هتل کاوه اصفهان

اصفهان، خیابان کاوه، داخل ترمینال کاوه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل کاوه اصفهان از جمله هتل‌های قدیمی اصفهان است که سابقه‌ای قابل توجه و طولانی در امور میهمانداری دارد.

این هتل در سال ۱۳۶۸ با هدف آسایش و سهولت مسافران اصفهان در اقامت و سفر، داخل ترمینال اصفهان با نام ترمینال کاوه افتتاح شد و از همان سا‌ل‌های ابتدایی افتتاح، بدون وقفه‌ای کوتاه مدت به امور میهمانداری پرداخت. اما این هتل دو ستاره مانند هر هتل دیگری، پس از گذشت چندین سال فعالیت خوب و میهمانداری مناسب، نیاز به مرمت داشت و در نهایت در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقاء سطح خدمات و کیفیت امکانات تحت یک سری بازسازی‌ها و تعمیرات قرار گرفت و امروزه با امکانات و خدمات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان است.

تلفن تماس : 91031931-021

از لحاظ مکانی نمی‌توان گفت که هتل کاوه موقعیتی بسیار خوب دارد چرا که هتل داخل ترمینال مسافربری قرار گرفته و از یک سو فاصله نسبتا زیادی با مرکز شهر دارد و از سویی دیگر نمای اتوبوس‌های مسافربری چندان منظره جذابی برای تماشا نیست و در ضمن ممکن است سر و صدای ترمینال باعث آزار و اذیت میهمانان شود.

اما نزدیکی به ترمینال مزایای خاص خود را دارد به طور مثال تاکسی‌ها و وسیله‌های نقلیه همیشه در دسترس هستند. درکل می‌توان گفت هتل کاوه نسبت به قیمت اتاق‌هایش، خدمات خوبی ارائه می‌دهد و اگر میهمانی قصد اقامت یک شبه و سفر با اتوبوس را دارد و یا به دنبال هتلی بسیار ارزان است، هتل کاوه اصفهان هتلی فوق العاده مناسب است. گرچه هتل کاوه اصفهان هتلی بسیار ارزان و مناسب است اما نبود برخی امکانات مانند استخر از نقاط ضعف این هتل به شمار می‌رود.

نقطه ضعف دیگر این هتل نبود رستورانی در هتل و یا اطراف آن است که این مسئله باعث نارضایتی برخی میهمانان می‌شود. از نقاط قوت هتل می‌توان به فضای پارکینگ آن اشاره کرد که فضای بزرگ و قابل توجهی بوده و با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. هتل کاوه تمامی تلاش خود را می‌کند تا میهمانانش تجربه اقامتی دلپذیر را دشته باشند به همین دلیل در اتاق‌های هتل امکانات فراوانی از تلویزیون گرفته تا مبلمان و یخچال وجود دارد.

اتاق‌های هتل کاوه فاقد چای ساز، بالکن و صندوق امانات هستند. کاوه هتلی سه طبقه است اما لازم نیست نگران پله‌ها باشید زیرا برای آسایش میهمانان و به ویژه معلولان و افراد سالمند، آسانسور بین طبقات تعبیه شده تا این افراد به راحتی بین طبقات هتل رفت و آمد کنند. هتل کاوه اصفهان از کادری خوب و حرفه‌ای برخوردار است و پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت میهمانان است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667