معرفی اجمالی هتل حدیث مشهد

رزرو هتل حدیث مشهد از دسته هتل های ارزان قیمت این شهر محسوب می شود. پس اگر می خواهید کمتر هزینه کنید این هتل پیشنهاد خوبی برای شما محسوب می شود. رزرو هتل حدیث مشهد در خیابان امام رضا، کوچه امام رضا 42 و نبش چهارراه دوم قرار گرفته است. هتل حدیث مشهد در لیست هتلهای یک ستاره قرار دارد و نباید انتظار امکانات عجیب و غریب از هتل داشته باشید.

هتل حدیث

هتل حدیث

رزرو هتل حدیث مشهد در سال 1398 افتتاح شده است و در سال 1400 نیز بازسازی آن صورت گرفته و توانسته بهترین شرایط را فراهم سازد. این هتل در 7 طبقه طراحی شده و شامل 72 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان گرامی است. هتل حدیث مشهد حدوداً 3 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. بنابراین دسترسی از این هتل به فضای حرم آسان است. همینطور می توانید از هتل به راحتی به بازار هفده شهریور نیز بروید. پرسنل هتل بسیار کارآزموده هستند و مجرب و آموزش دیده همه شرایط را دنبال می کنند.

رزرو هتل حدیث مشهد دارای اتاق های دو تخته دبل و توئین و فولبرد است. از سوی دیگر هتل دارای سیستم آپارتمان مخصوص است و برای سفرهای خانوادگی مخصوص استفاده می شود.

در لیست امکانات هتل حدیث مشهد به طور کلی صبحانه برای همه اتاق ها وجود دارد اما سرویس نهار و شام بر اساس شرایط هتل متفاوت ارزیابی شده است و شامل برخی از اتاق ها می شود.

رزرو اتاق ها در هتل حدیث مشهد به صورت آنلاین صورت می گیرد و همه شرایط به شکل اصولی سنجیده می شود. شما می توانید با کمترین هزینه بهترین شرایط رزرو اتاق را فراهم سازید.

وضعیت دید هتل حدیث مشهد به کوچه یا خیابان است. هتل دارای 72 اتاق است و ظرفیت لابی نیز 30 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل حدیث

هتل حدیث

امکانات هتل حدیث مشهد

رزرو هتل حدیث مشهد در 7 طبقه طراحی شده است و شامل 72 اتاق است. 200 تخت برای این هتل در نظر گرفته شده است. وضعیت ترافیک هتل حدیث مشهد خارج از محدوده طرح قرار دارد. به طور کلی این هتل شامل لابی با ظرفیت 30 نفر است. رستوران هتل ظرفیت تنها 100 نفر را دارد. در پارکینگ هتل نیز 18 خودرو به صورت رایگان پارک می شوند. اینترنت در لابی به صورت رایگان با حجم نامحدود در اختیار شما قرار می گیرد. هتل حدیث مشهد استخر ندارد. رزرو هتل حدیث مشهد دارای امکانات مختلفی است.

اتاق ها شامل دراور، کمد لباس، پاورسوئیچ، یخچال، مبلمان، روم سرویس و سیستم اعلام حریق است. در برخی از اتاق ها مینی بار نیز در نظر گرفته شده است که با هزینه مسافر خواهد بود. برخی از اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند و شامل همه اتاق ها نمی شود. سیستم تهویه مطبوع در اتاق و امکان شارژ وسایل الکتریکی نیز برای اتاق ها وجود دارد.

سیستم سرمایش و گرمایش برای هتل حدیث مشهد شامل فن کویل و چیلر است. سعی شده از قفل های ضد سرقت برای اتاق های هتل حدیث مشهد استفاده شود اما شامل همه اتاق ها نشده است. دقت کنید که در لیست امکانات هتل حدیث مشهد هنوز خبری از چای ساز، بالکن، رخت آویز، اینترنت در اتاق نیستند.

رزرو هتل حدیث

رزرو هتل حدیث مشهد

اتاق چمدان بخش مهمی از امکانات این هتل محسوب می شود و به طور کلی برای مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل دارای دستگاه واکس کفش مخصوص بوده و به طور کلی سیستم اجرایی مخصوص به خود دارد. از سوی دیگر در این هتل ترانسفر رفت و برگشت نیز وجود دارد که خدمات قابل توجهی ارائه می دهد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته ارزیابی شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

کیفیت هتل حدیث

کیفیت هتل حدیث

کیفیت غذاهای هتل حدیث مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

انتظار غذاهای با کیفیت در رزرو هتل حدیث مشهد کمی عجیب است. به هر حال این هتل شرایطی برای ارائه غذاهای با کیفیت لوکس ندارد و منوی آن نیز معمولی است. سطح رضایت از غذاهای هتل حدیث مشهد بالا نیست و نمی توان در این زمینه چندان امیدوار بود.

کیفیت غذاها بر اساس منوی ایرانی در حد متوسط است. خدمات رسانی در رستوران مناسب است و به طور کلی سعی شده تا نوشیدنی ها به موقع سرو شود. تاخیری از سوی پرسنل هتل حدیث مشهد دیده نمی شود اما اینطور که مشخص است در این هتل شرایطی در نظر گرفته شده است که منوی مورد نظر با کیفیت بالا ارائه شود. کیفیت غذاهای هتل روز به روز بهتر می شود و نیاز است که مسافران انتظار واقع بینانه از یک هتل یک ستاره داشته باشند.

بخش کافی شاپ هتل هنوز چندان تکمیل نیست و بسیاری از نوشیدنی ها تکراری هستند. کافی شاپ بیشترین تلاش خود را برای ارائه نوشیدنی های گرم در نظر گرفته است و تا به امروز موفق است. کافی شاپ این هتل فضای خوبی برای جوانان دارد. نکته بسیار مهم که باید بدانید این است که این هتل از نظر موقعیت منو به نسبت برخی از هتل های سه ستاره مشهد شرایط بهتری دارد.

قیمت غذاها بسیار مناسب است و سعی شده تا از نظر هزینه همه چیز به دقت بررسی شود. کافی شاپ هتل از نظر معماری بازسازی شده است و از نظر ظاهری مورد تایید است. البته شاید برخی از افراد وضعیت کافی شاپ و رستوران هتل حدیث را نپسندند.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله هتل حدیث مشهد تا حرم ورودی باب الرضا 2 کیلومتر و 241 متر است. فاصله این هتل تا حرم ورودی باب الجواد نیز 2 کیلومتر و 476 متر ارزیابی شده است. از این هتل تا حرم ورودی حرعاملی 2 کیلومتر و 716 متر ارزیابی شده است. فاصله از این حرم تا ورودی صحن جمهوری نیز 3 کیلومتر و 312 متر اعلام شده است.

فاصله از هتل حدیث مشهد تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی 3 کیلومتر و 461 متر اعلام شده است. از سوی دیگر فاصله هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 3 کیلومتر و 795 متر ارزیابی شده است.

فاصله از هتل حدیث مشهد تا خیابان دانش شرقی نیز یک کیلومتر و 612 متر است. از این هتل تا پارک میرزا کوچک خان نیز 1 کیلومتر و 860 متر ارزیابی شده است. فاصله هتل حدیث  تا پایانه مسافربری راه ابریشم نیز 1 کیلومتر و 920 متر در نظر گرفته شده است.

از هتل حدیث مشهد تا مرکز خرید آسمان 2 کیلومتر و 115 متر در نظر گرفته شده است. فاصله از هتل حدیث مشهد تا باغ خونی حدوداً 2 کیلومتر است. برج تجاری اکسون در مشهد بسیار لوکس است و شما از هتل تا این برج فقط 4 دقیقه با خودرو گزارش شده است.

فاصله از هتل تا میدان ده دی نیز 4 دقیقه با خودرو است. فاصله از هتل حدیث تا موزه آستان قدس رضوی 4 دقیقه با خودرو اعلام شده است. اگر علاقه به موزه گردی دارید می توانید از این هتل تا موزه ظروف و موزه نجوم و مردم شناسی را حدوداً 3 کیلومتر در نظر بگیرید.

فاصله تا بوستان باباقدرت نیز 2 کیلومتر و 877 متر در نظر گرفته شده است. فاصله از هتل حدیث تا پارک بابا قدرت دو کیلومتر و 962 متر در نظر گرفته شده است.

معماری و سال ساخت هتل حدیث مشهد

هتل حدیث یک هتل یک ستاره است بنابراین نباید انتظار معماری لوکس از این هتل را داشته باشید. این هتل بر اساس موقعیت منطقه ای که دارد می تواند پیشنهاد خوبی برای بسیاری از مسافران باشد. معماری ظاهری هتل حدیث مشهد از سنگ است و سبک رومی برای این هتل اجرا شده است. در بخش بیرونی هتل از سیستم نورپردازی استفاده نشده است.

هتل حدیث

اتاق خواب ها دارای کاغذ دیواری هستند و از رنگ روشن برای دیوارها استفاده شده است. از سوی دیگر به طور کلی این اتاق ها دارای سیستم نورپردازی مخصوصی هستند که سبب آرامش می شود. لابی هتل توسط سنگ مرمر مخصوص طراحی و اجرا شده است. فضای لابی آرامشبخش است و از مبلمان خاص برای این بخش استفاده می شود. البته سیستم تزئینی برای لابی هتل آنطور که باید در نظر گرفته نشده است و بیشتر به سادگی آن اهمیت داده شده است.

کمدهای دیواری بخش مهمی از معماری هتل حدیث مشهد را تشکیل می دهند. برای برخی از اتاق ها از کمدهای دیواری بسیار مخصوصی استفاده شده است. فضاسازی برای کمد دیواری در این هتل عالی است. فضای اتاق های دو تخته نسبتاً کوچک است و انتظار می رفت که در معماری هتل حدیث  این نکته بیشتر رعایت شود.

رستوران هتل حدیث مشهد به نسبت سایر بخش ها بازسازی بیشتری داشته و اجرای معماری های جدید برای این بخش به نوبه خود بی نظیر است. به طور کلی سیستم نورپردازی برای این بخش ها دقیق و خاص است و البته که توانسته به واسطه سیستم آینه کاری که دارد گزینه خوبی محسوب شود.

سقف و دیوارها بسیار عالی طراحی شده اند و البته که سیستم نورپردازی به خوبی اجرا شده است. سیستم نورپردازی برای بخش رستوران می تواند یکی از بهترین تغییرات رزرو هتل حدیث مشهد محسوب شود.

نظرات مسافران

بیشترین سطح رضایت مسافران به هتل حدیث ، مربوط به هزینه ها است. هزینه رزرو هتل حدیث به نسبت سایر هتل های مشهد ارزانتر است. به این ترتیب شما می توانید با بودجه کم، هتل مورد نظر را رزرو کنید.

موضوع دیگر مربوط به وضعیت نظافت هتل است که با رضایت بالایی همراه بوده است. سطح رضایت از بخش نظافت هتل بالا است و این موضوع سبب شده تا هتل یکی از بهترین پیشنهادات محسوب شود. دقت کنید که رزرو هتل حدیث از دسته هتل هایی است که به نوبه خود می تواند رتبه بالایی در نظافت داشته باشد.

موضوع دیگر در خصوص رزرو هتل حدیث این است که اتاق های هتل کوچک هستند. کوچک بودن اتاق های هتل با عدم رضایت همراه بوده است و این موضوع به نوبه خود مشکلات زیادی به همراه دارد.

ملحفه ها و رو تختی هایی که برای رزرو هتل حدیث در نظر گرفته می شوند بسیار تمیز هستند. امکانات داخل اتاق ها مناسب است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود. نبود سرویس خوب حمام در هتل یکی از مشکلاتی است که بارها با آن روبرو بوده ایم. سرویس حمام در اتاق ها شامل یک دوش ساده است که در نهایت مشکلات مربوط به خود را دارد.

پارکینگ هتل با رضایت کمی همراه است. تعداد ماشین های پارک شده در پارکینگ محدود است و فضا برای تردد با مشکل روبرو است. نبود راهنما در پارکینگ خود یکی از مشکلات بسیار مهم و عجیب محسوب می شود که نیاز به بررسی دقیق دارد. دقت کنید که پارکینگ هتل در سال های اخیر بسیار مشکل ساز بوده است.

جمع بندی

از هتل حدیث  تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه پیاده روی دارید. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته است. رزرو هتل حدیث مشهد نسبتاً نوساز محسوب می شود و از نوع آپارتمانی است. اتاق ها به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته طراحی شده است. هتل به طور کلی دارای کادری مجرب و آموزش دیده است و امکانات آن بی نظیر است. منوی غذای هتل نیز تا حدودی رضایت بخش است. برای هتل از سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت استفاده شده است. هتل از نظر سیستم اجرایی بی نظیر است و توانسته به بهترین نحو شرایط را فراهم سازد.

اینترنت وایرلس برای هتل در نظر گرفته شده است. همینطور یک سری امکانات خاص نیز وجود دارد که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. دقت کنید که به طور کلی این هتل از نظر موقعیت منطقه ای بسیار عالی گزارش شده است و دسترسی به هتل بخش مهمی از کیفیت هتل است.

اقامت در این رستوران همراه با صبحانه بوفه و ناهار و شام منوی انتخابی در نظر گرفته شده است و اتاق های و دو تخته می توانند از سیستم ویژه و اختصاصی برای سرو غذا استفاده نمایند. این هتل از نظر موقعیت منطقه ای شرایط مخصوصی دارد و به طور کلی نرخنامه هتل نیز به نسبت سال های گذشته وضعیت بهتری را شامل شده است. در بهترین شرایط شما می توانید رزرو هتل حدیث را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید و از امکانات آن لذت ببرید. البته که این هتل هم دارای سیستم اقامتی مخصوص است و هم به شکلی طراحی شده است که می تواند برای سفرهای چند روزه مناسب باشد.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱