از 1,488,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل میامی مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل میامی مشهد یکی از زیباترین هتل‌های هم جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده است.

از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به دسترسی راحت و آسان به خطوط بی آر تی، و مترو و نزدیکی به مراکز خرید اطراف حرم اشاره کرد. هتل میامی با اتاق‌هایی استاندارد و دکوراسیون مدرن و مجلل و تایید شده از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، لحظاتی زیبا و آرام را برای شما عزیزان آرزومند است.

تلفن تماس : 91031931-021

یکی دیگر از مزیت‌های این هتل نزدیک بودن به خطوط بی‌آرتی (BRT) است که کار را برای اکثر مسافران راحت‌تر کرده است. چرا که این روش یکی از آسان‌ترین روش‌های گشت‌وگذار در سطح شهر و همچنین رفتن به تمامی مسیرهای مدنظرتان است. برای مثال اگر قصد داشته باشید به یکی از مرکز خریدهای مورد نظرتان بروید که می‌توان با بی‌آرتی آنجا رفت، فقط کافیست چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به خطوط بی‌آرتی برسید.

مورد دیگری که می‌توان درباره هتل میامی مشهد ذکر کرد، کیفیت خوب و مطلوب رستوران و غذاهایش است. کیفیت غذاها بسیار عالی بوده و طعم آن‌ها فوق‌العاده هستند و بیشتر کسانی که در این هتل سه ستاره اقامت داشته‌اند از سطح کیفی غذاها بسیار راضی بوده‌اند. تمام وعده‌ها، بخصوص صبحانه هتل میامی مشهد بسیار مطلوب و پرطرفدار بوده است. از طرفی دیگر تنوع در منو رستوران باعث شده تا پیش رویتان انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

هتل میامی مشهد، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در شهر مشهد است که با امکانات شگفت‌انگیز و موقعیت مکانی عالی، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر مشهد شناخته می‌شود. این هتل با داشتن امکاناتی همچون اسپا ، رستوران و کافی شاپ ، باعث می‌شود اقامت شما در هتل میامی مشهد لذت بخش و به یادماندنی باشد. همچنین، موقعیت مکانی عالی هتل، به راحتی دسترسی به اماکن تاریخی و زیارتی مشهد مانند حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، پارک لاله و… را فراهم می‌کند.

جهت رزرو هتل میامی مشهد، بهترین و قابل اعتماد ترین سایت رزرواسیون ایران، سایت ماهانیوم را انتخاب کنید. با استفاده از سایت ماهانیوم، به راحتی و با قیمت مناسب، هتل میامی مشهد را رزرو کنید. این سایت به شما امکان می‌دهد تا با مقایسه قیمت‌های مختلف، بهترین قیمت را برای رزرو هتل میامی مشهد انتخاب کنید و با خیال راحت اقامت خود را در این هتل رزرو کنید.

با استفاده از سایت ماهانیوم، شما می‌توانید به راحتی و با قیمت مناسب، اقامتی لذت بخش در هتل میامی داشته باشید. همچنین، با استفاده از این سایت، می‌توانید تصاویر و نظرات دیگران را درباره هتل مشاهده کنید و به راحتی تصمیم‌گیری کنید.

باید توجه داشت که هتل میامی مشهد، در فصل‌های پربازدید مانند نوروز و محرم، بسیار پرطرفدار است. بنابراین، بهتر است هرچه زودتر رزرو خود را انجام دهید تا از این امکانات فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

در نهایت، با توجه به امکانات و موقعیت مکانی عالی هتل میامی ، رزرو هتل با استفاده از سایت ماهانیوم، گزینه‌ای عالی برای اقامت شما در شهر مشهد است. با استفاده از این سایت، شما می‌توانید به راحتی و با قیمت مناسب، اقامتی لذت بخش در هتل میامی مشهد داشته باشید و از زیبایی‌های شهر مشهد لذت ببرید. بنابراین، برای رزرو هتل میامی ، به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و از این فرصت استفاده کنید.


فاصله تا بازار رضا: ۲ کیلومتر

فاصله تا برج تجاری آلتون: ۴ کیلومتر

فاصله تا بازار جنت: ۴ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶کیلومتر

فاصله تا رستوران پسران کریم: ۸ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,488,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667