از 1,200,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل همام اصفهان

اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل همام اصفهان هتل دو ستاره نسبتا قدیمی در شهر زیبای اصفهان است که در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده و به‌منظور ارتقا سطح کیفی و رضایت مشتریانش در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و دوباره مورد استفاده عموم قرار گرفت.

بازسازی یک بنای قدیمی در اکثر موارد میزان بهره‌وری و سطح کیفی مجموعه‌های اقامتی را بالا برده و منجر به پیشرفت آن می‌شود. این نمونه‌ایست که دقیقا در مورد هتل همام اصفهان نیز صدق می‌کند و آن‌ها به‌خوبی توانسته‌اند با این روش به سطح کیفی قابل قبولی دست بیابند.

تلفن تماس : 91031931-021

ظاهر بنای این هتل بسیار چشم‌نواز و باعظمت بوده و مقابل آن جای پارک برای ماشین‌های متعدد مسافرانی که به این هتل مراجعه می‌کنند وجود دارد. یعنی بهترین هتل برای کسانی که قصد مسافرت با ماشین‌ سواری به اصفهان را دارند و اگر شما هم قصد سفر با ماشین‌ خودتان را داشته باشید نه تنها این هتل بهترین جای پارک را برای ماشینتان را دارد، بلکه از لحاظ موقعیتی دسترسی کامل به اکثر اماکن گردشگری شهر اصفهان را نیز دارد.

برای مثال شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به سیتی سنتر اصفهان رفته و لحظات خوبی را به همراه خانواده در آنجا سپری کنید و به‌محض اینکه خسته شدید مجددا در کوتاه‌ ترین زمان به هتلتان بازگشته و استراحت کنید.

هتل همام اصفهان دارای ۲ طبقه مجزا به همراه ۲۰ واحد اقامتی است که پذیرای مسافران و گردشگران متعددیست که برای تفریح و گشت‌وگذار به اصفهان سفر می‌کنند. شهر جذابی که قدمتی تاریخی و اصالت چند صدساله دارد و شما را با خود به زمان‌های دورودراز و دورانی نظیر حکومت صفوی و معماری بی‌نظیرش می‌برد.

زمان تحویل اتاق‌‌های هتل همام ساعت ۲ ظهر و تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ است که می‌توانید با داشتن اطلاعات در مورد ساعات تحویل و تخلیه اتاق‌ها زمان دقیق سفرتان را تنظیم کرده تا به هیچ مشکلی در هنگام تحویل اتاقتان برنخورید.شما می‌توانید هر مشکل و یا خواسته‌ای که داشتید با آن‌ها مطرح کنید تا در اولین فرصت به خواسته‌هایتان رسیدگی شود.

علاوه بر همه این‌ها، یکی از امکانات خوبی که این هتل دو ستاره دارد، روم سرویس ۲۴ ساعته بوده که می‌توانید از این امکان ویژه همام اصفهان نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. یعنی اگر به هر دلیلی حوصله رستوران رفتن را نداشتید می‌توانید با یک تماس ساده، غذا و نوشیدنی مدنظرتان را سفارش داده تا آن را به اتاقتان بیاورند.

توجه کردن به این نکته بسیار مهم است که امکان ویژه روم سرویس اکثرا در هتل‌های ۳ ستاره به بالا وجود دارد که هتل همام اصفهان در این زمینه پیشرو بوده و ثابت کرده است که توانایی ارائه بهترین خدمات باکیفیت نسبت به هتل‌های هم‌رده خود را دارد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,200,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667