‌جای این اقامتگاه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود سازد. برای مثال، اگر سری به آتلیه هتل مدینه الرضا مشهد بزنید، صاحب عکس‌های بسیار زیبایی از خود در پس‌زمینه حرم و دیگر اماکن گردشگری مشهد خواهید بود. ناگفته نماند که هتل مدینه الرضا مشهد، کتابخانه‌ای مطلوب با عناوینی خواندنی را نیز در فضای خود جای داده است.

برای کسانی که دوست ندارند برای خرید خار و بار فضای هتل مدینه الرضا مشهد را ترک کنند نیز فروشگاهی در محوطه هتل گنجانده شده است تا امکان خرید اقلام مختلف در این هتل برای مهمانان فراهم گردد. از نظر برخی مهمانان سابق هتل، کاربردی‌ترین و دل‌پذیرترین امکانات هتل استخری است که در این مکان تعبیه شده است. این استخر به شما کمک می‌کند که قوای ذهنی و جسمی خود را پس از گشت‌وگذاری طولانی در پایتخت معنوی کشورمان، بازیابی کنید و خود را برای روز دیگر و جاذبه گردی آینده آماده سازید.

البته در طول این مدت می‌توانید فرزندان دلبند خود را به اتاق بازی بی‌نظیر هتل مدینه الرضا مشهد ببرید تا آن‌ها نیز در آنجا سرگرم شوند و از اقامت خود لذت ببرند. خوب است بدانید که مهمانان Madinah Al-Reza Hotel فرصت برخورداری از دستگاه خودپرداز این اقامتگاه را نیز دارند.

همچنین بهره‌مندی از سرویس‌هایی مثل ترانسفور رفت‌وبرگشت به فرودگاه، خدمات نظافتی، تاکسی‌سرویس و تحویل روزنامه نیز از خدمات همیشگی و روزمره هتل مدینه الرضا به مهمانان محسوب می‌شود. در کنار تمامی امکانات ذکرشده، استفاده از پارکینگ هتل مدینه الرضا باعث شده تا آسودگی مهمانان فراهم گردد. این پارکینگ که ظرفیت ۱۱۰ خودرو را دارد، به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و امنیت خودروهای این افراد را کاملاً تأمین می‌نماید.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.


خدمات رایگان هتل مدینه الرضا: ترانسفر استقبال و بدرقه فرودگاهی فقط برای پرواز های داخلی، ترانسفر بدرقه به راه‌آهن ،استفاده یک نوبت استخر، اینترنت نامحدود، یک قطعه عکس آتلیه

در این هتل ترانسفر فرودگاهی (پرواز داخلی) ، بین ساعت 7 صبح تا 22 انجام می‌گردد.

ثبت رزرو در روز ورود، ترانسفر انجام نمی‌شود.

پذیرش میهمان کویتی صرفا از طریق هتل انجام می‌شود.

لازم به ذکر است: اتاقهای دوتخته اکونومی کوچکترین اتاق دو تخته یا اتاق با پنجره رو به لابی می باشند.

نکته بسیارمهم: باتوجه به تفاوت نرخ میهمان غیرایرانی خواهشمند است جهت استعلام مبلغ نهایی رزرو با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید.


لازم به ذکر است:اتاقهای دوتخته اکونومی کوچکترین اتاق دو تخته یا اتاق با پنجره رو به لابی می باشند.

نکته بسیارمهم: باتوجه به تفاوت نرخ میهمان غیرایرانی خواهشمند است جهت استعلام مبلغ نهایی رزرو با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید.


فاصله هتل مدینه تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۶۰۰ متر

فاصله هتل مدینه الرضا تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,790,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

وب سایت

https://mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667