از 7,700,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل گران میراث رشیدیه تهران

تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، میدان پونک، خیابان فلاح‌‌زاده، پلاک 35 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل گران میراث رشیدیه تهران یکی از کم نظیرترین بناهای فاخر کشور با معماری چشم نواز به سبک ایران قدیم می باشد که توسط زنده یاد جناب آقای محمد رشیدی طرقی مالک و بنیانگذار فقید مجموعه با تلاش و کوشش بی وقفه بنا نهاده شده و به منصه ظهور درآمده است.

این مجموعه خوش منظر و شکیل گردشگری با زیربنای حدود یازده هزار مترمربع شامل هتل با46 واحد اقامتی ،تاالر های پذیرایی ،گالری ،مجموعه ورزشی )سالن بدنسازی ، زورخانه ،اتاق های ماساژ ،استخر ، سونا ، جکوزی و حمام ایرانی ( کافه رستوران های متعدد ایرانی و فرنگی با فضاهای جذاب و دیدنی مسقف و سرباز با ویژگی های خاص و منحصر بفرد که چشم مخاطبان ، میهمانان و گردشگران عزیز را خیره می کند به یکی از جاذبه های گردشگری استان تهران و حتی ایران تبدیل شده است.

تلفن تماس : 91031931-021

طراحی و ساخت هتل گران میراث رشیدیه به دلیل اهمیت فراوان در سبک معماری بی بدیل آن و همچنین جزئیات و تزئینات و نقوش زیبایی که توسط اساتید برجسته و هنرمندان نامی کشور خلق گردیده زبان زد عام وخاص می باشد ،این اثر هنری برگرفته از معماری ادوار تاریخی ایران است که شکوه و عظمتش متاثر از تلفیق تکنولوژی و اصول مهندسی روز دنیا با معماری اصیل ایرانی می باشد که طی 13 سال تلاش و مشقت ایجاد گردیده تا هم اکنون پذیرای گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی از اقصی نقاط کشور و جهان باشد.

هتل گران میراث رشیدیه تهران، یکی از بهترین هتل‌های تاریخی و میراثی در شهر تهران است.

این هتل با بیش از صد سال سابقه فعالیت، یکی از محبوب‌ترین مقاصد اقامتی برای گردشگران و مسافران است. با معماری زیبا و طراحی داخلی منحصر به فرد، هتل گران میراث رشیدیه تهران تجربه‌ای لوکس و فراموش‌ناپذیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

موقعیت ایده‌آل این هتل در قلب شهر تهران، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر را برای مهمانان فراهم می‌کند. با امکانات رفاهی و خدمات برجسته، هتل گران میراث رشیدیه تهران به عنوان یک مقصد محبوب برای اقامت کوتاه یا بلند مدت شناخته می‌شود.

با اتاق‌های فاخر و منوی غذایی متنوع و لذت‌بخش، هتل گران میراث رشیدیه تهران به عنوان یک مقصد مناسب برای گردهمایی‌های خصوصی و ملاقات‌های تجاری نیز شناخته می‌شود. این هتل با تمام این ویژگی‌ها، یک جواهر در قلب تهران است که با تاریخ خود و خدمات برجسته خود، تجربه‌ای لاکچری و فوق العاده را برای هر مسافر فراهم می‌کند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 7,700,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس