از 580,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پارس اصفهان

اصفهان، خيابان چهار باغ عباسی، مقابل خیابان آمادگاه، جنب بانک ملت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پارس اصفهان (Pars Hotel Isfahan) از گزینه های اقامتی اقتصادی شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی بسیار مناسب واقع در خیابان چهار باغ عباسی و در نزدیکی برخی از برترین جاذبه های گردشگری اصفهان واقع شده است .

نرخ اقامتی مقرون بصرفه این هتل موجب شده که انتظارات از این اقامتگاه تا حدود زیادی کاهش یابد و نداشتن امکاناتی نظیر رستوران و پارکینگ در هتل پارس اصفهان چندان به چشم نیاید. گرچه هتل پارس اصفهان سالن غذاخوری و رستوران ندارد، اما این هتل از کافی شاپی دنج و دلنشین برخوردار بوده که با نوشیدنی های گوارا و دسرها و بستنی های رنگارنگ و لذیذ خود قادر است در تمام مدت روز به میهمانان هتل خدمات رسانی کند.

 

امکاناتی از قبیل فکس، پرینتر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در لابی)، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و کپسول آتش نشانی در این هتل تعبیه شده تا در صورت نیاز مورد استفاده میهمانان قرار گیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

همچنین کارکنان هتل اتاقی را به نگهداری از چمدان های میهمانان اختصاص دادند تا میهمانانی که زودتر از وقت تحویل اتاق به هتل مراجعه می کنند، قادر باشند با رها کردن چمدان های خود در مکانی امن با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازند.

نقطه تمایز هتل پارس اصفهان با دیگر هتل های هم سطح، ارائه خدماتی باکیفیت و رضایت بخش است. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و کارآزموده قادر است کلیه نیازهای میهمانان را در طول اقامت در این مکان برآورده سازد و آن ها را در تجربه اقامتی خاطره انگیز و بیادماندنی یاری کند.

چه به اتاقی یک تخته نیاز داشته باشید، و چه به اتاقی سه تخته، گزینه اقامتی مناسب خود را در هتل پارس اصفهان خواهید یافت. البته باید گفت که تعدد و تنوع واحدهای اقامتی چندان در این هتل بالا نیست، اما معماری و چیدمان آن ها به گونه ای صورت گرفته که مطابق با سلیقه اکثریت افراد باشد. کلیه واحدهای اقامتی این مکان از فضایی بسیار دلباز و نورگیر برخوردار بوده و با اسباب و وسایل مجلل و شیک تزئین گشته اند.

به لطف قرار گرفتن هتل در بطن شهر اصفهان و خیابان چهارباغ عباسی، امکان دسترسی میهمانان هتل به اماکن دیدنی اصفهان نظیر عمارت هشت بهشت، عمارت عالی قاپو، سی و سه پل، پل خواجو و کاخ چهل ستون در اندک زمان و با اندک هزینه ای امکان پذیر گشته است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 580,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667