از 900,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ویانا اصفهان

اصفهان، خیابان آیت الله کاشانی، رو به روی خیابان میرداماد دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ویانا اصفهان ، یک هتل تک ستاره است که در سال ۱۳۶۰ افتتاح شده و از زمان افتتاحش تا به امروز از مهمانان بی شماری میزبانی و پذیرایی کرده است.

این هتل در خیابان آیت الله کاشانی و یکی از بهترین موقعیت های مکانی شهر اصفهان واقع شده و به بسیاری از جاذبه های مهم و زیبا مانند پل خواجو، سی و سه پل، مسجد جامع اصفهان، باغ هشت بهشت و … نزدیک است. مهمانانی که بلیط هواپیما اصفهان می خرند، می توانند با اقامت در این هتل در هزینه های سفرشان صرفه جویی کرده و به راحتی از تمام جاذبه ها و اماکن تاریخی مهم شهر بازدید کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

کارکنان هتل تمام سعی و تلاششان را می کنند تا مهمانان اقامتی راحت و دلنشین تجربه کنند. هتل ویانا اصفهان ، در سه طبقه ساخته شده و با توجه به تک ستاره بودنش امکانات رفاهی بسیار درخور و مناسبی به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان در این هتل به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی دارند و می توانند تمام امورشان را به صورت آنلاین انجام دهند. در سه طبقه این هتل ۱۳ واحد اقامتی وجود دارد و در مجموع ۳۶ تخت در آن ها تعبیه شده است.

منظره ای که از اتاق های هتل ویانا اصفهان پیدا است، شامل خیابان می شود. نظافت اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان همه روزه به اتاق ها ارائه می گردد.

در اتاق های هتل امکانات رفاهی خوب و مناسب شامل مبلمان، میز تحریر، تخت، یخچال، آباژور، بطری آب رایگان، رخت ویز، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی شامل شبکه های استانی دیجیتالی، تلفن (برای تماس بین اتاق ها)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اینترنت نامحدود، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار، دمپایی و … برای مهمانان مهیا شده اند.

مهمانان در هتل ویانا قادر هستند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مناسب و مد نظرشان را رزرو کنند. انواع واحدهای اقامتی نظیر اتاق یک تخته سینگل، اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته در این هتل قابل رزرو هستند. همچنین، هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، رایگان است.

در این هتل رستوران وجود ندارد، اما مهمانان می توانند برای صرف غذا به رستوران ها و غذاخوری های متعددی که در نزدیکی و اطراف هتل ویانا اصفهان وجود دارند مراجعه کنند. با این حال، وعده صبحانه در هتل سرو می گردد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 900,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667