از 1,940,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل نسیم شرق مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۸، تقاطع دوم سمت چپ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نسیم شرق مشهد در سال ۱۳۹۴ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی انجام داده است.

از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، مراکز خرید خیابان هفده شهریور، بازار رضا اشاره نمود. هتل نسیم شرق مشهد در ۷ طبقه و ۱۶۰ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

اگر به دنبال یک سفر به مشهد هستید، احتمالاً به دنبال رزرو هتل نسیم مشهد هستید. با وجود تعداد زیادی از هتل های مختلف در مشهد، اما هتل نسیم با توجه به موقعیت مکانی عالی، امکانات شگفت انگیز و خدمات بی نظیر، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در مشهد است.

برای رزرو هتل نسیم مشهد، شما می توانید از سایت ماهانیوم استفاده کنید. این سایت یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین سایت های رزرواسیون در ایران است. با استفاده از سایت ماهانیوم، شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب، هتل نسیم را رزرو کنید.

امکانات هتل نسیم شامل استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن های کنفرانس، رستوران و بار است. همچنین، این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی خود، به راحتی قابل دسترسی است و نزدیک به اماکن تاریخی و زیارتی مشهد مانند حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، پارک لاله و… می باشد.

بنابراین، اگر به دنبال رزرو هتل نسیم مشهد هستید، بهترین گزینه برای شما سایت ماهانیوم است. با استفاده از این سایت، شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب، اقامتی لذت بخش در هتل نسیم داشته باشید.

هتل نسیم شرق مشهد در اتاق هایش کف پوش پارکت را در نظر گرفته است. همچنین از تمیزی اتاق ها به دلیل نوساز بودن و برق آنها در حال حاضر نمی توان غافل ماند. هتل نسیم مشهد فاصله زیادی با حرم امام رضا ندارد و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی برای رسیدن به حرم کافیست. تازه تاسیس بودن این هتل سه ستاره از مزایای اصلی آن می باشد که موجب هزینه اقامت بسیار عالی به همراه مسافت بسیار محدود با حرم امام رضا در خیابانی با موقعیت تجاری عالیست.

لازم به ذکر است که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. جالب است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۲ سال رایگان محاسبه خواهد شد .قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.


فاصله تا حرم مطهر: ۰.۵ کیلومتر

فاصله تا راه آهن: ۳٫۹ کیلومتر

فاصله تا پایانه مسافربری: ۵٫۴ کیلومتر

فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۷٫۶ کیلومتر

فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر

فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۲٫۴ کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۸٫۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,940,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667