از 940,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ملک اصفهان

اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ملک اصفهان هتل دو ستاره نسبتا تازه‌ای در خیابان هشت بهشت غربی اصفهان است که نمای چشم نواز آن با الهام از تخت جمشید به نقش زیبای سربازان کهن پارسی مزین شده و هتل را از میان دیگر ساختمان‌های این خیابان جدا کرده است.

این هتل دو ستاره برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ با ۱۹ اتاق و ۵۱ تخت و در ۳ طبقه افتتاح شد. چندین سال از افتتاح و فعالیت این هتل می‌گذشت تا این که در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفته شد هتل ملک برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات مورد بازسازی قرار بگیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل ملک اصفهان فاقد استخر بوده  ولی پارکینگ ختصاصی برای میهمانان هتل مهیاست . میهمانان اگر با ماشین شخصی به اصفهان سفر کرده‌اند لازم نیست نگران باشند زیرا می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنند. اتاق‌های ملک اصفهان بسیار مجهز و دارای امکانات فراوانی است.

چشم انداز پیش روی اتاق های هتل ملک نمایی از خیابان های زیبای اصفهان است. در اتاق های هتل مبلمان، آپاژور، کمد لباس، و یخچال برای راحتی بیشتر میهمانان قرار داده شده است. خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه نیز در صورت در خواست و تمایل میهمانان در اتاق ها ارائه می شود.

ملک اصفهان صرافی نیز دارد تا میهمانان برای تبدیل و یا تهیه ارز مجبور به خارج شدن از هتل نباشند. دسترسی به اینترنت گرچه در داخل اتاق‌ها امکان پذیر نیست اما میهمانان در لابی هتل امکان اتصال به اینترت را خواهند داشت.

بد نیست بدانید که اینترنت لابی هتل نامحدود بوده و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل است. میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور هتل استفاده خواهند کرد. هتل ملک دارای رستوران و چایخانه سنتی است که انوع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را سرو می‌کند.

تاکسی سرویس، خدمات تور، خدات خانه داری، خدمات بیدار باش، کفی نت و لاندری از دیگر خدمات و امکاناتی است که در هتل ملک وجود دارد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

خشکشویی
رستوران
آسانسور
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 940,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667