از 1,140,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل موقوفه فجر مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش عنصری ۹ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل موقوفه فجر مشهد در فاصله نزدیکی از حرم مطهر در سال ۱۳۷۷ افتتاح و جهت ارتقاء کیفیت در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده است.

از مزیت های این هتل فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه ای با حرم مطهر رضوی بوده و هچنین دسترسی آسان به بازارها و مجتمع تجاری مشهد بویژه بازار رضا دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل دو ستاره از امکانات مناسب و کادری مجرب برخوردار بوده و می توان با اقامت در هتل فجر ، اقامت خاطره انگیزی را تجربه کرد.رستوران هتل فجر ، طراحی داخلی با سبکی مدرن دارد و در طبقه اول جای گرفته است.

جالب است بدانید که رستوران هتل فجر ، غذا های خود را به صورت منو انتخابی به میهمانان سرو می کند. سرآشپز‌ های رستوران فجر بسیار ماهر هستند و غذا های با کیفیت و خوشمزه ای را طبخ می نمایند. رستوران هتل فجر مشهد با ظرفیت ۱۰۰ نفر هر روز از ساعت ۷٫۳ تا ۹٫۳ آماده سرو صبحانه، ۱۳تا ۱۴٫۳ سرو ناهار و ۲۰ الی ۲۲ صرف شام است.

مدیریت هتل ۲ ستاره فجر مشهد برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان خود در طبقه همکف مکانی دنج و نقلی را طراحی کرده است. مهمانان محترم هتل فجر می توانند با صرف انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم، کیک های خوشمزه و تازه اوقات آرام و لذت بخشی را سپری نمایند.فروشگاه، نمازخانه، لاندری، لابی، آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی از جمله امکانات موجود در هتل فجر مشهد هستند که برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان فراهم شده است.

رزرو هتل فجر در مشهد، یکی از مهمترین نیازهای هر توریست و زائری است که به این شهر مقدس سفر می‌کند. سایت ماهانیوم با ارائه خدمات رزرو هتل فجر ، به شما کمک می‌کند تا با آسایش و راحتی بیشتری از این شهر بازدید کنید.

هتل موقوفه فجر ، یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره در مشهد است که با امکانات و خدمات بسیار عالی خود، همواره توانسته است رضایت مسافران را به دست آورد. این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون‌های زیبا و منحصر به فرد است که با استفاده از تجهیزات روز دنیا، برای شما اقامتی راحت و لذت بخش را فراهم می‌کند.

پس برای رزرو هتل فجر مشهد، به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و با استفاده از سیستم رزرو آنلاین سایت، به راحتی و با قیمتی مناسب، اقامتی راحت و لذت بخش در این هتل را تجربه کنید.


فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع): ۴۰۰ متر

فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: ۲۲٫۴ کیلومتر

فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۲۶ کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۸٫۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,140,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667