از 3,730,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل میزبان بابلسر

بابلسر، كيلومتر ۳ كمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل میزبان بابلسر یکی از بهترین هتلهای بابلسر شناخته می شود که از سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده است.

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر دارای ۱۳ طبقه با ۱۶۶ واحد اقامتی و در مجموع ۲۴۸ تخت و بخش های متنوعی اعم از بخش اقامتی، ورزشی و تفریحی و تجاری می‌باشد. موقعیت قرارگیری هتل میزبان بابلسر در ۳ کیلومتری کمربندی بابلسر، با داشتن مناظری زیبا از شالیزار، جنگل و رشته‌کوه‌های البرز و فاصله ۴ کیلومتری تا دریا این هتل را به یکی از انتخاب‌های خاص و جذاب برای مسافران شمال کشور تبدیل کرده است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر با تنوع بالایی از اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت های یک خوابه و دوخوابه لوکس و پرزیدنت سلیقه‌های متنوع مهمانان هتل میزبان را به خوبی مدنظر قرار داده است. همچنین وجود هفت رستوران مختلف در هتل میزبان بابلسر با سرو غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی با چشم‌اندازهایی مانند شالیزار، پنت هاوس پانوراما و… صرف وعده‌های غذایی در رستوران‌های این هتل را برای میهمانان لذت بخش و خاطره‌انگیز خواهد نمود.

برای مهمانانی که ترجیح می‌دهند محل اقامتشان در نزدیکی دریا باشد، هتل پنج ستاره میزبان بابلسر انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود؛ چرا که تنها ۱۰ دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

​​​​​​​با اقامت در۲۳۳ اتاق و سوئیت های لوکس،پذیرائی درهفت رستوران متنوع با انواع غذا های ایرانی ،فرنگی و محلی از جمله پنت هاس با نمای پاناروما ، بالکن با نمای شالیزار، سلف سرویس با نمای قله دماوند بوفه سرد و گرم انتخابی، رستوران آلاکارت و آلاکارت بوفه و بوفه کامل، هفت تالارمدرن با ظرفیت های بزرگ ، متوسط و کوچک با توانایی پذیرایی حداقل 4 هزارغذا دریک وعده و پارکینگ به گنجایش حداقل ۱۲۰۰ اتومبیل ، کلوپ ورزشی سرپوشیده (شامل استخر، سونا، سالن بدنسازی) ، پارک بازی رو باز و صنایع دستی مدرن، گل فروشی، پیرایش آقایان و سالن آرایش بانوان، شرایط لازم جهت رضایت میهمانان فراهم شده است.

هتل ساحلی میزبان بابلسر متعلق به شرکت توسعه گردشگری دریایی بابلسر در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع واقع در پارکینگ نهم شهرستان بابلسر و مجتمع رفاهی شیلات سابق، با هدف ایجاد دسترسی به تفریحات آبی و ساحل دلربای دریای خزر طراحی و ساخته شد. هتل میزبان بابلسر در فاز نخست با احداث ۲۳ ویلای چوبی به همراه امکانات رفاهی روز، رستوران و فود کورت دریایی، کافی شاپ ، مسیر پیاده روی ساحلی، ورزش های آبی و تفریحات دریایی وفضایی آرام و دلنشین ،پذیرای میهمانان و گردشگران است.

در فاز دوم هم با احداث اسکله ی دریایی، ساخت رستوران جهت سرو غذای دریایی برروی اسکله، پلاژ آقایان و بانوان، مکانی شایسته و ارامش بخش جهت بهره مندی مناسب از دریای خزر و ساحل زیبای آن را فراهم خواهیم کرد. شما هم اکنون می توانید جهت رزرو آنلاین از طریق سایت ماهانیوم ،این مجموعه جذاب را به البوم خاطرات خود اضافه کنید.

مجموعه هتل و رستوران های میزبان بابلسررا به جای توصیف باید تجربه کرد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,730,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667