از 1,600,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل هلیا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل  هلیا مشهد در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده است.

این مجموعه در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) واقع شده است. از مزیت‌های این مجموعه می‌توان نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور را اشاره نمود.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل هلیا در هشت طبقه و ۸۴ واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.خانواده‌های پرجمعیت‌تر یا گروه‌های دوستانه، هم می‌توانند در اتاق‌های پنج تخته اقامت کنند. ضمن اینکه با رزرو هر یک از اتاق‌ها، صبحانه، ناهار و شام را نیز میهمان هتل هستید. رستوران هتل سه ستاره هلیا مشهد با فضایی دل‌انگیز، غذاهایی لذیذ و برخورد دلنشین کارکنان، شرایط مهیاست تا شما در آرامش کامل و بدون نگرانی، ناهار یا شام‌تان را میل کنید و خاطره‌ شیرینی از این سفر در خاطرتان باقی بماند.

کافی‌شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، میان‌وعده‌ها و کیک‌های خوشمزه، آماده است تا در فضایی گرم و صمیمی، خستگی سفر یا گشت و گذارهای داخل شهر و بازارها را از تن‌تان به در کند. امکانات هتل هلیا مشهد شامل: اینترنت در قسمت لابی، رستوران، خشکشویی، خودپرداز و کافی شاپ هستند.

بد نیست بدانید که برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مسافران، در هتل هلیا مشهد، امکانات رفاهی قابل توجهی در نظر گرفته شده است. مثلاً اگر با ماشین شخصی به مشهد مقدس سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. لاندری هتل، در دسترس بودن اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و بسیار سریع و خدمات تور از جمله دیگر امکانات هتل هلیا مشهد است.

علاوه بر این، لابی هتل هلیا نیز فضایی دلنشین و صمیمی دارد و می‌توانید در مدت اقامت‌تان، گاهی برای اینکه حال و هوای‌تان عوض شود سری به لابی بزنید. اگر برای‌تان مهم است که از هتل محل اقامت‌تان تا حرم مطهر امام رضا(ع)، فاصله‌ی چندانی وجود نداشته باشد، هتل هلیا انتخاب بسیار خوبی است.

این هتل که در خیابان امام رضا(ع) واقع شده، با ماشین حدود ۱۰ دقیقه با آستان مقدس امام هشتم فاصله دارد. اگر هم دلتان بخواهد این مسیر را آرام آرام و با پای پیاده طی کنید، کمتر از ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود.برای خرید هم انتخاب‌های متعددی در نزدیکی شما وجود دارد، یکی از این گزینه‌ها بازار رضای معروف است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,600,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667