از 1,700,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل کارن مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش رجب زاده ۳ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل کارن مشهد در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است.

این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد که تنها با ۷ دقیقه پباده روی میتوان خود را به آستان مبارک رضوی رساند. هتل کارن در ۸ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

امکاناتی مثل آُسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، لباسشویی، دستگاه‌های فکس، کپی و پرینت و دستگاه واکس کفش باعث آسوده‌تر شدن محیط خارج از اتاق‌ها در این هتل شده‌اند. جالب است بدانید که در طراحی و ساخت این هتل به وضعیت افراد معلول نیز توجه شده و محیط آن کاملاً برای این افراد مناسب‌سازی گشته است.

هتل دو ستاره کارن مشهد به‌صورت روزانه توسط خدمه نظافت می‌شود. همچنین سرویس‌هایی مثل ترانسفر به فرودگاه، باربری، بیدارباش و تحویل روزنامه نیز توسط کارکنان و خدمه هتل کارن ارائه می‌شوند. در لابی می‌توانید از اینترنت رایگان به‌صورت محدود بهره‌مند شوید.ناگفته نماند که هتل کارن مشهد دارای یک رستوران ایرانی با آشپزهای بسیار ماهر و حرفه‌ای بوده و غذاهای فوق‌العاده خوش‌طعم و دل‌چسبی برای مهمانان خود آماده می‌کند.

ضمناً، کافی‌شاپ هتل نیز اخیراً دایر شده و با آغوش باز به استقبال مهمانان می‌رود. البته در مورد وعده‌های غذایی مهمانان هتل کارن مشهد بهتر است بدانید که صبحانه در این هتل به‌صورت روزانه و سلف‌سرویس سرو می‌شود.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.


فاصله تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد هفتادودو تن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,700,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403