از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ونوس اصفهان

اصفهان، خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ونوس اصفهان هتل سه ستاره است که در سال ۱۳۹۰ با زیربنایی ۵ هزار متر مربعی و در ۸ طبقه با ۱۷۴ تخت و ۵۸ اتاق افتتاح شد.

این هتل چند سال پس از فعالیت در سال ۱۳۹۶ برای ارتفاء کیفیت خدمات و امکانات تحت بازسازی قرار گرفت و با ایجاد تزئینات و نقاشی‌هایی که الهام گرفته از دوران صفوی و قاجار هستند علاوه بر این که فضایی متفاوت را برای میهمانان ایجاد می‌کند، میهمانان خارجی را با بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران آشنا می‌کند.

تلفن تماس : 91031931-021

ونوس با قرار گیری در مرکز شهر موقعیت نسبتا خوبی را ازآن خود کرده است به طوری که مکان‌ها و جاذبه‌های مهم شهر اصفهان مانند میدان نقش جهان و زاینده رود با فاصله بسیار کمی از این هتل قرار گرفته‌اند و میهمانان هتل تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به زاینده رود و میدان نقش جهان خواهند رسید.برای برخی میهمانان دسترسی به اینترنت از اولویت بالایی برخوردار است هتل ونوس به فکر این میهمانان بوده و امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را در تمامی اتاق‌ها فراهم کرده است.

 

مینی بار نیز در اتاق‌های هتل قرار دارد اما استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. حمام داخل اتاق‌های هتل ونوس اصفهان بسیار مجهز بوده و دارای لوازم بهداشتی هستند. در این حمام‌ها سشوار نیز قرار دارد پس نیازی نیست که میهمانان فضایی از چمدان خود را به سشوار اختصاص دهند. سرویس بهداشتی‌ای که در اتاق‌های هتل قرار دارد سرویس فرنگی است. میهمانان در لابی هتل به امکانات مختلفی مانند دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش، نمازخانه و تاکسی سرویس دسترسی خواهند داشت.

هتل ونوس اصفهان پارکینگ مسقفی نیز دارد که گرچه ظرفیت آن تنها ۲۰ خودرو است اما با این حال برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر کرده‌اند بسیار ارزشمند است زیرا مجبور نخواهند بود ساعت‌ها به دنبال جای پارک گشته و یا هزینه اضافی‌ای برای پارکینگ بپردازند. میهمانان در لابی هتل نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. جاب است بدانید اینترنت لابی هتل رایگان و به صورت نامحدود در دسترس است.

دیگر خدمات و امکانات هتل ونوس اصفهان شامل رستوران، کافی شاپ، سونا خشک و بخار، استخر سرپوشیده، ماساژ، لاندری و روم سرویس است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و کمک رسانی به میهمانان گرامی است. همچنین این هتل دارای گواهینامه اقامت ایمن و مسئولانه می‌باشد.



فاصله ونوس تا کاخ عالی قاپو: ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل تا سی و سه پل: ۱.۲ کیلومتر

فاصله هتل ونوس تا مسجد امام: ۱.۸ کیلومتر

فاصله ونوس تا مسجد شیخ لطف الله: ۱.۹ کیلومتر

فاصله هتل ونوس تا مسجد جامع عتیق: ۳.۵ کیلومتر

فاصله هتل تا منار جنبان: ۹.۳ کیومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667