از 440,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پارمیدا مشهد

مشهد ، خیابان امام رضا 24 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پارمیدا مشهد یکی از هتل‌های با کیفیت سه ستاره مشهد می باشد.

این هتل مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا، امام رضا 24 ساخته شده است. البته هتل پارمیدا برای بالا بردن کیفیت خدمات خود، در سال 1396 بازسازی کاملی را انجام داد. هتل پارمیدا مشهد دارای 5 طبقه ساختمانی و 90 اتاق است که در طبقات ذکر شده جای گرفته اند. فاصله ی این هتل تا حرم مطهر رضوی 16 دقیقه می باشد که باب الرضا درب ورودی، و صحن جامع اولین صحن حرم است که در آن پا خواهید گذاشت.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پارمیدا ، 90 واحد اقامتی دارد که به تیپ‌های: دوتخته، سه تخته، چهارتخته و کانکت تقسیم می شود. این هتل مشهد تمامی اتاق‌های خود را بسیار زیبا طراحی کرده است تا میهمانان تور مشهد رضایت کافی، از اقامت در هتل را داشته باشند. از امکانات داخل اتاق‌ها می توان به: سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، شبکه های ماهواره ای و … اشاره کرد.

هتل زیبای پارمیدا رستوران خود را در طبقه همکف و در یک قسمت لابی جای داده است. متنوع ترین غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب، توسط سرآشپز‌های رستوران هتل پارمیدا طبخ می شوند. از این رو می توانید با خاطری آسوده، مشغول صرف غذا در این هتل مشهد شوید.کافی شاپ هتل جذاب پارمیدا با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه دسر‌های خوشمزه، لحظات آرام و دلنشینی را برای شما رقم خواهد زد. برای رزرو میز جهت میهمانی‌های دوستانه و تولد‌های خاص، می توانید با شماره  ما تماس حاصل فرمایید.

هتل سه ستاره پارمیدا مشهد با این که 3 ستاره است، اما مجهز به استخر می باشد. استخر این هتل مشهد با جدید ترین متد روز دنیا طراحی شده تا میهمانان این هتل مشهد، آسایش بیشتری را تجربه کنند. از دیگر خدمات ارائه شده در هتل پارمیدا مشهد می توان به: مینی بار، تاکسی سرویس، اینترنت پر سرعت، دستگاه خودپرداز و رمپ معلولین اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل پارمیدا در مشهد به گونه ای است که شما به ایستگاه قطار شهری مشهد و خطوط BRT، دسترسی آسانی خواهید داشت. لازم به ذکر است هتل پارمیدا مشهد همسایه هتل مجلل درویشی مشهد است. از این رو می توانید اولین هتل آتریوم مشهد را بازدید فرمایید. بیمارستان موسی ابن جعفر، بازار بلور، بازار های 17 شهریور و …. از جمله نزدیک ترین مکان‌ها به این هتل مشهد می باشند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 440,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹