معرفی اجمالی هتل و رزرو رضوان مشهد

رزرو هتل رضوان مشهد در خیابان شیرازی 5 و نزدیک به حرم قرار گرفته است. این هتل در ساختمانی 5 طبقه طراحی شده است. رزرو هتل رضوان مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس و نوساز محسوب می شود. در واقع استانداردهای روز در آن رعایت شده است. این هتل از نظر شرایط بهداشتی نیز رتبه خوبی کسب کرده است. رزرو هتل رضوان مشهد در لیست هتل های 3 ستاره قرار دارد. البته اینطور که بررسی ها نشان می دهد رزرو هتل رضوان مشهد در سال 1400 لقب جدیدترین هتل نزدیک به حرم امام رضا را به خود اختصاص داده است.

این هتل حدوداً 100 واحد اقامتی دارد. تعداد تخت خواب ها بیش از 200 مورد هستند. یک سری خدمات و امکانات نیز در این هتل 4 ستاره دیده می شود. بخش های مختلفی از این هتل بر اساس استانداردهای روز هتل سازی طراحی و اجرا شده اند.

ساعت تحویل و تخلیه هتل به ترتیب 14 و 12 اعلام شده است. عملیات نیم شارژ خروج معمولاً تا ساعت 16 به صورت نیم بها بوده و از ساعت 18 به بعد به شکل کامل دریافت می شود. البته درخواست نیم شارژ ورود در صورتی که اتاق موجود باشد در اختیار شما قرار می گیرد.

در مورد هزینه های بسیار سوال شده است. هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان است و برای کودکان بین 3 الی 5 سال به شکل نیم بها در نظر گرفته شده است.

هتل رضوان مشهد

در مورد شرایط کنسلی باید بدانید که در ایام غیر پیک تا 72 ساعت پیش از تاریخ ورود بوده و در ایام پیک نیز تا 96 ساعت پیش از تاریخ ورود سنجیده می شود. شما می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه استفاده کنید. البته که خدمات ترانسفر راه آهن نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر است.

امکانات هتل رضوان مشهد

در یک بررسی کلی مشخص شده است که رزرو هتل رضوان مشهد دارای 99 واحد اقامتی است که معمولاً با عنوان 100 واحد اقامتی شناسایی می شود. بیشتر واحدهای این هتل شامل اتاق های مخصوص مسافر هستند و قسمت های اداری کمی دارد. اتاق ها از نظر متراژ با هم متفاوت هستند. همینطور از نظر ظرفیت نیز در مدل های دابل، تریپل و تقسیم بندی می شوند.

خبر خوب اینکه در این هتل واحدهای اقامتی آپارتمانی و سوئیتی نیز برای خانواده ها فراهم شده است. همینطور سوئیت های یک خوابه نیز وجود دارد. امکان درخواست تخت اضافه برای برخی از اتاق های هتل نیز وجود دارد. اتاق ها یک تا چهار تخته طراحی شده اند که رزرو را برای شما آسان تر می کند.

از آنجایی که رزرو هتل رضوان مشهد در 5 طبقه طراحی شده است بنابراین اجرای آسانسور برای این هتل از الزامات بوده و خوشبختانه سیستم آسانسور به صورت دوره ای سرویس می شود. داخل هتل، دستگاه واکس کفش برای هر طبقه در نظر گرفته شده است. همینطور امکانات دیگری اعم از کپسول آتش نشانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی اجرا شده است. در این هتل اینترنت به صورت رایگان و نامحدود در اختیار شما قرار می گیرد. این هتل دارای تلویزیون در لابی و همینطور تاکسی سرویس است. از سوی دیگر هتل دارای کافی شاپ بوده و فست فود نیز برای آن طراحی شده است.

هتل رضوان مشهد

ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو در 2 کیلومتری هتل قرار گرفته است. معمولاً از تاکسی های اینترنتی برای رفت و آمد در شهر استفاده می شود. این هتل بر اساس نوع طراحی و سطح امکانات خود و همینطور میزان هزینه مورد نظر گزینه مناسبی برای زوج های جوان محسوب می شود.

اتاق 3 تخته هتل رضوان

هتل رضوان مشهد

کیفیت غذاهای هتل رضوان مشهد

ظرفیت رستوران این هتل حدوداً 80 نفر است. این رستوران در وعده های نهار و شام و صبحانه خدمات مخصوص به خود دارد. در منوی رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی دیده می شود. همینطور شرایط استفاده سلف سرویس نیز فراهم شده است. شما می توانید از صبحانه های سرد و گرم نیز استفاده کنید. هنوز منوی نوشیدنی ها برای کافی شاپ هتل رضوان مشهد چنگی به دل نمی زند. فضای کافی شاپ هتل بسیار دنج است و می تواند برای زوج های جوان یادآور خاطرات خوش گذشته باشد. در کافی شاپ این هتل کیک های روز تازه عرضه می شود و شهرت زیادی دارد. معمولاً قرارهای دوستانه در کافی شاپ برگزار می شود.

 

منوی رستوران و کافی شاپ هتل رضوان مشهد تکمیل نیست و نیاز به بررسی های بیشتری دارد. از سوی دیگر شرایط به شکلی است که شاید برخی از غذاهای ایرانی در این رستوران با طعم متفاوتی عرضه شود. اما به هر حال شاهد پخش موسیقی در رستوران خواهید بود که کمک می کند تا بتوانید لحظات خوبی داشته باشید.

رستوران هتل

تاخیر در سرو غذا یکی از مشکلات رستوران هتل رضوان مشهد است که تیم مدیریت در حال پیگیری آن است. می توان گفت که با توجه به تازه تاسیس بودن هتل رضوان مشهد، از نظر کیفیت غذا گزینه خوبی محسوب می شود. این هتل دارای موقعیت منطقه ای خوبی است یعنی شما می توانید از غذاخوری های اطراف هتل استفاده کنید.

پیش غذا در منوی رستوران هتل رضوان مشهد هنوز با ضعف هایی روبرو است اما بررسی ها مشخص کرده است که این موضوع نیز به زودی برطرف می شود. وضعیت سرمایشی و گرمایشی در کل هتل به طور کاملاً مناسب فراهم شده است و کم و کاستی در این زمینه دیده نمی شود.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

کسانی که رزرو هتل رضوان مشهد را انتخاب می کنند تمایل دارند تا دسترسی آسانی به بخش های مختلف شهر داشته باشند پس باید از نظر زمانی و مسافت گزینه های مهم را بشناسند.

فاصله این هتل تا ورودی خیابان شیرازی حرم امام رضا با ماشین سه دقیقه و پیاده حدوداً 13 دقیقه است. از این هتل تا ورودی شیخ طبرسی حرم امام رضا (ع) نیز 3 دقیقه زمان با ماشین نیاز است.

از هتل تا گنبد سبز که یکی از جاذبه های توریستی مشهد است حدوداً 10 دقیقه با ماشین زمان نیاز است که اگر بخواهید این مسیر را پیاده روی کنید باید 30 دقیقه زمان در نظر بگیرید. فاصله هتل رضوان مشهد تا باغ گیاه شناسی نیز 10 دقیقه با ماشین اعلام شده است.

لابی هتل رضوان

لابی هتل

رزرو هتل رضوان مشهد تا آرامگاه نادر افشار تنها 5 دقیقه با ماشین است. شما می توانید طبق همین مدت زمان از خانه ملک نیز دیدن کنید. برای بازدید از آرامگاه خواجه ربیع 11 دقیقه زمان نیاز دارید. اگر می خواهید از رزرو هتل رضوان مشهد به کوهسنگی بروید با ماشین حدوداً 9 دقیقه طول می کشد.

دسترسی از هتل رضوان مشهد به آرامگاه فردوسی و هارونیه کمی طولانی تر است و حدوداً 40 دقیقه با ماشین زمان نیاز خواهد بود. از این هتل تا ایستگاه متر. سید رضی 15 دقیقه با ماشین زمان است و برای رسیدن به فرودگاه بین المللی هاشمی نا مشهد نیز 15 دقیقه زمان نیاز دارید. دسترسی از رزرو هتل رضوان مشهد به رستوران معین درباری نیز 5 دقیقه است. از این هتل به سرزمین موج های آبی تنها 21 دقیقه فاصله است. بازدید از این بخش را در برنامه سفر خود بگذارید. بخش دیگری با عنوان موج های خروشان نیز مدنظر است که 30 دقیقه با ماشین راه است.

معماری و سال ساخت هتل رضوان مشهد

رزرو هتل رضوان مشهد در سال 1400 در 5 طبقه افتتاح شد. این هتل به صورت آپارتمانی طراحی شده است. نمی توان نمره بسیار بالایی به معماری ظاهری این هتل داد اما استانداردهای روز دنیا برای رزرو هتل رضوان مشهد اجرا شده است. وضعیت نورگیری برای اتاق ها مناسب است و از تعداد پنجره های زیادی برای ساخت هتل استفاده شده است.

از رنگ های تیره و روشن به صورت غیر منظم در فضای داخلی هتل استفاده شده است که به لوکس بودن ان کمک زیادی می کند. معماری داخلی هتل نسبتاً مدرن است و سبک کلاسیک به ندرت در این هتل دیده می شود. سرویس بهداشتی برای هتل به بهترین نحو اجرا شده است. نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که اتاق خواب ها اغلب به رنگ سفید طراحی شده اند و دیوارها نیز روشن هستند.

ترکیب رنگ زرشکی و سفید در بخش های مختلف رزرو هتل رضوان مشهد دیده می شود. در معماری هتل رضوان مشهد سعی شده در بخش های مختلف از آینه های قدنما استفاده شود.

در مجموع هتل رضوان امتیازات لازم برای یک هتل 4 ستاره را دارد اما از نظر دکوراسیون از المان های ساده پیروی کرده است و اتفاقا مورد پسند بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار عالی بوده و از نظر سبک اجرایی نیز بی نظیر است.

اتاق دبل هتل رضوان

هتل رضوان

نظرات درباره رزرو هتل رضوان مشهد

برسیم به اصل داستان و آن هم نظر مسافران! بررسی ها نشان داده است که 95 درصد از کاربران از کیفیت اقامتگاه رزرو هتل رضوان مشهد به نسبت قیمتی که دارد راضی هستند. این رقم می تواند انتخاب را برای شما آسانتر نماید. رتبه از نظر خوشرویی و رفتار کارکنان با رضایت 100 درصدی همراه بوده است و خوشبختانه تیم مدیریت هتل در انتخاب پرسنل خود دقت زیادی داشته است.

در مورد امکانات رزرو هتل رضوان مشهد هنوز جای رشد وجود دارد. برخی از مسافران معتقد هستند که زمان زیادی سفر انتظار برای آسانسور می شود و شاید بهتر بود که تعداد آسانسورها بیشتر باشد. همینطور بررسی ها نشان می دهد که امکانات مربوط به بخش کافی شاپ و رستوران کافی نیست. البته نارضایتی در این راستا دیده نمی شود اما رضایت کامل نیز وجود ندارد.

در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی اینطور به نظر می رسد که بیش از 90 درصد از مسافران راضی هستند. وضعیت نظافت برای اتاق ها، سرویس های بهداشتی و لابی توسط تیم خدمتکار به صورت روزانه در نظر گرفته می شود که رتبه خوبی را کسب کرده است.

تنها چیزی که شاید نتوان به آن رتبه خوبی داد کیفیت غذا و پذیرایی است. هنوز منوی این رستوران کامل نیست و تاخیر زیادی در ارائه غذا دیده می شود که سبب شده تنها 70 درصد از مسافران رضایت داشته باشند. از سوی دیگر کافی شاپ هتل در زمان های خاصی فعالیت می کند که نمی توان گفت چندان مورد پذیرش است.

رتبه ای که رزرو هتل رضوان مشهد از نظر موقعیت مکانی و دسترسی می گیرد نیز تا حد زیادی قابل قبول است و فاصله زیادی به مراکز مهم مشهد ندارد اما رضایت از این بخش نیز به 100 درصد نرسیده است.

 

جمع بندی

رزرو هتل رضوان مشهد 4 ستاره در خیابان شیرازی 5 مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 100 واحد اقامتی است. هتل در 5 طبقه طراحی شده است و مجهز به آسانسور است. سیستم سرمایش و گرمایش حتی برای بخش سرویس بهداشتی نیز اجرا شده است. منوی رستوران و کافی شاپ ها رتبه کامل را کسب نکرده است اما گزینه مناسبی محسوب می شود. این هتل از نظر موقعیت منطقه ای شرایط خوبی دارد.

رزرو هتل رضوان دسترسی مناسبی به جاذبه های فرهنگی و گردشگری مشهد دارد و از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) محسوب می شود. پرسنل رزرو هتل رضوان مشهد کاملاً کارآزموده هستند و هیچ نوع رفتار غیر حرفه ای برای این گروه دیده نمی شود. البته که این هتل از نظر موقعیت اجرایی بی نظیر است و می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که قصد دارند با بودجه مناسب هتل خوبی رزرو کنند.

اتاق ها تنوع بالایی دارند اما از نظر ساختار و دکوراسیون نمی توان گفت که چندان شرایط متنوعی دیده می شود. نظافت در رزرو هتل رضوان مشهد به بهترین نحو صورت می گیرد و مشکلی در این راستا وجود ندارد. این هتل از نظر امتیاز توانسته 9 از 10 را کسب نماید.

اگر به دنبال یک فضای دنج، تمیز با امکانات معقول هستید رزرو هتل رضوان مشهد بهترین گزینه برای شما است. اما دقت کنید که نباید انتظار یک فضای لاکچری و لوکس را داشته باشید. خوشبختانه تلاش برای تکمیل منوی رستوران این هتل نیز به بهترین نحو فراهم شده است و شما می توانید لحظات خوبی را پشت سر بگذارید. این هتل از نظر موقعیت اجرایی بی نظیر است و می تواند گزینه مناسبی برای همه افراد باشد. رزرو هتل به صورت آنلاین نیز فراهم است.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱