از 1,590,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل نیما مشهد

مشهد، خیابان طبرسی، بین طبرسی ۲۵ و ۲۷ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نیما مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان این مجموعه در ۲ طبقه بنا و ۵۹ باب از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشد، این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند با پیمودن مسافت با خودرو تنها کمتر از ۶ دقیقه خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. هتل سه ستاره نیما با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

بنابراین میهمانان هتل از لحاظ خورد و خوراک هیچ کمبودی را در این هتل احساس نخواهند کرد و هر نوشیدنی و میان وعده ای که نیاز داشته باشند را در مدت کوتاهی پس از سفارش، درب اتاق خود تحویل خواهند گرفت. علاوه بر این امکانات، هتل نیما مشهد برای رفاه بیشتر میهمانان خود فضایی را برای تفریح کودکان شما در نظر گرفته است. پارک کودک این هتل با امکانات محدود و فضای سرسبز خود قادر است کودکان را در طول اقامت شما سرگرم نگه دارد. افزون بر این موارد، هتل نیما مشهد خدمات متنوعی نظیر خدمات باربری، ماساژ، بیدارباش، خانه داری، خشکشویی، اینترنت پرسرعت و ترانسفر رفت و برگشت را به کلیه میهمانان خود عرضه می دارد.

خوب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل نیما مشهد از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نداشته و به کلیه اسباب و وسایل موردنیاز اقامت نظیر یخچال، تلویزیون، دراور، کمدلباس، آباژور، پاورسوئیچ، مبلمان، رخت آویز، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق و غیره مجهز شده اند.

از دیگر مزایای اقامت در هتل نیما مشهد، سهولت دسترسی به اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر مقدس مشهد است. از آنجایی که مجتمع های تجاری نظیر زیست خاور، الماس شرق و پروما در فاصله بسیار نزدیک به این هتل قرار گرفته اند، میهمانان هتل در مدت زمانی کوتاه قادر خواهند بود که به این اماکن مراجعه کرده و سوغات ارزشمندی را برای دوستان و آشنایان خود از شهر زیبای مشهد خریداری کنند.

در آخر و با توجه به نکات گفته شده باید گفت که هتل نیما مشهد قادر است میزبانی شایسته برای گردشگران و زائران مشهد مقدس باشد و اقامتی خاطره انگیز و آسوده را برای آنان رقم بزند.

رزرو هتل در مشهد، برای هر کسی که به این شهر مقدس سفر می‌کند، بسیار مهم است. هتل نیما مشهد، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در این شهر است که با امکانات و خدمات بسیار عالی خود، همواره توانسته است رضایت مسافران را به دست آورد. این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون‌های زیبا و منحصر به فرد است که با استفاده از تجهیزات روز دنیا، برای شما اقامتی راحت و لذت بخش را فراهم می‌کند.

هتل نیما مشهد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، مسافران را به خود جذب می‌کند. این هتل با موقعیت مرکزی خود، امکان دسترسی آسان به اماکن مهم شهر مشهد و به ویژه حرم مطهر امام رضا(ع) را فراهم می‌کند و مسافران را قادر می‌سازد تا به راحتی از زیبایی‌های شهر لذت ببرند.

هتل نیما مشهد دارای اتاق‌های فاخر و شیکی است که با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی کامل، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کند. هر اتاق این هتل دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و اینترنت بی‌سیم است. همچنین، اتاق‌های این هتل از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به شهر یا حرم مطهر امام رضا(ع) برخوردار هستند.

برای رزرو هتل نیما مشهد ، به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و با استفاده از سیستم رزرو آنلاین سایت، به راحتی و با قیمتی مناسب، اقامتی راحت و لذت بخش در این هتل را تجربه کنید. با ارائه تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسب، سایت ماهانیوم به شما کمک می‌کند تا با آسایش و راحتی بیشتری از شهر مشهد بازدید کنید.


فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: ۳۵ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,590,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل عماد مشهد

مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵

هتل خورشید هشتم کوثر مشهد

مشهد ، شارستان ، انتهای شوشتری 7 ( ورودی باب الحسن )

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12