از 3,860,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل نگین پاسارگاد مشهد

مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۴ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نگین پاسارگاد مشهد یکی از زیباترین و نوسازترین هتل‌های هم جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید.

این هتل چهار ستاره با ۱۶ طبقه بنا و ۱۱۲ باب اتاق و سوئیت از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان نزدیکی به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه السلام)، دسترسی راحت و آسان به مراکز خرید بازار غدیر، بازار مرکزی و مجتمع تجاری امید را اشاره نمود.هتل نگین پاسارگاد با کادری مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

از امکانات بی‌شمار هتل که بگذریم باید گفت که هتل نگین پاسارگاد از لحاظ خدمات نیز از سایر هتل‌های چهار ستاره مشهد، یک سر و گردن بالاتر است. مهم نیست شما چه انتظاری از هتلی چهار ستاره داشته باشید، هر آنچه شما بخواهید در اسرع وقت برآورده خواهد شد: از خدمات پزشکی گرفته تا خدمات خشک‌شویی و کرایه اتومبیل، کارکنان هتل آماده هستند تا شما را در تمامی امور یاری رسانند. سازندگان این هتل حتی برای راحتی اقامت و تردد معلولین نیز چاره‌ای اندیشیده‌اند و بسیاری از نقاط هتل را برای رفت‌وآمد ویلچر بهینه‌سازی کرده‌اند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هتل نگین پاسارگاد در موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی واقع شده است: قرار گرفتن در نزدیکی حرم مقدس امام رضا و در مکانی دنج و آرام، مزیتی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد؛ اما هتل نگین پاسارگاد که هتلی کامل و بی‌نقص است، از این مزیت نیز بی‌بهره نیست.

علاوه بر دسترسی سریع به حرم ثامن‌الحجج، میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بسیاری از اماکن تجاری و دیدنی مشهد مقدس مثل مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری زیست خاور، بازار رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، مرکز خرید خورشید، پارک ملت و غیره دیدن کرده و اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل نگین پاسارگاد مشهد تجربه کنند.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.


فاصله هتل نگین تا بازار رضا: ۱.۶ کیلومتر

فاصله هتل پاسارگاد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳.۴ کیلومتر

فاصله هتل پاسارگاد تا پارک ملت: ۹.۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,860,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667