از 1,950,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پارسیان کرمانشاه

کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پارسیان کرمانشاه ، یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که با فضایی زیبا و امکانات متنوع خود، مسافران را به خود جذب می کند.

این هتل در منطقه ای دنج و آرام واقع شده است و فاصله کمی تا مرکز شهر و اماکن تاریخی کرمانشاه دارد. با بررسی و معرفی این هتل، با ما همراه باشید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پارسيان کرمانشاه یکی از زیباترین هتل‌ های منطقه غرب ايران می‌باشد که در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را اغاز نمود. هتل پنج ستاره پارسیان که یکی از ۲۲ هتل مجهز و مجلل شرکت هتل های پارسیان است در ۹ طبقه بنا و دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس می‌باشد. قرار گیری هتل در مرکز تجاری و اداری شهر کرمانشاه موجب دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه و مناطق و جاذبه های دیدنی کرمانشاه از جمله طاق بستان گردیده و هتل پارسيان را به یکی از بهترین مکان های اقامت مسافران غرب کشور بدل کرده است.

هتل پارسیان کرمانشاه، با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی، سعی در رفاه حال مسافران خود دارد. این هتل دارای 100 اتاق مجهز به تمام امکانات رفاهی است که شامل تلویزیون، تلفن، یخچال و اینترنت بی سیم می باشد. همچنین در سایت هتل، سرویس اتاق و خدمات پذیرایی نیز در دسترس مسافران قرار دارد.

این هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۲۰۰ نفر است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد. همچنین بار و کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که مکانی مناسب برای گرفتن نوشیدنی های گرم و سرد و لذت بردن از محیطی دلنشین است.

امکانات تفریحی هتل پارسیان کرمانشاه شامل استخر، سونا، جکوزی و ماساژ می باشد که مسافران می توانند در این مکان ها لذت ببرند و از استراحتی آرامش بخش در کنار سفر خود به کرمانشاه بهره مند شوند.

اتاق های هتل پارسیان کرمانشاه، با دکوراسیون زیبا و طراحی مدرن، بهترین شرایط را برای اقامت راحت و لذت بخش مسافران فراهم می کند. این اتاق ها دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و تلویزیون با صفحه نمایش تخته ای هستند. همچنین اتاق های خانوادگی نیز در هتل وجود دارد که برای مسافرانی که با خانواده سفر می کنند، گزینه مناسبی است.

هتل پارسیان کرمانشاه در منطقه ای بسیار زیبا و آرام واقع شده است که امکان دسترسی آسان به اماکن مهم شهر کرمانشاه را برای مسافران فراهم می کند. این هتل تنها ۱۰ دقیقه فاصله تا مرکز شهر و اماکن تاریخی کرمانشاه دارد و تا فرودگاه بین المللی شهید رجایی نیز فاصله کمی دارد.

با توجه به امکانات و خدمات بسیار عالی هتل پارسیان کرمانشاه، می توان آن را گزینه مناسبی برای اقامت در سفر به کرمانشاه دانست. فضای دلنشین، خدمات رفاهی و مکان مناسب آن، باعث می شود تا مسافران بتوانند لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند. بنابراین، در سفر به کرمانشاه، حتما به دیدن و اقامت در هتل پارسیان کرمانشاه فکر کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,950,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس