از 2,690,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل کیمیا رامسر

رامسر, بلوار باهنر, پلاژ شهرداری دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل کیمیا رامسر در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است یکی از بهترین مزایای اقامت در این هتل سه ستاره فاصله کوتاه آن با ساحل دریای خزر و موزه مردم شناسی رامسر است.

این هتل در ۷ طبقه و ۳۶واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل کیمیا رامسر، یکی از بهترین هتل های شمال کشور محسوب می شود. این هتل با طراحی مدرن و منحصر به فرد، برای گردشگرانی که به دنبال یک تجربه لذت بخش و خاطره انگیز هستند، مناسب است.

هتل کیمیا رامسر در مکانی دنج و آرام قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری محلی، از جمله دریاچه بزرگ رامسر و کوه های زیبای البرز، بسیار عالی است. همچنین، این هتل با داشتن امکانات و خدمات متنوع، شامل رستوران های با منوی باز و بسته، استخر سرپوشیده، سالن های کنفرانس و جلسات، سالن ورزشی و سونا، بهترین گزینه برای اقامت در طول تعطیلات یا سفر کاری است.

از جمله امکاناتی که هتل کیمیا رامسر به میهمانان خود ارائه می دهد، می توان به اتاق های راحت و پرداخت اینترنتی، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، خدمات آژانس مسافرتی، اجاره خودرو و تورهای گردشگری اشاره کرد. همچنین، به دلیل موقعیت بسیار عالی هتل کیمیا رامسر، می توان به راحتی به دسترسی به فروشگاه ها، رستوران ها و بوم گردی های منطقه رامسر دست یافت.

اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش و خاطره انگیز در شمال کشور هستید، هتل کیمیا رامسر یک گزینه بسیار مناسب است. با داشتن امکانات و خدمات بسیار منحصر به فرد و با موقعیت جغرافیایی عالی، این هتل به شما اجازه می دهد تا در طول سفر خود، از بهترین تجربه های ممکن لذت ببرید. برای رزرو اقامت در هتل کیمیا رامسر، می توانید به وب سایت ماهانیوم مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

هتل کیمیا رامسر با داشتن اتاق های مدرن و راحت، برای اقامت در طول تعطیلات یا سفر کاری، گزینه بسیار مناسبی است. هر یک از اتاق های این هتل، با داشتن تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، تهویه مطبوع و حمام خصوصی، به میهمانان امکانات کاملی را برای اقامت راحت و لذت بخش فراهم می کند.

رستوران های هتل کیمیا رامسر نیز با منوی باز و بسته، انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان به ارمغان می آورد. همچنین، صبحانه با منوی فوق العاده و سرویس دهی اتاق نیز در این هتل ارائه می شود.

در کنار این همه، هتل کیمیا رامسر با داشتن سالن های کنفرانس و جلسات، به سفر کاری کنندگان نیز امکانات مناسبی را فراهم می کند. این سالن ها با داشتن تجهیزات مدرن و قابل استفاده برای هر نوع جلسه یا کنفرانس، برای سفر کاری کنندگان بسیار مناسب هستند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,690,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹