معرفی اجمالی هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک مشهد از دسته هتل های 4 ستاره محسوب می شود. این هتل در بخش اندرزگو یا آخوند خراسانی 8 قرار گرفته است. هتل جوارالملک از دسته هتلهای مورد رضایت مسافران محسوب می شود.

هتل جوار الملک مشهد در 15 طبقه طراحی شده است و طراحی آن توسط تیم جوان و خبره ای صورت گرفته است. این هتل دارای 142 اتاق است که به صورت کاملاً منظم با معماری خاصی در کنار هم قرار گرفته اند به طوری که مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. تحویل اتاق ها ساعت 14 و تخلیه اتاق ها ساعت 12 صورت می گیرد.

هتل جوار الملک از دسته هتلهای تازه تاسیس است و همه چیز نو و زیبا به نظر می رسد. به طوری که زوج های جوان علاقه زیادی به این هتل دارند و دوست دارند تجربه اقامت در این هتل را داشته باشند. مجموعه اقامتی برای مسافران در 9 طبقه در نظر گرفته شده است و سایر طبقات مربوط به امور اداری، رستوران و … محسوب می شود.

از سوی دیگر برای این هتل یک سری سوئیت های اقامتی نیز در نظر گرفته شده است. یکی از امتیازات مهم هتل، نزدیکی به حرم مطهر است به طوری که دسترسی راحتی به بازار های معروف مشهد دارد، بنابراین اگر اهل بازارگردی باشید هتل جوار الملک مشهد گزینه خوبی برای شما محسوب می شود.

در این هتل پرسنل کاملاً مجرب استخدام هستند به طوری که خدمات رسانی به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و هیچ کم و کاستی در این راستا وجود ندارد. در یک بررسی کلی می توان گفت که هتل جوار الملک مشهد بر اساس قیمتی که برای رزرو اتاق های آن در نظر گرفته شده است، پیشنهاد خوب و قابل قبولی محسوب می شود.

نما هتل جوار الملک

هتل جوار الملک

امکانات هتل جوارالملک مشهد

یکی از امکانات جالبی که برای هتل جوار الملک در نظر گرفته شده است اتاقهای یک تخته بوده که هم برای مهمانان داخلی و هم برای مسافران خارجی طراحی شده است. نوع تخت به کار رفته برای این اتاق ها به صورت سینگل است و ظرفیت نفر اضافه وجود ندارد پس باید به این نکته دقت داشته باشید و همه شرایط را به طور اصولی بسنجید.

هتل جوار الملک

از سوی دیگر اتاق های یک تخته فولبرد نیز طراحی شده اند که به نوعی با بیشترین حد امکانات همراه هستند و هیچ کم و کسری ندارند. اگر به دنبال سفری دل انگیز با بیشترین حد امکانات هستید این اتاق ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

در مورد اتاق های دو تخته هتل جوار الملک مشهد شرایط کمی متفاوت است. این اتاق ها به صورت یک تخت دبل طراحی شده اند. نوع تخت به صورت دبل یا سینگل بوده و برای مهمانان خارجی پیشنهاد خوبی محسوب می شود. رزرو این اتاق ها به صورت کاملاً 100 درصد انجام می شود و هیچ کم و کسری در این راستا وجود ندارد.

اتاق های هتل جوار الملک

اگر دوست داشته باشید می توانید آپارتمان های یک خوابه دو نفره هتل جوار الملک مشهد را انتخاب کنید. این آپارتمان ها برای مهمانان خارجی مناسب هستند. این آپارتمان ها به طور کلی رزرو 100 درصدی انلاین دارند و به انتخاب خودتان می توانید تخت های دبل یا سینگل را انتخاب کنید. از سوی دیگر اتاق های دو تخته فولبرد نیز برای هتل جوار الملک در نظر گرفته شده است که دارای یک تخت دبل است و به واسطه امکانات گسترده خود طرفداران زیادی دارد.

اتاق های سه تخته نیز در سبک های معمولی و فولبرد طراحی شده اند. در صورتی که به شکل خانوادگی به مشهد سفر می کنید می توانید از آپارتمان های دو خوابه چهار نفره استفاده کنید.

کیفیت غذاهای هتل جوار الملک مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

رستوران هتل جوار الملک دارای ظرفیت 300 نفری است اما به طور کلی بر اساس نوع چیدمان میز و صندلی ها به نظر می رسد که محدودیت فضا وجود داشته باشد. رضایت از بخش صبحانه هتل جوارالملک مشهد کاملاً دیده می شود. منوی رستوران به نسبت چند ماه گذشته تنوع بیشتری دارد که موجب رضایت کاربران شده است اما هنوز نمی توان گفت که هتل جوار الملک دارای منوی فولبرد است. سیستم سلف سرویس بیشتر برای بخش صبحانه دیده می شود. اما این سیستم همه روزه نبوده و در روزهای خاصی برگزار می شود بنابراین یکی از موضوعات مهم این است که سیستم سلف سرویس رستوران هتل همه روزه باشد.

چیدمان ظروف و نظم و سبکی که برای آن دیده می شود بی نظیر است و این موضوع به نوبه خود می تواند یک امتیاز عالی برای هتل جوار الملک مشهد محسوب شود. در واقع تمیزی و نظم در همه بخش های رستوران وجود دارد. تیم خدمات رستوران هنوز کمی کند عمل می کنند اما این موضوع به دلیل رعایت نظم بالا و رفع کم و کاستی است. دقت کنید که به طور کلی رستوران هتل جوار الملک هم ساختار خوبی دارد و هم از نظر مدل بی نظیر است شما می توانید به همراه عزیزان و یا خانواده خود از فضای رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشیدنی هایی که در بخش کافی شاپ هتل جوار الملک مشهد دیده می شود به نسبت سایر هتل های مشهد به روز و خوش طعم هستند. جوانان رضایت بالایی از این بخش دارند. فضای کافی شاپ بسیار عالی است و حس آرامش را به شما انتقال می دهد. کافی شاپ به شکلی طراحی شده است که بتوانید از پنجره بیرون را تماشا کنید و نورپردازی کافی شاپ نیز عالی است. فعالیت کافی شاپ در ساعت های خاصی در طول شبانه روز است.

هتل جوارالملک

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله هتل جوار الملک مشهد تا حرم ورودی باب الرضا حدوداً 1 کیلومتر و 124 متر در نظر گرفته شده است. شما می توانید در عرض 3 با خودرو به حرم ورودی باب الجواد دسترسی داشته باشید. فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی نیز 1 کیلومتر و 461 متر در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر فاصله هتل تا حرم ورودی حرعاملی نیز 1 کیلومتر و 598 متر ارزیابی شده است.

حرم ورودی صحن جمهوری تا هتل  در حدود 1 کیلومتر و 681 متر ارزیابی شده است. این هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی نیز 2 کیلومتر و 344 متر فاصله دارد. فاصله هتل  تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 2 کیلومتر و 678 متر ارزیابی شده است.

از هتل  تا گنبد سبز حدوداً 3 کیلومتر فاصله است. اگر بخواهید از هتل با خودرو به بلوار وحدت بروید نیاز به 6 دقیقه زمان دارید. این بلوار دسترسی خوبی به سایر بخش ها برای شما فراهم می سازد. فاصله از هتل  تا میدان شریعتی نیز حدوداً 3 کیلومتر است.

دسترسی از هتل  تا ایستگاه قطار شهری هفده شهریور نیز 3 کیلومتر و 52 متر ارزیابی شه است. فاصله هتل تا بیمارستان شهید کامیاب نیز 3 دقیقه و 165 متر اعلام شده است.

فاصله هتل  تا مرکز خرید ورسیج مشهد حدوداً 3 کیلومتر است. البته می توانید مسیر های فرعی را نیز انتخاب کنید. از سوی دیگر از هتل تا ایستگاه قطار شهری قائم تنها 6 دقیقه زمان نیاز است.

فاصله هتل  تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح نیز 3 کیلومتر و 526 متر در نظر گرفته شده است. فاصله هتل تا پایانه مسافربری راه ابریشم 4 کیلومتر و 416 متر است.

اتاق های هتل

معماری و سال ساخت هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک مشهد در سال 1401 افتتاح شده است و شامل 15 طبقه می شود. 9 طبقه برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل دارای اتاق های متنوع و سوئیت های خاصی است. فضای داخل اتاق ها اغلب با رنگ های خنثی اجرا شده است. رنگ های روشن مثل زرد و سفید در معماری هتل جوار الملک مشهد بسیار دیده می شود. اجرای کمد دیواری و کنسول های خاص نیز در بخش های مختلف هتل دیده می شود که به نوعی سبب می شود تا فضای کافی برای وسایل وجود داشته باشد. نورپردازی داخلی اتاق ها آرامش بخش است و از روانشناسی رنگ ها در این بخش استفاده شده تا مسافران احساس خوبی داشته باشند.

برخی از اتاق ها شامل کاغذ دیواری هایی به رنگ های خنثی هستند که به نوعی در لیست اتاق های مخصوص مسافران خارجی قرار دارند و طبق سلیقه مسافران خارجی در نظر گرفته شده اند. این اتاق ها از نظر سبک اجرایی بی نظیر هستند و به صورتی اجرا شده اند که بتوانید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید.

برای ورودی هتل  از رنگ های طلایی براق استفاده شده است. این رنگ ها نشان از جلال و شکوه هتل جوار الملک مشهد است و به نوعی مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار گرفته است. پله ها و نرده های ورودی به ظرافت بیشتر معماری ساختمان افزوده است. از سوی دیگر سر در ورودی نیز تابلو چلنیوم با نورپردازی های برجسته استفاده شده است که بسیار خاص و درجه یک بوده و می تواند یک انتخاب ویژه محسوب شود. معماری بیرونی ساختمان هتل  از رنگ سفید استفاده کرده است. در واقع نمای ساختمان از رنگ سفید است و پنجره ها ترکیبی از رنگ سبز و آبی هستند که توسط یک معمار خوش ذوق سنجیده شده است.

نظرات مسافران مقیم هتل جوار الملک مشهد

ظرفیت لابی هتل جوار  40 نفر است که ظرفیت نسبتاً کمی به نظر می رسد و به طور کلی مورد رضایت مسافران نیست. مسافران معتقد هستند که لابی گاه به قدری شلوغ می شود که نمی توان انتظار داشت همه چیز با نظم پیش برود.

یکی از حسن های قابل توجه هتل  این است که خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. این موضوع سبب می شود که رفت و آمد آسانتر باشد. وضعیت اینترنت نامحدود در لابی هتل از بهترین مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد و معمولاً رضایت بالایی دارد.

هتل جوار الملک مشهد دارای استخر است و طبق تعرفه هتل در نظر گرفته شده است که معمولاً قیمت بالایی برای آن دیده می شود. وضعیت دید هتل شامل محوطه هتل است و دید به بخش های بیرونی مثل خیابان و حرم ندارد که گاه موجب نارضایتی مسافران می شود. در هر صورت این هتل از نظر موقعیت اجرایی بسیار خاص طراحی شده است.

هتل جوارالملک مشهد

رضایت از پروتکل های بهداشتی هتل قابل قبول است. این هتل از نظر موقعیت مکانی شرایط خوبی دارد و به طور کلی می توان گفت که از نظر موقعیت منطقه ای می تواند یک شاخص قابل قبول باشد. نکته دیگر که باید بدانید این است که هتل از نظر ساختار منطقه ای شامل چندین بخش مختلف است. برخی از بخش ها هنوز از نظر امکانات تکمیل نیستند.

مسافران از رفتار پرسنل هتل کاملاً راضی هستند و به طور کلی پرسنل توانسته اند در خدمات رسانی بهترین شرایط را فراهم سازند. نکته کاربردی دیگری که باید بدانید این است که در این هتل هنوز وسایلی مثل میز آرایشی و موارد مشابه محدود است و اندکی عدم رضایت را در برگرفته است.

 

نتیجه گیری

هتل جوار الملک مشهد یکی از هتل های نوساز 4 ستاره محسوب می شود. این هتل تنها 300 متر تا حرم فاصله دارد و شما می توانید با 3 دقیقه پیاده روی به حرم دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل جوارالملک مشهد طراحی و دیزاین شیک و بی نظیری دارند و به طور کلی بسیار لوکس اجرا شده اند.

امکانات و دکوراسیون هتل نیز مورد پسند واقع شده است. خدمات هتل داری در این هتل به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و نظافت نیز انجام می شود. این هتل برای استراحت یک انتخاب عالی محسوب می شود. امکانات رفاهی هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و همینطور مبلمان راحتی و تخت های استاندارد است. هتل دارای روم سرویس است و همینطور از یخچال نیز برای آن استفاده شده است.

هتل جوارالملک مشهد از نظر امکانات ویژه توانسته رضایت بسیاری از مردم را جلب نماید. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. لابی هتل طراحی خوبی دارد و همینطور در بخش لابی، مینی بار، صندوق امانات و آسانسور در نظر گرفته شده است. هتل دارای پارکینگ مخصوص است. شما می توانید لحظات خوبی در هتل جوارالملک مشهد را پشت سر بگذارید و هیچ مشکلی نخواهید داشت. از یاد نبرید که این هتل به نوبه خود توانسته بهترین شرایط منطقه ای را پوشش دهد.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱