معرفی اجمالی هتل حیات شرق

هتل حیات شرق در مشهد، خیابان نواب صفوی ، بین نواب صفوی 10 و 12 قرار گرفته است. هتل حیات شرق در لیست هتل های لوکس قرار دارد. این هتل کیفیت بسیار ممتازی دارد و در سال 1394 افتتاح شده است. هتل حیات دقیقاً در کنار مجتمع آرمان و همچنین هتل آپارتمان شکوه ایمان قرار گرفته است.

هتل حیات از دسته هتل های بسیار بزرگ و شیک در مشهد محسوب می شود. این هتل دارای پارکینگ مخصوص و رستوران بزرگ و مدرن است. همینطور بخش های داخلی هتل از بهترین خدمات استفاده می کنند. هتل حیات شرق در نزدیکی حرم قرار گرفته است و در لیست هتل آپارتمان ها قرار دارد و برای کسانی که علاقه زیادی به هتل آپارتمان دارند پیشنهاد خوبی است.

هتل حیات شرق در 8 طبقه طراحی شده است. این هتل شامل 332 واحد اقامتی است. هتل دارای واحدهای آپارتمان یک خوابه دو تخته، یک خوابه سه تخته و همینطور دو خوابه چهار تخته طراحی شده است. مدل های دو خوابه شش تخته نیز برای خانواده های شش نفره در نظر گرفته شده است که گزینه بی نظیری محسوب می شود. کادر مجرب این هتل بسیار متعهد هستند و امکانات بی نظیری در هتل اعم از رستوران شیک و مجهز و کافی شاپ و … دیده می شود.

هتل دارای اتاق بازی کودکان و بیلیارد بوده و همینطور لاندری و بانک و آسانسور نیز برای هتل در نظر گرفته شده است. از سیستم سرمایش و گرمایش نیز برای هتل استفاده شده است. این هتل شامل اینترنت وایرلس بوده و همینطور یک سری امکانات دیگر برای ان دیده می شود. فاصله تا حرم حدود 7 دقیقه پیاده است. بنابراین شما هتلی کاملاً نزدیک به حرم را انتخاب کرده اید که سطح نیازهای شما را برآورده می سازد.

هتل حیات شرق

هتل حیات شرق

امکانات هتل حیات شرق

آپارتمان یک خوابه دو تخته هتل حیات با ظرفیت دو نفر طراحی شده است. اقامت در این بخش به همراه صبحانه بوفه در نظر گرفته شده است. داخل آپارتمان به صورت کاملاً مبله بوده و همه تمهیدات ایمنی درب به درستی اجرا شده است.

اگر به دنبال سطح بهتری از آپارتمان یک خوابه دو تخته در هتل حیات شرق هستید می بایست به سراغ گزینه بعدی یعنی اقامت همراه با صبحانه بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی در رستوران هتل بروید.

هتل آپارتمان حیات شرق

هتل آپارتمان حیات شرق

آپارتمان های یک خوابه سه تخته با ظرفیت سه نفر از دیگر امکانات هتل حیات محسوب می شود که هم به صورت صبحانه بوفه و هم در وضعیت ویژه یعنی به صورت ناهار و شام منوی انتخابی در رستوران ارزیابی شده است. این آپارتمان بزرگتر از مدل های دو تخته است.

آپارتمان یک خوابه یا دو خوابه به صورت 4 تخته با ظرفیت 4 نفر از دیگر پیشنهادات هتل حیات محسوب می شود که شامل منوی انتخابی غذا نیز خواهد بود. خوشبختانه شرایط رزرو همه موارد یاد شده به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه وجود دارد.

در نهایت اگر به صورت دسته جمعی و یا خانوادگی سفر می کنید می توانید آپارتمان های دو خوابه شش تخته با ظرفیت 6 نفر را در نظر بگیرید که دارای سیستم اقامت همراه صبحانه بوفه است اما فعلا خدمات منوی انتخابی غذا برای این بخش دیده نمی شود.

همه اتاق ها دارای لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در اتاق و همینطور مبلمان هستند. سیستم گرمایش و سرمایش برای اتاق ها در نظر گرفته شده است و معمولاً بالکن نیز طراحی شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی از بخش های مهم هتل حیات شرق مشهد محسوب می شود و برای همه اتاق ها در نظر گرفته شده است.

اتاق هتل حیات شرق

کیفیت غذاهای هتل حیات شرق ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

رستوران هتل حیات شرق ظرفیت 300 نفری دارد اما به هر حال طبق نظراتی که از مسافران به دست ما رسیده است منوی رستوران ضعیف است. کیفیت غذاها هنوز وضعیت مناسبی ندارد و به طور کلی رضایت بالایی در بخش رستوران دیده نمی شود. تکراری بودن نهار و شام از مواردی است که بسیاری از افراد از آن ناراضی هستند و این موضوع به دلیل تنوع کم غذای رستوران است. هزینه غذاها در هتل گران بوده و بسیاری از افراد معتقد هستند که صرف غذا در این هتل به صرفه نیست.

در مورد طراحی و معماری رستوران هتل حیات نیز تا حدودی استایل مدرن دیده می شود اما باز هم از طرح های مینیمال استفاده شده است. دقت کنید که رستوران هتل بر اساس موقعیت مکانی که دارد می تواند یک انتخاب خوب باشد. البته نظافت رستوران رعایت می شود و خدمات تا حد ممکن فراهم شده است. بررسی ها اینطور نشان می دهد که هتل از سیستم سلف سرویس به میزان خاصی استفاده می کند و این سیستم سبب می شود تا به طور کلی هتل از نظر موقعیت شرایط خاص خود را داشته باشد. هتل حیات شرق از نظر سازه اجرایی متنوع طراحی شده است. مثلاً نورپردازی رستوران خاص است که مورد پسند جوانان قرار می گیرد.

پارکینگ هتل حیات شرق

زمان حاضر شدن غذا کمی طولانی است و این تاخیر نیز خود یکی از مسائلی است که سبب عدم رضایت بسیاری از مسافران شده است. در یک بررسی کلی مشخص شده که رضایت از بخش غذا در هتل حیات کافی نیست و در مقایسه با سال های گذشته افت داشته است و مدیریت هتل حیات شرق باید در این زمینه قطعاً تصمیم جدی بگیرد.

منوی صبحانه به نسبت ناهار و شام تنوع بهتری دارد و این موضوع سبب می شود که بتوانید از شرایط مورد نظر لذت ببرید. امید است وضعیت منوی غذایی رستوران هتل بهبود یابد تا مشکلی ایجاد نشود.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله هتل حیات شرق تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی حدودا 530 متر است. این هتل تا حرم ورودی حرعاملی 10 دقیقه پیاده روی دارد. فاصله از هتل تا حرم ورودی شیخ طوسی 1 کیلومتر و 125 متر است. همینطور تا حرم ورودی صحن جمهوری نیز یک کیلومتر و 275 متر فاصله دارد. فاصله تا حرم ورودی باب الرضا نیز 1 کیلومتر و 365 متر در نظر گرفته شده است. فاصله تا حرم ورودی باب الجواد در حدود یک کیلومتر 855 متر است. فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی نیز 2 کیلومتر و 246 متر ارزیابی شده است.

فاصله هتل حیات تا ایستگاه قطار شهری هفده شهریور 2 کیلومتر و 890 متر است. از این هتل تا راه آهن در حدود 3 کیلومتر و 176 متر فاصله دیده می شود. همینطور فاصله تا ایستگاه قطار شهری راه آهن نیز 3 کیلومتر است. فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری قائم حدود 8 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است. از هتل حیات شرق تا پایانه مسافربری راه ابریشم حدودا 11 دقیقه با خودرو اعلام شده است. این هتل تا ایستگاه قطار شهری هفت تیر 22 دقیقه با خودرو فاصله دارد که در حدود 15 کیلومتر و 357 متر می شود. فاصله هتل حیات شرق از ایستگاه قطار شهری اقبال لاهوری 20 دقیقه با خودرو محاسبه شده است.

فاصله هتل حیات شرق تا پارک خانواده 15 کیلومتر، تا سینما سیمرغ 15 کیلومتر، تا پارک آبی ایرانیان نیز 14 کیلومتر است. از هتل حیات شرق تا پارک ملت 10 کیلومتر و 740 متر فاصله وجود دارد. فاصله هتل حیات شرق تا باغ پرندگان 15 دقیقه با خودرو در نظر گرفته شده است. شما می توانید کمتر از 15 دقیقه به بازار بین المللی سپاد بروید. فاصله از هتل حیات شرق تا پارک پردیس قائم نیز 14 دقیقه با خودرو است.

معماری و سال ساخت هتل حیات شرق

هتل حیات در ساختمان 8 طبقه به صورت آپارتمانی طراحی شده است. وقتی وارد هتل می شوید بخش پذیرش به واسطه رنگ های خنثی و با نورپردازی نسبتاً ملایم سبب آرامش می شود. اتاق های هتل به طور کلی به رنگ روشن هستند و از سیستم مبلمان سبز رنگ برای همه آپارتمان ها به شکل یکسان استفاده شده است. معماری داخلی آپارتمان ها بسیار لوکس هستند و شرایط خاصی را فراهم می سازند.

به طور کلی هتل حیات دارای محیط اجرایی بی نظیری است و می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که قصد دارند در فضایی خاص شرایط خوبی داشته باشند. معماری بخش آشپزخانه آپارتمان های هتل حیات شرق بسیار لوکس است و از متریال های جدید در این راستا استفاده شده است.

فضای هتل بسیار بزرگ طراحی شده است. آسانسور برای بخش های مختلف در نظر گرفته شده است و در فضای لابی و یا محیط انتظار هر طبقه از تابلوهای راهنما تا حد نیاز استفاده شده است. محیط هتل حیات شرق تمیز است و سعی شده سیستم نظافت برای هتل به خوبی رعایت شود. بررسی ها اینطور نشان می دهد که این هتل می تواند برای همه کسانی که قصد دارند در فضای ویژه اقامت کنند و به نوعی مزاحم نداشته باشند، پیشنهاد خوبی است.

البته این موضوع کاملاً سلیقه ای است. واحدها جدا از هم هستند و امکانات یک آپارتمان کامل را دارند. طراحی پارکینگ هتل نیز بسیار مناسب است و شماره گذاری به شکلی صورت گرفته است که بتوانید به راحتی فضای خروج را پیدا کنید و دچار مشکل نشوید.

دقت کنید که راهنماگر برای بخش های مختلف این پارکینگ ارزیابی شده است. پارکینگ گنجایش خوبی دارد و از نظر نورپردازی نیز مناسب ساعات شبانه است. البته پارکینگ به شکلی طراحی شده است که شرایط تردد آسان باشد.

نظر مسافران

رفتار مناسب پرسنل هتل از مهمترین ویژگی های هتل حیات شرق محسوب می شود و سبب رضایت بسیاری از مسافران شده است. هتل در فضای دلباز و نورگیر طراحی شده است و اتاق ها بسیار پر نور هستند که با رضایت 90 درصد مسافران همراه است. سایز بزرگ اتاق ها و مرتب بودن فضای آپارتمان و راه پله ها نیز راضی کننده است. خوشبختانه پرسنل هتل سریعاً به مشکلات هتل رسیدگی می کنند. نزدیک بودن هتل حیات به حرم نیز یکی از مهمترین ویژه های آن محسوب می شود. رزرو هتل آسان است و پول مازاد گرفته نمی شود.

تا به اینجای داستان مشخص است که شرایط کلی هتل حیات شرق مناسب است. اما عدم رضایت از بخش کیفیت غذا موضوعی مهم از سوی بسیاری از مسافران بوده است. از سوی دیگر برخی از مسافران معتقد هستند که مینی بار بسیار ضعیف است و جا دارد که شرایط بهبود یابد. تنوع کم ناهار و شام بسیاری از مسافران را ناراحت کرده است. فعال نبودن سیستم گاز رومیزی برخی از اتاق ها از مواردی است که سبب عدم رضایت شده است.

سیستم سرمایش و گرمایش اتاق ها کمی با نارضایتی همراه بوده که سبب شده مسافران با مشکل روبرو شوند. ظاهرا فشار آب برای حمام طبقات بالا نیز کمی با مشکل روبرو است. در مجموع رتبه این هتل از 10 می تواند 8 یا 9 باشد و وضعیت ضعیف منوی غذا بزرگترین مشکل هتل محسوب می شود که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد.

هتل حیات شرق

جمع بندی

هتل حیات شرق که مشهور به هتل سارا سابق است از دسته هتل های لوکس در مشهد محسوب می شود. این هتل به صورت آپارتمان و در 8 طبقه طراحی شده است. تعداد اتاق ها نیز 332 مورد است. زمان تحویل اتاق ها ساعت 14 و تخلیه نیز ساعت 12 صورت می گیرد.

هتل در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل دارای سوئیت های مجزا نیز بوده که می توان حالت سنتی نیز داشته باشد. از نظر امکانات رفاهی رتبه خوبی برای هتل حیات در نظر گرفته شده است. دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی از مهمترین ویژگی های هتل حیات شرق محسوب می شود. پرسنل این هتل نیز مجرب هستند و به شکل کاملاً اموزش دیده می توانند خدمات رسانی داشته باشند.

هتل حیات برای کسانی که می خواهند خانوادگی سفر کنند پیشنهاد خوبی است. وضعیت نظافت هتل تایید شده است. کم و کاستی در بخش رستوران هتل دیده می شود که امید به بهبودی است. وضعیت پارکینگ ها مناسب است و مشکل جای پارک وجود ندارد. در واقع هتل گنجایش 1000 خودرو را اعلام کرده است و هزینه مازاد برای پارک خودرو در نظر گرفته نمی شود. ظرفیت لابی هتل نیز 100 نفر است و البته که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. به طور کلی هتل دارای 358 تخت است که می تواند پذیرای مسافران زیادی باشد و از نظر وسعت هیچ محدودیتی دیده نمی شود و گزینه مناسبی است.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱