از 2,300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل کتیبه همدان

همدان ، بلوار ارم، ابتدای مجتمع تفریحی عباس آباد دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل کتیبه همدان در سال ۱۳۹۷ به عنوان جدیدترین و مدرنترین هتل همدان به بهره برداری رسید.

هتل کتیبه همدان واقع در بلوار ارم، با چشم اندازی زیبا از دامنه الوند بلندترین قله همدان، بهره مند از فضای دلپذیر با دسترسی آسان به سطح شهر و مناطق توریستی مانند دهکده گنجنامه، تپه عباس آباد، شهر بازی رنگین کمان، بوستان ارم، باغ موزه دفاع مقدس ، پیست اسکی تاریک دره و …  توانسته است با ارائه خدمات استاندارد، جایگاه ممتازی را برای خود در صنعت هتلداری ایجاد نماید.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع واقع شده و در پنج طبقه و ۳۱ سوئیت، ظرفیت ۱۱۰ گردشگر را دارا است.

هتل کتیبه همدان در یکی از سر سبز ترین مناطق همدان قرار دارد ، بلوار ارم خوش آب و هوا ترین مسیری است که هر گردشگر با آرامش و طبیعت آنجا بیشترین لذت را در سفر می برد. این هتل در ورودی مسیر سایت تفریحی توریستی عباس آباد توانسته است به انتخاب اول دوستداران طبیعت در سفر قرار گیرد.

هتل 4 ستاره کتیبه از جمله به روز ترین و شیک ترین هتل های شهر همدان محسوب می‌شود. این هتل در سال 1397 با 5 طبقه، 100 تخت و 31 واحد اقامتی افتتاح شده است. محل قرارگیری این هتل در دامنه قله الوند بوده و به همین دلیل آب وهوایی پاک و خاص در آن منطقه حاکم است.لابی هتل کتیبه با ظرفیت 28 نفر در طبقه همکف قرار دارد و در آنجا امکاناتی همچون روزنامه، تلویزیون، اینترنت رایگان نامحدود و تلفن در دسترس مهمانان عزیز است.

اگر وسیله‌ای ارزشمند به همراه دارید می‌توانید آن را با خیال راحت در صندوق امانات هتل قرار دهید. همچنین خدمات لاندری یا همان خشک‌شویی همه روزه از ساعت هشت صبح تا نه شب در حال ارائه به مسافران گرامی است و اینگونه دیگر در طول سفر دغدغه تمیز و مرتب نبودن لباس‌های خود را نخواهید داشت.

رستوران اصلی هتل کتیبه همدان در طبقه 3+ (با ظرفیت 100 نفر) با سرو انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و فست فود به صورت انتخابی آماده ارائه خدمات به مسافران گرامی است. ( زمان سرو صبحانه از هفت صبح تا ده صبح، ناهار از دوازده ظهر تا چهار بعداز ظهر، شام از هشت شب تا یازده شب)

همچنین در این هتل ، روف گاردن در فضای زیبا و دل‌انگیز، رستوران ایتالیایی و کافی شاپ با سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌های متنوع برای انواع سلیقه‌ها در نظر گرفته شده است. با تمامی این امکانات ویژه اگر تمایل دارید غذایتان را در واحد اقامتی خود میل کنید می‌توانید از خدمات سلف سرویس بهره‌مند شوید.

برای افرادی که با اتومبیل شخصی خود به همدان سفر داشته‌اند، پارکینگ رایگان هتل در طبقات 1- و 2- مجموعا با ظرفیت 80 اتومبیل در دسترس است؛ به علاوه می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل کتیبه ماهانیوم استفاده کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,300,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس