معرفی اجمالی رزرو هتل تبرک مشهد

رزرو هتل تبرک مشهد از دسته هتل های 3 ستاره محسوب می شود. این هتل دارای ظرفیت 90 اتاق است. در این هتل 6 سوئیت کواد، 6 سوئیت دو خوابه و 6 سوئیت یک خوابه به همراه 4 سوئیت دولوکس و 2 سوئیت فیستا وجود دارد. این هتل دارای 36 اتاق بل بوده و همینطور 24 اتاق تویین دارد. البته اتاق های تریپل نیز برای ان طراحی شده است. لابی و لابی لانژ هتل نیز بسیار عالی طراحی شده است. هتل دارای کافی شاپ و رستوران و کافه رستوران است. هتل تبرک مشهد در سال 1400 افتتاح شده است. این مجموعه در خیابان دانش شرقی، خیابان حنایی 12 و همینطور خیابان رجب زاده 1 قرار گرفته است.

تحویل اتاق ها ساعت 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 است. فاصله تا حرم به صورت پیاده 20 دقیقه اعلام شده است و تا فرودگاه تنها 6 کیلومتر فاصله دارد.

رزرو هتل تبرک مشهد در ساختمان 8 طبقه بنا شده است. اتاق ها و سوئیت ها به صورت تمیز و دلباز هستند. ظرفیت اتاق ها نیز 1 الی 4 نفر است. به طور کلی اقامتی دلپذیر برای شما فراهم می سازد. این هتل در لیست هتل های نوساز مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای رستوران ایرانی و فست فود برای صرف غذا است. همینطور شامل روم سرویس و خدمات خانه داری در طول اقامت است.

دسترسی از هتل به مرکز خرید 17 شهریور تنها 5 دقیقه است. همینطور این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه اتوبوس و مترو و دارد. برخی از اتاق ها شامل تخفیف های ویژه هستند. طراحی ظاهری هتل تبرک بی نظیر است و بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است. فضای داخلی هتل نیز به شکل لوکس طراحی شده است.

رزرو هتل تبرک مشهد

ورودی هتل تبرک مشهد

امکانات رزرو هتل تبرک مشهد

رزرو هتل تبرک مشهد دارای نمازخانه بسیار بزرگی است که می تواند برای نماز جماعت نیز مناسب باشد. این هتل در 8 طبقه طراحی شده است و برای ان از آسانسورهای با کیفیت و درجه یک استفاده می شود. هتل دارای لاندری برای شستشوی لباس است. همینطور اینترنت رایگان و محدود در لابی در نظر گرفته شده است. هتل دارای رمپ بوده و همینطور از جعبه های کمک های اولیه نیز در آن استفاده می شود. کپسول آتش نشانی در راهرو بخش مهمی از امکانات این هتل محسوب می شود.

این هتل دارای روم سرویس ویژه ای است. همینطور از کپسول آتش نشانی در لابی استفاده شده است. سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی وجود دارد. این هتل به طور کلی دارای اطفای حریق است. از سوی دیگر دستگاه واکس کفش نیز در قسمت های مختلف هتل دیده می شود.

لابی هتل تبرک مشهد

پارکینگ هتل به طور کلی به شکل سرپوشیده طراحی شده است. پارکینگ های سرپوشیده از نظر موقعیت بسیار عالی هستند. این هتل دارای سیستم اعلام حریق مخصوصی است. منوی رستوران ایرانی هتل نیز بسیار معروف بوده و باب میل مسافران است. تلویزیون در لابی هتل قرار گرفته است و سیستم اجرایی مخصوصی دارد. صندوق امانات برای هتل به شکل کاملاً ایده آل در نظر گرفته شده است. این هتل دارای خدمات خانه داری است. یعنی در صورت لزوم می توانید از این خدمات استفاده کنید. هتل دارای فست فود است و همینطور از اتاق چمدان نیز در آن استفاده شده است تا از چمدان و وسایل شما نگهداری شود.

در مورد اتاق های هتل تبرک مشهد نیز صحبت شد و شرایطی فراهم شده است تا بتوانید از این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد نام ببرید. این هتل دارای مکانیزم اجرایی خاصی

است.

هتل تبرک مشهد

 

کیفیت غذاهای هتل تبرک مشهد

رستوران هتل تبرک مشهد با ظرفیت 150 نفر طراحی و اجرا شده است. معماری داخلی این رستوران زیبا و لوکس است. در واقع از رنگ های سفید و کرم استفاده شده تا زیبایی فضا حفظ شود. میز و صندلی ها تا حدودی حالت سلطنتی دارند. کف رستوران نیز سفید است و براقیت خاصی دارد. از سوی دیگر دور تا دور رستوران شامل پنجره های شیشه ای بوده و زیبایی رستوران را دو چندان می کنند. رستوران دارای موقعیت پذیرایی خوبی است. سقف ها به واسطه لوسترهای بی نظیری طراحی شده اند.

نورپردازی داخلی رستوران است. در کل نظافت رستوران رعایت شده است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود. نوع چیدمان میز و صندلی ها نیز به شکلی است که مشکلی برای سایر افراد ایجاد نمی کند.

در مورد کیفیت غذا، هنوز نمی توان امتیاز بالایی در نظر گرفت. به هر حال انتظار می رود که در این رستوران همه غذاهای ایرانی و فرنگی عرضه شود که اینطور نیست و این موضوع سبب نارضایتی بسیاری از مسافران شده است. در این رستوران نوشیدنی های گرم و سرد با تنوع کمی همراه هستند. رستوران هتل تبرک مشهد یکی از رستوران های خوب و درجه یک محسوب می شود و دارای موقعیت اجرایی مخصوصی است. این رستوران از نظر موقعیت مکانی و زمانی شرایط خوبی دارد.

 

 در واقع پذیرایی از مسافران در تایم های مختلف صورت می گیرد. بخشی از رستوران دارای کافی شاپ مخصوص است که به نوبه خود توانسته برخی از نیازهای مسافران را فراهم سازد اما نه به شکلی که فکر کنید همه چیز موجود باشد. پرسنل رستوران به صورت کاملاً کارآزموده هستند و همه خدمات به شکل کاملاً دقیق و اصولی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

رزرو هتل تبرک مشهد تا خیابان دانش شرقی که یکی از خیابان های پر کاربرد در مشهد است تنها 240 متر فاصله دارد. از این هتل تا پارک میرزا کوچک خان حدوداً 4 دقیقه پیاده روی دارید. همینطور می توانید کمی بیشتر پیاده روی کنید تا به بوستان میرزاکوچک خان یا دانش برسید.

فاصله این هتل تا خیابان عنصری نیز تنها 6 دقیقه است. اگر علاقه به بازدید از باغ خونی دارید می بایست 10 دقیقه زمان بگذارید. فاصله این هتل تا مرکز خرید آسمان که باب میل بانوان خوش سلیقه ایرانی است تنها 10 دقیقه است. از رزرو هتل تبرک مشهد تا برج تجاری اکسون 11 دقیقه است. فاصله آن تا مرکز خرید اطلسیه نیز 11 دقیقه پیاده روی کنید.

 

از هتل تا میدان بیت المقدس نیز 11 دقیقه پیاده روی دارید. فاصله این منطقه تا خیابان 17 شهریور حدوداً 2 دقیقه است. این هتل تا حرم ورودی باب الرضا در حدود 3 کیلومتر با خودرو زمان می برد. فاصله از هتل تبرک مشهد تا خیابان دانش غربی نیز 3 دقیقه با خودرو اعلام شده است. فاصله از هتل تا موزه آستان قدس رضوی نیز 3 دقیقه است. فاصله تا موزه ظروف حدوداً 3 دقیقه با خودرو اعلام شده است. اگر بخواهید از موزه های دیگر مثل موزه تمبر و مردم شناسی و نجوم و ساعت تیز دیدن کنید کلا با ماشین 3 دقیقه زمان نیاز دارید.

فاصله جهت رزرو هتل تبرک مشهد از ایستگاه قطار شهری هفده شهریور 4 دقیقه با خودرو اعلام شده است. از این هتل تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح نیز 6 دقیقه با خودرو فاصله دارید. از هتل تبرک مشهد تا فرودگاه بین المللی 13 دقیقه با خودرو فاصله دارید. البته که این فاصله گاه به دلیل ترافیک بیشتر هم می شود.

 

معماری و سال ساخت هتل تبرک مشهد

هتل تبرک مشهد در سال 1400 ساخته شده است. وضعیت معماری این هتل به صورتی است که پنجره های اتاق های هتل تبرک مشهد رو به حرم، خیابان، کوچه و محوطه هتل هستند. این هتل به طور کلی در 8 طبقه طراحی شده است. البته طراحی لابی هتل به شکل مخصوصی است و ظرفیت 40 نفر را دارد. شاید انتظار می رفت که ظرفیت بیشتری را پوشش دهد. به هر صورت این هتل در وضعیت طرح ترافیک قرار نگرفته است. این هتل دارای 90 اتاق است که از یک معماری خاص برای اتاق ها استفاده شده است. خوشبختانه هتل از نظر موقعیت اجرایی قابلیت درستی دارد و می تواند شرایط مخصوص خود را داشته باشد.

اتاق های هتل تبرک مشهد

برای رزرو هتل تبرک مشهد پارکینگ با ظرفیت تنها 30 خودرو طراحی شده است. پارکینگ رایگان است اما به هر حال نیاز افراد را پوشش نمی دهد. در هتل تبرک مشهد استخر وجود ندارد. البته که این کم و کاستی ها در آینده جبران می شود و جای نگرانی نخواهد بود.

یکی از بخش های جالب جهت رزرو هتل تبرک مشهد سالن کنفرانس است. در ابتدای ساخت، برنامه ریزی برای ساخت سالن کنفرانس دیده نمی شد اما امروزه این سالن با بهترین کیفیت عرضه شده است و شرایط به بهترین نحو دنبال می کند. این سالن دارای ظرفیت 100 نفری بوده و موقعیت ساخت و طراحی آن به شکل خاصی است. البته یک سری امکانات نیز در سالن دیده می شود نیز ویدیو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری و همینطور نورپردازی است که با معماری خاصی اجرا شده است.

نظرات مسافران

مسافرانی که هتل را انتخاب کردند معتقد هستند که اتاق های این هتل بسیار تمیز است. امکانات هتل نیز قابل قبول است. کمی پیاده روی تا حرم زیاد است. نظرات مثبتی در مورد صبحانه هتل دیده می شود و برخورد کارکنان نیز بسیار خوب است. شاید نتوان امتیاز بالایی به کیفیت غذای هتل داد.

البته مسافران معتقد بودند که طعم غذاها قابل قبول بود و مشکلی در این راستا دیده نمی شد. رفتار کارکنان هتل کاملاً مودبانه بوده و این موضوع نقطه قوت هتل محسوب می شود. البته که رسیدگی به امور مختلف اعم از نظافت و نیز در زمان درست خود صورت گرفته و مشکلی دیده نمی شد. در این هتل امکانات خاصی اعم از فضای بازی و استخر وجود ندارد.

فضای هتل تبرک مشهد

یکی از مشکلاتی که برخی از مسافران به آن اشاره کرده اند وضعیت تهویه هتل است. وضعیت تهویه اتاق های هتل تبرک شاید چنگی به دل نزند به هر حال این هتل به صورتی طراحی شده است که بتواند برخی از نیازهای کاربران را فراهم سازد. در بهترین شرایط می توان گفت که هتل به دلیل نوساز بودن یک سری کم و کسری ها دارد که جا دارد مورد بررسی قرار بگیرد. در مورد فست فود هتل نیز رضایت بالایی دیده نمی شود. هنوز منوی فست فود وضعیت خوبی ندارد و این موضوع سبب نارضایتی مسافران است.

اندازه سرویس بهداشتی و حمام کوچک بوده که سبب نارضایتی برخی از افراد شده است اما امکانات رفاهی در داخل اتاق ها به خوبی فراهم شده است. پرسنل این هتل کاملاً خوش برخورد هستند. هتل دارای پارکینگ است اما برای هر اتاق پارکینگ در نظر گرفته نشده است. از سوی دیگر آسانسور هتل نیز کند بوده و سبب عدم رضایت بسیاری از مسافران است.

نتیجه گیری

سوالی که در مورد رزرو هتل تبرک مشهد پرسیده می شود این است که آیا پذیرش خانم مجرد به هتل تبرک مشهد امکان پذیر است؟ اینطور که بررسی ها نشان می دهد با ارائه مدارک شناسایی معتبر مشکلی در این راستا نخواهد بود. بازی سنی اقامتی برای کودکان کمتر از 3 سال رایگان است و برای کودکان بین 3 الی 6 سال نیز به صورت نیم بها در نظر گرفته می شود.

البته که نرخنامه به صورت سالانه عرضه می شود و مشکلی در این راستا وجود ندارد. هزینه هایی که برای رزرو هتل تبرک مشهد در نظر گرفته می شود بر اساس نوع اتاق و خدمات متفاوت است. دقت کنید که هیچ یک از اتاق های هتل دارای بالکن نیستند. پس به این موضوع دقت داشته باشید و سعی کنید شرایطی فراهم سازید که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

هتل تبرک مشهد دارای تاکسی سرویس به صورت روزانه بوده و البته که پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. موقعیت کافی شاپ هتل نیز در طبق همکف در نظر گرفته شده است که به طور کلی بخش مهمی از روند اجرایی آن محسوب می شود.

معمولاً انتظار در بخش لابی در نظر گرفته شده است. این هتل دارای موقعیت اقامتی خاصی است. از نظر سبک اجرایی نیز شرایط بی نظیری برای آن در نظر گرفته شده است. رزرو هتل تبرک مشهد می تواند یکی از بهترین هتل های مشهد از نظر اقامت باشد. سیستم اجرایی هتل به صورتی است که می توانید همه امکانات را استفاده کنید. سالن کنفرانس به طور کلی بخش مهمی از معماری رزرو هتل تبرک مشهد را به خود اختصاص داده است و می تواند یک ساختار ارزشمند باشد. در مجموع نمره امکانات اتاق ها و خدمات و پرسنل مناسب است.

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱