از 2,360,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل منجی مشهد

مشهد، ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی ۹ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل منجی مشهد در سال ۱۳۹۳ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام افتتاح گردید.

این هتل با ۷ طبقه بنا و ۴۵ باب اتاق از امکانات رفاهی و اقامتی مطلوبی برخوردار می‌باشد. هتل سه ستاره منجی با فاصله حدود یک کیلومتر تا حرم مطهر موجب گردیده تا مسافران گرامی لذت زیارت را دو چندان حس کنند. همچنین نزدیکی به مراکز خرید و بازار رضا نیز از دیگر ویژگی های خوب این هتل محسوب می‌شود. هتل منجی با کادری مجرب و اموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

مجموعه آبی هتل منجی مشهد با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود با محیطی لذت بخش آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.این مجموعه مشتمل بر جکوزی حوضچه آب سرد سونای خشک و سونای بخار می باشد.همچنین دو تایم مجزا برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.همچنین شایان ذکر است امکان استفاده از مجموعه آبی و ماساژ هتل منجی مشهد به صورت همزمان نیز امکان پذیر است.

رستوران هتل منجی مشهد افتخار دارد با پرسنلی آموزش دیده و مجرب و فضایی آرامش بخش آماده خدمت رسانی به زائرین امام مهربانی ها می باشد.تمامی سعی ما بر این بوده که دراین مجموعه انواع ذائقه ها درنظر گرفته و غذایی با کیفیت اصیل به مهمانان ارائه کنیم.

اگر به دنبال یک تجربه اقامتی لوکس و رفاهی در شهر مشهد هستید، ماهانیوم به عنوان یکی از بهترین منابع برای رزرو هتل‌های مشهد شناخته می‌شود. با توجه به موقعیت استراتژیک خود و ارائه خدمات برتر، ماهانیوم به عنوان یک پلتفرم معتبر برای رزرو اقامت در هتل‌های مشهد شناخته می‌شود.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.

همچنین نزدیکی به مراکز خرید و بازار رضا نیز از دیگر ویژگی های خوب این هتل محسوب می‌شود. هتل منجی با کادری مجرب و اموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.


فاصله مجتمع الماس شرق: ۹.۵ کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما: ۸.۸ کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: ۶.۲ کیلومتر

فاصله هتل تا ييلاق طرقبه: ۳۲ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,360,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667