هتل هانی قشم

قشم , بلوار آزادگان حد فاصل میدان سعدی و شهدای گمنام، نبش کوچه لقمان ۱۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل هانی قشم جزو نوسازترین هتل‌های جزیره چشم‌نواز قشم است که به تازگی افتتاح شده است.

هتل هانی هتلی چهارستاره است و دارای یک ساختمان چهار طبقه است. از آنجایی که هتل هانی در یکی از اصلی‌ترین بلوارهای این جزیره یعنی بلوار آزادگان قرار گرفته است؛ از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. با اقامت در هتل هانی قشم سواحل چشم‌نواز جزیره قشم در چند قدمی شما قرار گرفته‌اند.ستارهای بالای هتل خبر از امکانات رفاهی متنوع و کیفیت بالای خدمات عمومی آن می دهد. در حقیقت در هتل هانی تلاش شده است تا خدمات رفاهی در حد و اندازه ستاره های هتل باشند و از طیف گسترده مناسبی برخوردار باشند.

تلفن تماس : 91031931-021

از جمله این امکانات می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، لابی با فضای نسبتا وسیع، آسانسور، تاکسی سرویس، بخش راهنمای گردشگران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر، سرویس حمل و نقل چمدان مهمان، خدمات بیدارباش مهمان، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، لاندری و سیستم اطفاء حریق است. بعلاوه در هانی قشم با ارائه خدمات خاص امکان اقامت آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند فراهم شده‌است.

چنانچه سفر شما به قشم کاری است برای انجام اقدامات اداری خود نظیر تهیه فتوکپی، پرینت و ارسال فکس نیازی به خروج از هتل ندارید و می‌توانید از این خدمات در داخل هتل بهرمند شوید. موقعیت مکانی هتل هانی به گردشگران این جزیره زیبا امکان این را می‌دهد تا با طی‌کردن مسافتی کمتر از یک کیلومتر از مکان‌های دیدنی معروف قشم نظیر قلعه پرتغالی‌ها، شهربازی مجموعه سیتی سنتر قشم و موزه ژئوپارک دیدن کنند.

اگر اهل گشت و گذارهای شهری و وقت گذرانی در سواحل حیرت انگیز خلیج فارس باشید نیز می‌توانید از تاکسی سرویس هتل هانی استفاده کنید و با گذراندن مسافت کوتاهی به سواحل زیبای قشم برسید. افزون بر این پیشنهاد می‌کنیم جهت بازدید از اماکن دیدنی قشم و لذت بردن از تفریحات منطقه از خدمات گشت شهری و تور داخلی که توسط راهنمایان گردشگری در هتل برگزار می‌شود نیز استفاده کنید.

در هانی قشم معمولا وعده صبحانه بصورت رایگان با اقامت مهمانان در نظر گرفته می‌شود و بصورت بوفه سرو می‌گردد. همچنین در رستوران هتل که در طبقه همکف قرار دارد انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و فست فودها در وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده شده‌است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس