از 5,820,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ویستریا تهران

تهران ، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ویستریا تهران در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است.

هتل پنج ستاره ویستریا در شمال تهران و مرتفع ترین بخش قرار گرفته و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری از جمله کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، پالادیوم و ارگ اشاره نمود. این هتل با چشم اندازی زیبا از رشته کوه‌های البرز دارای امکانات مدرن و دلپذیر است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل ویستریا تهران با ۹۱ باب اتاق در ۷ طبقه اقامتی پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

در بدو ورود به لابی این هتل 5 ستاره، فضایی مجلل را خواهید دید که با مبلمانی مدرن و لوسترهای پر زرق و برق تزیین شده است. شما با رزرو هتل ویستریا، می‌توانید از اتاق‌هایی با تجهیزات و امکانات به‌روز بهره‌مند شوید که در ظرفیت‌های متنوع همچون اتاق دو نفره استاندارد، اتاق دو نفره لوکس، اتاق دو نفره تویین، اتاق کانکت، سوییت ویستریا و سوئیت رویال به میهمانان گرامی ارائه می‌شود.

این اتاق‌ها با چشم‌انداز زیبایی که رو به رشته کوه البرز و شهر تهران دارد، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا لحظات پر از آرامشی را با اقامت در این اتاق‌ها سپری کنید.

از دیگر مزایای این هتل، می‌توان به وجود رستوران های هتل ویستریا تجریش نظیر رستوران رویال، اسکای لانچ و روف گاردن اشاره کرد. با رفتن به هریک از این رستوران‌ها، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و به ویژه غذاهای ملل را سفارش دهید و در محیطی متفاوت از رستوران‌های دیگر در سطح شهر تهران غذای خود را نوش جان کنید.

کافی شاپ هتل ویستریا تجریش را در این مجموعه نباید از دست داد، چرا که شما در فضای آرام و نمایی به خیابان دربند و لابی هتل می‌توانید دورهمی دوستانه خود را برگزار نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هتل، سالن های هتل ویستریا گرند است که در چیدمان متنوع، امکان برگزاری هر گونه مراسمی از قبیل کنفرانس، همایش، انواع میتینگ، برگزاری جشن‌های تولد، نمایشگاه‌ها، بزرگداشت و شو روم را برای میهمانی و مراسم مختلف شما دارد.

مدرن، شگرف و اشرافی؛ بنای بلندقامت و پرابهت هتل ویستریا با معماری نئوکلاسیک و استثنائی خود در خیابان دربند تهران یکه‌تازی می‌کند و هر رهگذری را محو تماشای شکوه و زیبایی‌های خود می‌سازد. این هتل نوساز که در بخش شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته، جزء مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی است که در کشورمان ساخته شده است.

اقامتگاهی ۵ ستاره و استثنائی که با همکاری متخصصانی کانادایی و ایرانی در پایتخت کشورمان احداث گردیده است تا باب میل گردشگرانی باشد که برای تجربه اقامتی بی‌نقص و رؤیایی در برجی باشکوه و اعیانی در شمالی‌ترین، مرتفع‌ترین و خوش‌منظرترین نقطه تهران خریداری می‌کنند.

امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران در کنار موقعیت مکانی بسیار مطلوب آن، برتری بی‌چون‌وچرای این هتل را در مقایسه با سایر هتل‌های مرکزی پایتخت رقم زده است. این مکان از معدود هتل‌های تهران است که امکانات و خدمات رفاهی مختلفی نظیر حمام ترکی، سالن‌های سونا، ماساژ، استخر سرپوشیده و جکوزی را در قالب پکیج جامعی از تفریحات آبی با نرخی منصفانه گرد هم آورده است تا آسودگی و رفاه پیشکش گردشگران گردد.

چنانچه هتل  Wisteria Hotel Tehranرا برای اهداف کاری برگزیدید و انتظار خدماتی در سطح استاندارد جهانی دارید، با رزرو اتاقی در هتل ویستریا قادر خواهید بود برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلفی که دارید، از امکانات حرفه‌ای ۲ سالن بزرگ و یک اتاق همایش بهره‌مند گردید.

این سالن‌ها در چیدمان‌هایی متفاوت ارائه می‌شوند و به‌تمامی تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهزند. گفتنی است که پارکینگ هتل در ظرفیت ۱۰۰ خودرو برای مهمانان هتل کاملاً رایگان بوده و به تجهیزاتی امنیتی برای جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان مجهز گشته است.

به عبارتی فرقی نمی‌کند اهداف کاری دلیل سفر شما به تهران باشد، یا خرید شما را به پایتخت کشانده باشد، کافی است بودجه اقامت چند شبی رؤیایی را صرف رزرو اتاقی در این هتل کنید تا خاطره‌انگیزترین شب‌های اقامت در پایتخت برای شما رقم خورد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 5,820,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12