از 1,890,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل پامچال رشت

رشت، بلوار امام خمینی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل پامچال رشت یکی از بهترین هتل های رشت می‌باشد که جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است.

از بهترین ویژگی های این مجموعه می‌توان دسترسی آسان به مرکز شهر و بازدید از اماکن تاریخی همچون بازار سنتی، موزه میراث روستایی گیلان و میدان تاریخی شهرداری رشت اشاره نمود. مدیریت و پرسنل این هتل در تلاش اند تا شما میهمانان گرامی اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل پامچال رشت به همراه مدیریت و کادر خدماتی و پرسنل خود سعی در جلب نظر و رضایت گردشگران عزیز دارند. از مزایای هتل پامچال رشت می‌توان به دسترسی آسان این هتل به مرکز شهر رشت و بازدید از مکان‌های تاریخی مانند بازار سنتی، موزه میراث روستایی گیلان و میدان تاریخی شهرداری آن اشاره کرد. از دیگر مزایای این هتل زیبا می‌توان به دسترسی سریع و آسان به مدت 10 دقیقه پیاده‌روی تا مجتمع فرهنگی تجاری آدینه اشاره کرد. شما می‌توانید به این مجتمع سر زده و برای خود و یا اقوامتان از برندهای مختلف این مجتمع فرهنگی سوغات و هدیه تهیه کنید.

یکی از مواردی که بهترین و خوش مزه‌ترین قسمت این هتل است، رستوران آن بوده که به همراه منویی کامل و متنوع از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و شمالی که بسیار هم معروف هستند، آماده‌ی پذیرایی از شما عزیزان می‌باشند. شما می‌توانید بعد از هربار گشت و گذار در فضای بیرون از هتل و به محض رسیدن به هتل، به قسمت کافی‌شاپ آن سر بزنید و با یک نوشیدنی خوش طعم، خستگی خودتان را به در کنید. نمای شیک و مجلل هتل پامچال رشت چشم همه‌ی مسافران را به خود خیره می‌کند. اگر قرارهای مهم کاری داشتید، می‌توانید از لابی مبله و لوکس هتل استفاده کنید.

در فضای اتاق‌ها و لابی هتل اینترنت وای فای در اختیار مسافران محترم قرار گرفته‌است. هتل پامچال رشت هتلی سه ستاره است که در بین مسافرانی که به شهر رشت سفر می‌کنند، بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید.هتل پامچال رشت علاوه‌بر امکانات عمومی و خدمات از برخی امکانات ویژه هم برخوردار است مانند رستورانی با ظرفیت و گنجایش 85 نفر و اینترنت طبق تعرفه هتل در لابی. شما می‌توانید برای صرف غذا به رستوران هتل پامچال در طبقه‌ی همکف هتل بروید. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و دریایی آماده استقبال و پذیرایی گرم از شما مهمانان عزیز است.

قابل ذکر است که همه‌ی اتاق‌های هتل پامچال از سرویس بهداشتی فرنگی و حمام برخوردار هستند.

با رزرو اتاق‌های هتل پامچال از سرویس صبحانه‌ی رایگان میل کرده و از اینترنت پر سرعت اتاق‌ها نهایت لذت را ببرید.هتل پامچال به طور کلی در استان گیلان، شهر رشت، بلوار امام خمینی و خیابان 15 خرداد قرار دارد؛ ولی موقعیت جغرافیایی آن به این شکل است که در محله مصلی رشت و خیابان 15 خرداد قرار گرفته و در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت، میدان مصلی(توشیبا)، ایستگاه توشیبا، یخ سازی، داروخانه شبانه روزی دکتر زرگرپور و رستوران فلکشاهی واقع شده‌است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,890,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹