از 3,000,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل مشهد مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل مشهد مشهد از باسابقه‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ های احداث شده در خیابان امام رضا، با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) در سال ۱۳۵۳ افتتاح و آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۹۹ انجام شده است.

این مجموعه اقامتی با ۱۰ طبقه بنا و ۱۳۷ باب اتاق و سوئیت و آپارتمان از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد. همچنین موقعیت هتل موجب دسترسی آسان مسافران عزیز به حرم مطهر و مراکز خرید شده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل مشهد مشهد آماده‌ خدمت رسانی به شما عزیزان و مهمانان گرانقدر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) می‌باشند تا خاطری خوش در ذهنتان ثبت گردد.

تلفن تماس : 91031931-021

لازم به ذکر است : در این مجموعه تمامی پروتکل های بهداشتی مرتبط با کووید ۱۹ در عالی ترین سطح اجرا و نظارت می‌گردد.در هتل مشهد مشهد می‌توان در سلف سرویس از خود پذیرایی کرد یا در رستوران و کافی‌شاپ زیبای هتل یک وعده دل‌پذیر را صرف کرد. هم رستوران و هم کافی‌شاپ هتل مشهد مشهد این مزیت را دارند که فضای موردنیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند و بسیار دل‌باز هستند.

این هتل ۱۰ طبقه فروشگاهی دارد که دسترسی به اقلام موردنیازتان را راحت‌تر می‌سازد. نباید اشاره به امکانات ویژه‌ای چون سالن بدنسازی را از قلم بیاندازیم چون برخی از مهمانان یک روز هم از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمی‌مانند.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.

بنابراین، با استفاده از ماهانیوم به عنوان منبع اصلی برای رزرو هتل‌های مشهد، شما می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز در این شهر مذهبی و زیبا را تجربه کنید. با تضمین بهترین قیمت و خدمات برتر، ماهانیوم به شما اطمینان می‌دهد که اقامت شما در هتل‌های مشهد یک تجربه فوق العاده خواهد بود.

گفتنی است که کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روزی آماده راهنمایی در ارائه خدمات هتل هستند، خدماتی همچون روم سرویس، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تور. ضمنا این  دارای پارکینگی به ظرفیت ۱۰ خودرو بوده و استفاده از آن برای مهمانان هتل مشهد رایگان است.

در این هتل به علت طرح محدودیت تردد در ایام مناسبتی و پیک، واگذاری پارکینگ به میهمانان محترم امکان پذیر نمی‌باشد.


فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا: ۳۹۱متر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد: ۵۶۹ متر

فاصله هتل تا بازار رضا: ۴۱۴ متر

فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد: ۹۰۱ متر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,000,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667