هتل نماز مشهد

مشهد – ضلع شرقی میدان طبرسی (طبرسی ۱۳) مجتمع فرهنگی اقامتی ستاد اقامه نماز دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نماز مشهد ساختمانی شش طبقه داشته که ۵۲ اتاق در تمامی طبقات پراکنده شده اند.

هتل نماز ۱۵۰ نفر میهمان را در خود جای می دهد. لابی هتل و امکانات موجود در آن، سبب شده تا میهمانان تور مشهد در بدو ورود مشغول استراحت شوند. این هتل ۳ ستاره بسیار با کیفیت بوده و ارزش خدمات آن نسبت به قیمت آن بیشتر است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل نماز مشهد در کوچه تاریخی شهر نوغان و در خیابان طبرسی واقع شده است. کوچه نوغان قدمتی بیش از ۱۵۰۰ سال دارد و خیابانی، مملو از فروشگاه های سوغاتی و غیره می باشد. خیابان نوغان، ۲۴ ساعته فعال است و یکی از پر تردد ترین خیابان های مشهد به شمار می رود. امنیت در خیابان بسیار بالا بوده و با آسودگی خاطر می توان دسترسی آسانی به حرم مطهر داشت.

هتل نماز مشهد که در ساختمانی 6 طبقه احداث شده است , دارای 52 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفیت کلی حدود 150 نفر تخت می باشد. از امکانات هتل نماز سه ستاره میتوان به پارکینگ اختصاصی , رستوران با منوی انتخابی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی , اینترنت رایگان در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل میتوان به : لاندری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاده کرد.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667