معرفی اجمالی هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد در لیست هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. این هتل در خیابان امام رضا 9 و کوچه مهرآیین واقع شده است. طراحی و معماری ظاهری هتل زیبا و خاص پسند است. در یک بررسی کلی می توان گفت که هتل الماس نوین مشهد در 16 طبقه احداث شده است و 123 اتاق دارد.تحویل اتاق ها ساعت 14 و تخلیه اتاق ها ساعت 12 صورت می گیرد. 9 طبقه از این هتل دارای اتاق برای اقامت است و سایر طبقات برای خدمات اداری و تاسیساتی در نظر گرفته شده است.

این هتل در یکی از خیابان های اصلی مشهد قرار دارد که به حرم ختم می شود. دسترسی از هتل به مراکز تجاری بسیار آسان است. این هتل با کادر مجرب خود توانسته تجربه میزبانی خوبی برای مسافران فراهم سازد.

سوئیت گاردن 4 نفره از گزینه های بی نظیر، برای کسانی است که به صورت خانوادگی به این شهر سفر می کنند. این سوئیت در کنار باغچه ای زیبا قرار گرفته است. متراژ اتاق 35 متر مربع است. در این اتاق از حیاط اختصاصی استفاده شده است که مجهز به باغچه و میز و صندلی نشیمن به همراه چتر آفتاب گیر است. در این اتاق از تخت های دبل، سینگل و اکسترا استفاده شده است.

اتاق کواد 4 نفره به واسطه رنگ های آرامش بخش خود بی نظیر است. طراحی این اتاق خاص است و به صورت 4 تخته اجرا شده است.

 امکانات هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد دارای 123 اتاق است. اتاق ها در درجه بندی های مختلفی هستند. تعداد تخت های این هتل نیز 386 مورد اعلام شده است. ظرفیت لابی هتل نیز 35 نفر است. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. رستوران هتل ظرفیت 100 نفر را دارد. در پارکینگ هتل می توان 40 خودرو پارک کرد. هزینه ای برای پارکینگ از شما اخ نمی شود. می توانید از اینترنت رایگان در لابی استفاده کنید. هتل الماس نوین استخر هم دارد! این هتل دارای روم سرویس، پاورسوئیچ در اتاق ها، و همینطور سایر سیستم های گرمایشی و سرمایشی ویژه است. در اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی وجود ندارد.

کسانی که اهل بازارگردی هستند می توانند در عرض 5 دقیقه از هتل الماس نوین مشهد به بازار مرکزی دسترسی داشته باشند. شما می توانید در عرض 6 دقیقه به مرکز خرید ورسیج مشهد برسید.مرکز خرید خورشید با هتل الماس نوین مشهد در حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. از سوی دیگر دسترسی به مرکز خرید قسطنطنیه نیز 6 کیلومتر است.

می توانید در عرض 9 دقیقه به بازار فردوسی دسترسی داشته باشید. بازار گوهرشاد تا هتل الماس نوین مشهد 11 دقیقه زمان نیاز دارد. دسترسی به پارک ریحانه بانوان نیز 10 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است. مرکز خرید نیکا که بسیار مورد توجه جوانان قرار می گیرد تنها 14 دقیقه تا هتل الماس نوین مشهد فاصله دارد. از هتل الماس نوین مشهد به بازار بین المللی سپاد 16 دقیقه راه در نظر گرفته شده است که حدوداً 10 کیلومتر است. این مسیر معمولاً ترافیک زیادی به همراه دارد.

بررسی اتاق های هتل الماس نوین مشهد

از آنجایی که سوال برای هر یک از اتاق های این هتل زیاد است دسته بندی مخصوصی برای این کار در نظر گرفته ایم.

اتاق سینگل

این اتاق متراژ کمی دارد. در واقع فضای اتاق کوچک و دنج است. در اتاق از رنگ ها و طرح های مناسب استفاده شده است. این اتاق برای کسانی که به تنهایی به مشهد سفر می کنند گزینه عالی محسوب می شود.

اتاق دبل هتل الماس نوین مشهداتاق دبل

اتاق دبل کینگ

اتاق دبل کینگ با معماری جدید خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته امکانات این اتاق نیز بسیار خاص است. متراژ این اتاق 25 متر مربع است. این اتاق برای زوج های جوان بسیار مناسب است. از تخت دبل در اتاق استفاده شده است. یخچال مینی بار در داخل اتاق قرار دارد. از دیگر ویژگی های این اتاق می توان به میز آرایش، تلفن، اینترنت بی سیم، تلویزیون، سیستم کارت کلید الکترونیک درب و سیستم هوشمند اشاره کرد. این اتاق دارای تهویه مطبوع بوده و همینطور از سیستم بیدار باش مرکزی نیز در آن استفاده شده است.

اتاق تریپل گاردناتاق تریپل گاردن

اتاق دبل توئین

طراحی فضای اتاق دبل توئین صمیمی و دوستانه است که یک امتیاز مهم محسوب می شود. در این اتاق خواب از سرویس ایرانی استفاده شده است. سایر خدمات آن مانند اتاق دبل کینگ است.

اتاق توییناتاق توئین

اتاق تریپل

اتاق تریپل 33 متر مربع فضا دارد. در این اتاق یک تخت سینگل و یک تخت دبل استفاده شده است. امکانات این اتاق به نسبت موارد قبل بیشتر است. در واقع تریپل در لیست اتاق های ممتاز قرار گرفته است. معماری این اتاق بی نظیر است.

اتاق تریپلاتاق تریپل

کیفیت غذاهای هتل الماس نوین مشهد

رستوران الماس توانسته منوی نسبتاً کاملی به مسافران ارائه دهد. صرف صبحانه در این رستوران به صورت سلف سرویس صورت می گیرد. شما می توانید انواع صبحانه های سرد و گرم را میل کنید. برای نهار و شام نیز از خوراک های اصلی ایرانی و فرهنگی استفاده شده است. در واقع مرغوب ترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده می شود.

رستوران

رستوران چشم انداز در محیطی روباز طراحی شده است. شما می توانید در این بخش از هوای آزاد استفاده کنید و بهترین غذاها را تست کنید.

اگر اهل غذاهای محلی و سنتی هستید و دوست دارید این غذاها را در ظروف دست ساز هنرمندان ایرانی بخورید می توانید رستوران سنتی بام سبز هتل الماس نوین مشهد را انتخاب کنید. از این بخش به صورت مستقیم به بارگاه امام رضا اشراف دارید.

هتل الماس نوین مشهد دارای کافی شاپ کاملاً مجهز و بی نظیر است. در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم با طعم های خاص سرو می شود. البته کافی شاپ اسپا از دیگر مکان های عالی هتل محسوب می شود. در این کافی شاپ موسیقی زنده پخش شده و لحظاتی شاد و مفرح را برای شما فراهم می سازد. نوشیدنی های خنک این کافی شاپ بی نظیر هستند.

رستوران هتل

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل تا ورودی باب الرضا تنها 3 دقیقه با خودرو است. یعنی یک کیلومترو 281 متر فاصله دارد. این هتل تا حرم ورودی حرعاملی نیز کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی نیز 5 دقیقه فاصله دارد.

 از هتل الماس نوین مشهد تا آرامگاه شیخ بهایی در حدود سه دقیقه یعنی یک کیلومتر و 548 متر فاصله است. فاصله تا خیابان خسروی نو یک کیلومتر و 602 متر است.

می توان در کمتر از سه دقیقه به مرکز خرید آسمان برسید. این مرکز خرید بسیار مورد پسند واقع شده است و باب میل بانوان خوش سلیقه ایرانی است. اگر علاقه به بازدید از کلیسای مسروپ مقدس دارید نیز تنها سه دقیقه زمان با خودرو نیاز دارید. باغ خونی از دیدنی های عجیب مشهد است و از هتل الماس نوین مشهد تا این باغ 1 کیلومتر و 163 متر فاصله در نظر گرفته شده است. موزه آستان قدس رضوی تا هتل الماس نوین مشهد یک کیلومتر و 533 متر فاصله دارد. همینطور می توانید به موزع ظروف و موزه مردم شناسی نیز سر بزنید.

از هتل تا خیابان دانش غربی 7 دقیقه پیاده روی تخمین شده است که حدوداً 600 متر می شود. این خیابان از دسته خیابان های مشهور مشهد است. از هتل تا سینما قدس کمتر از دو کیلومتر فاصله دارید. فاصله تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح در حدود 3 کیلومتر و 686 متر اعلام شده است.

فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری هفده شهریور 4 دقیقه با ماشین است که در حدود 2 کیلومتر خواهد بود. فاصله از هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی کمی بیش از 2 کیلومتر است.

 

معماری و سال ساخت هتل الماس نوین مشهد

پروژه ساخت هتل الماس نوین مشهد در سال 1389 آغاز شد و در نهایت در سال 1396 به اتمام رسید. این هتل با مالکیت آقای هادی قلمیان مشهدی ساخته شده است. زیربنای این هتل بیش از 9 هزار متر مربع است و در 16 طبقه طراحی شده است این هتل دارای واحدهای اقامتی لوکس، رستوران و کافی شاپ و همینطور روف گاردن کاملاً ایده آل با چشم انداز حرم مطهر رضوی است. این هتل دارای امکانات رفاهی بی نظیری است.

هتل الماس نوین مشهد در لیست هتل های نوساز قرار گرفته است. در معماری این هتل از رنگ های سفید و طلایی سلطنتی استفاده شده است. این هتل به طور کلی بر اساس نوع سازه خود بسیار لوکس و بی نظیر است. سازه های هتل نیز خاص و بی نظیر هستند. ورودی هتل بسیار لوکس است و فضای خوش آمدگویی نیز فراهم شده است.

لابی هتل ترکیبی از رنگ های زرشکی و طلایی بوده که به نوبه خود سطح اشرافی بی نظیری را معرفی می کند. سیستم نورپردازی هتل بی نظیر است و می تواند فضای دل انگیز را برای شما ایجاد نماید. از رنگ های گرم و ملایم برای فضای داخل اتاق خواب ها استفاده شده است. طراحی اتاق ها با سوئیت ها فرق دارد و این موضوع بسته به سلیقه مشتریان امتیاز می گیرد.

سالن اجتماعات هتل به شکل خاصی طراحی شده است. این سالن برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های علمی و آموزشی و تخصصی بی نظیر است. همینطور گزینه خوبی برای اجتماعات شغلی و خانوادگی محسوب می شود. هتل الماس نوین مشهد دارای مجموعه آبی است. در مجموعه آبی هتل الماس نوین از برترین تکنولوژی ها استفاده شده است و خدماتی ایده آل به مهمانان ارائه می شود. هتل الماس نوین مشهد دارای روم سرویس 24 ساعته است به طوری که ر طول 24 ساعت از شبانه روز سرویس دهی سریع و با کیفیت صورت می گیرد. 

نظرات افرادی که در هتل الماس نوین مشهد اقامت کرده اند

بر اساس بررسی های صورت گرفته به واسطه نظرات کسانی که هتل الماس نوین مشهد را برای اقامت انتخاب کرده اند اینطور به نظر می رسد که از نظر تمیزی اتاق ها امتیاز کامل به این هتل تعلق می گیرد. پرسنل هتل کاملاً با نظم و ادب بوده و خدمات ارائه شده به صورت کاملاً حرفه ای صورت می گیرد. سیستم پارکینگ و سرویس بهداشتی و سایر بخش های هتل نیز امتیاز کامل را کسب کرد.

برخی از مراجعه کنندگان معتقد هستند که وضعیت صبحانه در هتل می تواند بهتر باشد که تیم مدیریت و برنامه ریزی هتل در این زمینه تصمیم گیری های جدیدی دارند. برخی دیگر از مسافران نیز از گرانی قیمت غذای رستوران ها کمی گله دارند. سطح منوی رستوران آنطور که باید سبب جلب رضایت نشد.

پارکینگ هتل به صورت سه طبقه طراحی شده است. نظر مهمانان این است که نوع طراحی پارکینگ به صورتی است که مشکلی ایجاد نمی کند.

هتل الماس نوین مشهد دارای یک سری تورهای گردشگری بی نظیر است که برای گشت های نیمروزی و تمام روزی برون شهری با بهترین امکانات رفاهی در نظر گرفته می شود.  این هتل دارای بخش خشکشویی مخصوص بوده و نظافت در هتل به بهترین نحو دنبال می شود. هتل الماس نوین مشهد دارای تاکسی سرویس با خودروهای روز دنیا است. رانندگان خودروها مسلط به زبان عربی هستند و بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهند.

 

 

نتیجه گیری

هتل الماس نوین مشهد هر آنچه که از یک هتل 4 ستاره انتظار دارید را برای شما فراهم می سازد. امکانات و شرایط برای اتاق ها و سایر خدمات بی نظیر است اما انتظار می رود که رستوران هتل سطح پیشرفته تری از انواع غذاها را ارائه دهد. در مجموع دسترسی از هتل به حرم، مراکز خرید و تفریحی نیز بسیار مناسب است و یک انتخاب حرفه ای محسوب می شود. این هتل از نظر کادر اجرایی بسیار مجرب و حرفه ای عمل کرده است و رضایت در این زمینه بالا است. نمره این هتل از 10، بیش از 8 در نظر گرفته شده است.

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱