از 3,720,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پارسیان کوثر اصفهان

اصفهان، سی‌وسه پل، بلوار ملت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پارسیان کوثر اصفهان در نزدیکی سی‌وسه پل اصفهان و رودخانه زاینده‌رود، میدان نقش‌جهان و بازار اصفهان قرارگرفته است.

این هتل بی‌نظیر و پنج ستاره بوده و دارای ۷ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. این هتل زیبا در سال ۱۳۴۷ با نام هتل شرایتون آغاز به فعالیت کرده است، اما بعد از یک سال به هتل کوروش تغییر نام داده و در نهایت بعد از انقلاب در زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۳ موردبازسازی کامل قرار گرفت و برای بهبود کیفیت خدمات فاز بعدی این هتل با ۴۰ اتاق جدید در ساختمان جدید به نام فیروزه احداث گردید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پارسیان کوثر اصفهان تا مدرسه چهارباغ و کلیسای وانک ۱ کیلومتر و تا پل خواجو ۲ کیلومتر، تا کاخ عالی‌قاپو، میدان نقش‌جهان، برج کبوتر خانه، باغ گل‌ها، موزه تاریخ طبیعی، کاخ چهل‌ستون، مسجد شیخ لطف‌الله و مسجد امام نیز ۳ کیلومتر فاصله دارد و همین امر سبب گشته تا در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار باشد هتل پارسیان کوثر در میان هتل‌های اصفهان دارای یکی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی است که خدماتی مانند استخر، جكوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، سالن ماساژ را به مهمانان عرضه می‌کند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق دوتخته دوبل در ساختمان فیروزه، سوئيت دونفره، اتاق دوتخته توئين ساختمان فیروزه، سوئیت رویال در ساختمان فیروزه. امکانات متنوعی مانند صندوق امانات، سيستم امنیتی اعلان حريق، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع، يخچال و مينی بار، روم سرويس ۲۴ ساعته، تلفن، امكان اتصال به اينترنت در داخل اتاق‌های این هتل ارائه می‌شوند.

سایر امکانات نیز عبارت‌اند از میز کار، آب رایگان، رخت‌آویز، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، بالکن، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی . از دیگر خدمات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توان به چندین رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ اشاره کرد که رستوران سنتی سرو با طراحی سنتی همراه با اجرای موسیقی زنده واقع در باغ هتل کوثر غذاهای اصیل ایرانی، دسر و دمنوش‌های ايراني و سنتی را ارائه می‌دهد. رستوران آبشار نیز واقع در لابی این هتل با سرو انواع باربيكيو، انواع نوشيدني‌های سرد و گرم، دسر، كيک در حال ارائه خدمات است.

رستوران سبز انواع استیک، پیتزا، پاستا و غذاهای گیاهی در ظروف چدنی و با گریل زغالی بوده بدون استفاده از روغن و سرخ کردن مواد غذایی ارائه می‌دهند. در رستوران‌های هتل پارسیان کوثر ماهانیوم برای هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای غذا و نوشیدنی سرو می‌شود.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,720,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667