هتل هاترا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی ۲/۱، نبش سرشور ۳۷ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

 هتل هاترا مشهد یکی از تازه ساخت‌ترین هتل‌های احداث شده در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) می‌باشد که در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ در خیابان سرشور افتتاح گردید.

این هتل سه ستاره در ۹ طبقه با ۴۵ باب اتاق از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می‌باشد.موقعیت هتل هاترا مشهد موجب دسترسی آسان مسافران به حرم مطهر و همینطور مراکز خرید اطراف حرم نظیر بازار رضا گردیده است. هتل هاترا مشهد با کادری مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

فضای لابی نیز بسیار ساکت، آرام و دل‌نشین است و استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی داخل آن باعث شده تا حس آرامش به شما القا شود و بتوانید با صبر و حوصله منتظر تحویل گرفتن اتاقتان شوید.

اینترنت رایگان در سرتاسر لابی وجود دارد که می‌توانید هنگام انتظار برای تحویل گرفتن سوئیت‌تان، پیام‌ها یا ایمیل‌تان را چک کنید و کمتر متوجه گذر زمان شوید. فضای داخلی ورودی و پذیرش هتل هاترا نیز بسیار پاکیزه بوده و در ابتدا چنین احساس خواهید کرد که وارد یک هتل ۴ ستاره شده‌اید.
همان‌طور که گفتیم اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و جذاب بوده و از لحاظ ظاهری زیبایی خاص خودشان را دارند.

اما علاوه بر زیبایی ظاهری، بیشتر امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع، لباسشویی، یخچال، تلویزیون و … وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. وجود کافی‌شاپ در هتل هاترا مشهد باعث شده تا بتوانید در اوقات خستگی و یا دل‌تنگی آنجا رفته و ساعاتی را همراه خانواده در کافی‌شاپ سپری کنید و از اقامتتان در هتل نهایت لذت را ببرید. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد، در این هتل یک دستگاه خودپرداز نیز وجود دارد که می‌توانید هر زمان که به پول نقد نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، هتل هاترا با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، هتل هاترا به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، هتل هاترا مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی: ۸ کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱ کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن: ۳ کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسي: ۳۶ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667