هتل معرفت مشهد

مشهد ، نواب صفوی ، نواب صفوی 9-شهید کارگر1 ، عسگریه9 ، شهید رکابی1 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل معرفت مشهد یکی از هتل یک ستاره کیفیت بالای مشهد الرضا می باشد .

این هتل در سال 1394 تاسیس شده است از این از هتل های نوساز مشهد محسوب می شود با محیطی آرام و تروتمیز در خدمت میهمانان گرامی می باشد . هتل معرفت در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل معرفت مشهد را می توان از جمله هتل های نزدیک به حرم به شمار آورد.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل یک ستاره خوب دارای واحدهای دو تخته , اتاق سه تخته , آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد و با کادری متعهد و مجرب با امکاناتی نظیر رستوران شیک و مجهز , کافی شاپ , پارکینگ , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد . از آنجایی که معرفت از هتل های پایین رده است نباید انتظار امکانات و خدمات فراوانی را از آن داشته باشید با این حال امکانات و خدماتش در اندازه ای هستند که بشود چند روزی را در آن اقامت داشت و به مشکل بر نخورد.

اتاق های هتل معرفت مشهد طرح و یا تزیینات خاصی به جز یکی دو نقاشی دیواری ندارند اما همین سادگی هتل و نزدیکی اش به حرم باعث می شود تا مهمانان حال و هوای معنوی بیشتری را تجربه کنند. سیستم گرمایشی همه اتاق ها شوفاژ است. اتاق ها پنجره های چندان بزرگی ندارند و چشم انداز پیش روی اتاق ها کوچه پس کوچه ها و خیابان های اطراف حرم است.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.

بنابراین، با استفاده از ماهانیوم به عنوان منبع اصلی برای رزرو هتل‌های مشهد، شما می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز در این شهر مذهبی و زیبا را تجربه کنید. با تضمین بهترین قیمت و خدمات برتر، ماهانیوم به شما اطمینان می‌دهد که اقامت شما در هتل‌های مشهد یک تجربه فوق العاده خواهد بود.

برای اینکه در مدت زمان اقامت در هتل معرفت حوصله تان سر نرود در همه اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است تا مهمانان خود را با تماشای برنامه های تلویزیونی سرگرم کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس ایرانی است تنها برخی واحدها دارای سرویس فرنگی هستند.

حمام اتاق ها به صورت دوش است و برخی امکانات مانند دستمال کاغذی و صابون در سرویس ها قرار داده شده است. کمد لباس، دمپایی، یخچال و دسترسی به اینترنت از دیگر خدمات و امکاناتی است که مهمانان با اقامت در هتل معرفت به آن ها دسترسی خواهند داشت.


فاصله تا حرم: ۰.۳ کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۷.۲ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی ۷.۳ کیلومتر

فاصله تا پارک ملت مشهد: ۹.۷ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667