از 1,030,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل نادری نو تهران

تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از سی تیر، نرسیده به چهارراه استانبول، کوچه گوهرشاد، پلاک ۳۹ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نادری نو تهران در یکی از مرکزی‌ترین نقاط شهر تهران، خیابان جمهوری که از شاهراه‌های دسترسی به مناطق جنوبی و مرکزی تهران است، قرار دارد.

هتل نادری نو از هتل‌های باسابقه در بین هتل‌های شهر تهران به‌شمار می‌رود. قدمت این هتل 2 ستاره به سال 1351 بر می‌گردد که تا پیش از بازسازی سال 1394 هم به فعالیتش با همان شکل و شمایل ادامه می‌داده است. هتل نادری نو تهران دارای 59 اتاق در ساختمانی 7 طبقه بوده و اتاق‌هایی یک نفره و دو نفره را می‌توانید در این هتل رزرو کنید.

تلفن تماس : 91031931-021

با اقامت در هتل نادری نو تهران به بازار تهران، خیابان ولیعصر، و خیابان انقلاب دسترسی راحتی دارید. از طرفی دیگر هم رفت و آمد به مناطق مختلف شهر تهران برای مسافران هتل میسر شده است. خیابان جمهوری که هتل نادری نو در نزدیکی آن قرار دارد، به بورس موبایل و لوازم خانگی در شهر تهران معروف است. کافه نادری و خیابان سی‌تیر که در نزدیکی هتل نادری نو تهران واقع شده‌اند، مکان‌های خوبی هستند که شما را به گذشته می‌برند و از دیدنی‌های شهر تهران محسوب می‌شوند.

اگر می‌خواهید محل پاتوق روشنفکران و شاعران و نویسندگان طهران قدیم را ببینید، سری به کافه نادری بزنید. جایی که روزگاری محل گپ و گفت بزرگانی چون صادق هدایت، جلال آل احمد، سیمین دانشور و احمد شاملو بوده و هر کدام در جاهای خاصی از کافه می‌نشستند و صندلی مخصوص به خود را داشتند.

به طوری که در غیاب‌شان هم این صندلی‌ها خالی می‌ماند. هم نام این کافه قدیمی و با سابقه، یک هتل نادری نو تهران هم وجود دارد که در خیابان جمهوری بعد از پیاده‌راه زیبای سی تیر در کوچه گوهرشاد قرار گرفته است. اگر قصد سفر کاری یا کوتاه مدت به تهران دارید، هتل نادری نو یک انتخاب خوب است.اگر دلتان کمی تنوع خواست، سالن بیلیارد هتل را از دست ندهید.

در لابی سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی قرار داده شده است اما در طبقات سرویس ایرانی است. اگر با ماشین شخصی‌تان در هتل اقامت دارید، پارکینگ مسقف هتل با ظرفیت 10 ماشین کارتان را راه می‌اندازد که البته در زمان‌های شلوغ، ممکن است پیدا کردن جای پارک را برایتان سخت کند. اگر ماشین ندارید کوچکترین دغدغه‌ای از بابت جابه جایی نخواهید داشت. چون علاوه بر اینکه هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی‌تان به وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت است، ترانسفر و تاکسی سرویس هتل آماده خدمت‌رسانی‌تان است تا شما را به مقصد برساند.



آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

تاریخ ورود 02:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,030,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12