از 1,800,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پارسیان آزادی همدان

همدان ، میدان قائم ، بلوار ارم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پارسیان آزادی همدان ، یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان است که در مرکز شهر واقع شده و در دسترس اماکن تاریخی و گردشگری شهر قرار دارد.

این هتل با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، مورد توجه گردشگران و مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند، قرار می‌گیرد.

هتل چهار ستاره پارسیان همدان یکی از اعضا گروه هتل‎های بین المللی پارسیان می‌باشد که در سال ۱۳۷۲ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در نزدیكی منطقه خوش آب و هوای عباس‏ آباد و با چشم‏ انداز زیبای کوه‌های سر به فلک کشیده و دامنه های سر سبز الوند، در ۴ طبقه بنا و دارای ۴۵ باب اتاق و سوئیت لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پارسیان آزادی با امكانات رفاهی مدرن و کادری مجرب همچنین با دسترسی راحت به مرکز شهر و مناطق گردشگری و دیدنی شهر همدان پذیرای گردشگران و میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل پارسیان آزادی همدان با داشتن امکانات بسیار عالی، برای گردشگران و مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل دارای اتاق‌های بسیار شیک و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. اتاق‌های هتل پارسیان آزادی همدان با داشتن تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و اینترنت وای فای، به مسافران امکان دسترسی به تمامی امکانات را می‌دهد.

هتل پارسیان آزادی با داشتن خدمات بسیار عالی، برای گردشگران و مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل دارای رستوران با منوی بین‌المللی و ایرانی است که به مسافران امکان سفر به دنیای طعم‌های متفاوت را می‌دهد. هتل پارسیان آزادی همدان همچنین دارای استخر، سونا و جکوزی است که به مسافران امکان استراحت و رفع خستگی را می‌دهد.

هتل پارسیان در مرکز شهر واقع شده و در دسترس اماکن تاریخی و گردشگری شهر قرار دارد. این هتل با داشتن موقعیت بسیار مناسب، به مسافران امکان دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری شهر را می‌دهد. از جمله اماکن تاریخی و گردشگری شهر که در دسترس هتل پارسیان قرار دارند، می‌توان به باغ سنتی علیصدر، باغ چشمه، موزه تاریخی همدان و خانه تاریخی عباس‌آباد اشاره کرد.

هتل پارسیان همدان با داشتن امکانات بسیار عالی و خدمات بسیار مناسب، برای گردشگران و مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل با داشتن موقعیت بسیار مناسب، به مسافران امکان دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری شهر را می‌دهد.

همچنین این هتل با داشتن رستوران با منوی بین‌المللی و ایرانی، استخر، سونا و جکوزی، به مسافران امکان استراحت و رفع خستگی را می‌دهد. به طور کلی، هتل پارسیان یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان است که به شما تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در همدان را می‌دهد.

علاوه بر این، هتل پارسیان دارای رستوران با منوی بین‌المللی و ایرانی است که به مسافران امکان سفر به دنیای طعم‌های متفاوت را می‌دهد. همچنین، این هتل با داشتن استخر، سونا و جکوزی، به مسافران امکان استراحت و رفع خستگی را می‌دهد.

هتل پارسیان آزادی همدان در مرکز شهر واقع شده و در دسترس اماکن تاریخی و گردشگری شهر قرار دارد. از جمله اماکن تاریخی و گردشگری شهر که در دسترس هتل پارسیان آزادی ماهانیوم قرار دارند، می‌توان به باغ سنتی علیصدر، باغ چشمه، موزه تاریخی همدان و خانه تاریخی عباس‌آباد اشاره کرد.

به طور کلی، هتل پارسیان یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان است که به شما تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در همدان را می‌دهد. با داشتن امکانات بسیار عالی و خدمات بسیار مناسب، این هتل برای گردشگران و مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,800,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4