از 300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل هلیا کیش

کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل هلیا کیش واقع در حد فاصل میدان امیرکبیر و ساحل در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید.

ساختمان این هتل سه ستاره در ۳ طبقه بنا و دارای ۶۱ باب اتاق با امکانات مناسب می‌باشد. از مزایای هتل  هلیا کیش می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید از جمله مرکز خرید زیتون، مریم و ونوس اشاره نمود. هتل هلیا با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

تلفن تماس : 91031931-021

با اقامت در هتل هلیا کیش امکان اتصال به اینترنت در لابی هتل امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات نیازی به پرداخت هزینه ندارید، البته حجم مصرفی مشخصی برای استفاده از این اینترنت رایگان در نظر گرفته است. از نکات قابل‌توجه در هتل هلیا این است که این هتل فاقد پارکینگ بوده و آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند، باید به دنبال جایی برای پارک خودرو باشند. هتل هلیا فاقد آسانسور است و برای رفت‌وآمد در میان طبقات باید از پله‌ها استفاده شود.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور گردشگری، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده و اتاق چمدان اشاره کرد،انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره. هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. با توجه به اینکه اتاق‌های هتل هلیا کیش نسبتاً بزرگ هستند، پنجره‌های موجود در اتاق‌ها نیز بزرگ بوده و همین امر سبب می‌شود تا اتاق‌ها از نور خوب و کافی بهره‌مند باشند.

دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ‌ها در اتاق‌های این هتل فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌های هتل هلیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، کمد لباس و تلفن در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی بوده و حمام‌های موجود نیز به‌صورت اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند، این حمام‌ها مجهز به لوازم بهداشتی، حوله و سشوار و دمپایی هستند.

برای سرگرمی میهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده‌شده تا میهمانان در اوقات فراغت به تماشای فیلم موردعلاقه‌شان بپردازند.


پارکینگ ندارد

اینترنت رایگان (طبق تعرفه هتل)

ترانسفر استقبال: دارد

ترانسفر بدرقه: ندارد

خدمات شام: به صورت فست فود


مسافت هتل تا فرودگاه: ۱۰ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا بندرگاه: ۱۰ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا مرکز شهر: ۳ دقیقه پیاده


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 300,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667