معرفی اجمالی هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد در لیست هتل های سه ستاره لوکس قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی بارگاه ملکوتی حضرت رضا قرار دارد. هتل در سال 1392 افتتاح شده است. برای ارتقای سطح کیفیتی هتل نیز شاهد بازسازی آن در سال 1397 هستیم. این هتل در 7 طبقه طراحی شده و 60 اتاق دارد.

به طور کلی هتل سهند مشهد در لیست هتل های کوچک قرار گرفته است. تحویل اتاق ها معمولاً ساعت 14 و تخلیه اتاق ها نیز ساعت 12 صورت می گیرد. امکانات رفاهی مطلوب و استانداردی برای هتل سهند مشهد ارزیابی شده است. موقعیت هتل سهند در نزدیکی بازار رضا است و همینطور به بازار هفده شهریور نیز دسترسی دارد. به طور کلی دسترسی آسانی برای مسافران فراهم ساخته است.

فاصله این هتل تا حرم مطهر تنها یک کیلومتر است. سرو غذا در رستوران هتل کیانا که بخشی از مجموعه است انجام می شود.

هتل سهند

یکی از اتاق های پرطرفدار هتل سهند مشهد اتاق دو تخته فولبرد است. این اتاق از نظر امکانات دارای یک سری منوی انتخابی است. به طور کلی ظرفیت نفر اضافه برای اتاق در نظر گرفته نشده است. نوع تخت ها به شکل دبل یا سینگل اجرا شده اند. رزرو اتاق به صورت 100 درصد آنلاین صورت می گیرد. در صورتی که نیاز به اتاق دو تخته با امکانات بهتر داشته باشید می توانید به سراغ اتاق های فولبرد بروید که دارای منو بوفه هستند. همینطور اتاق های سه تخته فولبرد نیز وجود دارند که با منوی انتخابی در اختیار شما قرار می گیرند. این اتاق ها دارای یک تخت سینگل و یک تخت دبل است.

اتاق هتل سهنداتاق هتل سهند

اتاق های 4 تخته در هتل سهند مشهد به صورت سه تخته و تخت اضافه اجرا می شوند و فولبرد هستند. این اتاق ها معمولاً قیمت بالاتری دارند.

امکانات هتل سهند مشهد

در بخش قبل در مورد برخی از اتاق ها صحبت شد. اما برای تکمیل این موضوع سایر اتاق ها را بررسی کرده ایم. اتاق های چهار تخته شامل سه تخته و تخت اضافه به همراه فولبرد در هتل سهند مشهد دیده می شوند. همینطور شرایط برای اجاره اتاق کانکت 5 نفره فولبرد نیز وجود دارد. رزرو به صورت 100 درصد آنلاین در نظر گرفته شده است. این اتاق ها از نظر موقعیت جغرافیایی بسیار عالی هستند.

رستوران هتل سهند مشهد دارای 120 نفر ظرفیت است. پارکینگ این هتل تنها ظرفیت 10 ماشین را دارد. حقیقت این است که نمی توان گفت هتل دارای پارکینگ است و این موضوع از نظر مسافران نوعی ضعف محسوب می شود و باید از سوی مدیریت هتل پیگیری های لازم صورت بگیرد.

لابی هتل سهند

لابی هتل سهند

از دیگر امکانات این هتل می توان به آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی، کافی شاپ، رستوران و چایخانه سنتی اشاره کرد. این هتل دارای فضای ورزشی و تفریحی مانند سونا خشک، سونا بخار و جکوزی است. هتل دارای اینترنت در لابی بوده و همینطور کافی نت دارد. مکالمه کارکنان نیز به زبان فارسی و عربی و انگلیسی برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد . هتل سهند دارای پارک بازی کودکان است. در لابی از مبل و میز استفاده شده است. همینطور یک سری خدمات شامل روم سرویس، خشکشویی، خدمات بیدار باش و خدمات اتو به همراه خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان مدنظر است. این هتل دارای باربری مخصوص است.

وضعیت اینترنت برای هتل سهند مشهد به صورت رایگان البته محدود در نظر گرفته شده است. شاید اینترنت این هتل از نظر سرعت چندان باب میل نباشد اما به طور کلی گزینه مناسبی برای مسافران است.

هتل سهندهتل سهند

کیفیت غذاهای هتل سهند مشهد

رستوران هتل سهند مشهد در طبقه بالا طراحی شده است. ظرفیت رستوران این هتل 100 نفر است. صبحانه از ساعت 7 الی 9 سرو می شود و نهار نیز از ساعت 13 تا 15 است. یک سری نکات برای هتل سهند مشهد دیده می شود که دانستن آن کمک می کند تا انتخاب خوبی محسوب شود. مثلاً اینکه اگر بخواهید وعده نهار و شام را به صورت منو بوفه داشته باشید باید غذا را در رستوران هتل کیانا سرو کنید.

در مورد کافی شاپ هتل سهند مشهد نیز باید گفت که در نیم طبقه اول طراحی شده است و ظرفیت 50 نفری دارد. ساعت کاری نیز بین 10 الی 23:30 دقیقه در نظر گرفته شده است. کافه سنتی هتل نیز در طبقه هفتم بوده و شامل ظرفیت 45 نفر است. ساعت کاری نیز بعدازظهر از ساعت 18 الی 23:30 دقیقه ارزیابی شده است. به طور کلی هتل سهند مشهد از دسته هتل هایی است که می تواند امکانات رفاهی خوبی برای شما فراهم سازد. منو فولبرد یا بوفه فقط برای بخش ناهار و شام در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل سهندرستوران هتل سهند

میزهای 4 نفره برای رستوران در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر غذاها به صورت سلف سرویس هستند. دقت کنید که این میز ها به طور کلی بر اساس موقعیت رستوران در نظر گرفته می شوند. فاصله میزها از هم کم است و اینطور که مشخص است به طور کلی دارای منوی مخصوصی است.

نورپردازی هتل نیز به خوبی صورت گرفته است. وضعیت نورپردازی بی نظیر است و البته که شامل یک سری ستون های خاص خواهد بود. به طور کلی فضای داخلی رستوران تمیز است و این موضوع بخش مهمی از عملکرد اجرایی هتل سهند مشهد محسوب می شود. رستوران این هتل به طور کلی بر اساس موقعیت اجرایی که دارد در چندین سبک مشخص در نظر گرفته شده است.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل سهند مشهد با نمایشگاه بین المللی مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه است و 18 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا حرم امام رضا 13 دقیقه پیاده روی و دو دقیقه با ماشین زمان نیاز است. همینطور می توانید از هتل سهند مشهد تا پارک کوهسنگی نیز 17 دقیقه با ماشین یعنی 78 کیلومتر تردد نمایید.

فاصله از هتل سهند مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق نیز 25 دقیقه با ماشین است و 22 کیلومتر در نظر گرفته شده است. فاصله این هتل تا ایستگاه راه آهن نیز 11 دقیقه با ماشین اعلام شده است. از این هتل تا باب الجواد در حدود 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین است. فاصله تا بست شیخ حر عاملی حدوداً 4 دقیقه با ماشین است.

فاصله از هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور 12 دقیقه با ماشین اعلام شده است. از سوی دیگر از این هتل تا منطقه ییلاقی طرقبه نیز 44 دقیقه با ماشین زمان نیاز است. فاصله تا بازار رضا نیز 6 دقیقه اعلام شده است. فاصله تا ایستگاه راه آهن در حدود 11 دقیقه است.

از این منطقه تا شهربازی پارک ملت در حدود 25 دقیقه با ماشین است. شما می توانید از این هتل تا شهر رویایی پدیده شاندیز را در عرض 48 دقیقه با ماشین طی کنید. از یاد نبرید که این هتل به طور کلی دسترسی خوبی به ایستگاه راه آهن دارد. از هتل سهند مشهد تا باب الجواد در حدود 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین اعلام شده است. البته که می توانید از این مرکز تا بست شیخ طبرسی را نیز در عرض 30 دقیقه طی کنید.

به طور کلی دسترسی از هتل سهند مشهد به مراکز مهم به سادگی صورت می گیرد و مشکلی در این راستا دیده نمی شود.

معماری و سال ساخت هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد در خیابان امام رضا، کوچه امام رضا 2 و کوچه کربلا بنا شده است. این هتل در سال 1392 ساخته شده و در سال 1397 بازسازی شده است. معماری ظاهری هتل پس از بازسازی بسیار لوکس است. از رنگ های تیره به همراه دکوراتیوهای شیشه ای برای بخش ظاهری هتل استفاده شده است. به طور کلی دیوارهای شیشه ای از نظر رنگی تیره هستند و انعکاس نور جالبی دارند. استفاده از ظاهر چوبی برای بخشی از قسمت های ظاهر هتل سهند نیز سبب شده تا یک انتخاب ویژه محسوب شود. این هتل به طور کلی دارای پنجره های نیم دایره ای هستند. ورودی هتل دارای پله های مخصوصی است که به زیبایی آن افزوده است.

هتل به طور کلی 6 طبقه است که با بخش همکف به شکل 7 طبقه نمایان می شود. معماری ساخت بخش همکف به نسبت بخش های دیگر فرق می کند. از درب های سرقت برای هتل سهند مشهد استفاده شده است که به امنیت بیشتر هتل می افزاید. به طور کلی نمای ظاهری هتل قهوه ای تیره یا سیاه است اما بخش های داخلی معمولاً به رنگ های روشن هستند که این تضاد سبب می شود تا زیبایی هتل بیشتر شود. هتل سهند می تواند برای لوکس پسندان که میخواهند یک هتل سه ستاره را انتخاب کنند بهترین پیشنهاد باشد.

نکته ای که برای هتل سهند مشهد باید بدانید این است که دسته بندی های خاصی برای بخش های مختلف این هتل دیده می شود. برخی از بخش های هتل به رنگ روشن هستند برخی دیگر از بخش ها تیره رنگ هستند و این تضاد بخشی از دکوراسیونی است که در بازسازی دیده می شود.

اتاق های هتل سهنداتاق های هتل سهند

نظرات مسافران

برای بررسی نظرات مسافرانی که به هتل سهند مشهد مراجعه می کنند چندین موضوع مطرح است. نظرات مثبت به این صورت است که بسیاری از مسافران از رفتار پرسنل این هتل راضی هستند. نظافت هتل رتبه خوبی گرفته است.

رعایت کامل بهداشت در بخش های مختلف از هتل دیده می شود. این هتل دارای کادری مجرب و مهربان بوده و خدمات دهی به خوبی صورت می گیرد. نزدیک بودن به حرم از دیگر ویژگی های مثبت هتل سهند مشهد محسوب می شود که سبب شده بسیاری از مسافران این هتل را انتخاب خوبی بدانند. یکی دیگر از بخش های جالب هتل که با رضایت مسافران همراه بوده است ترانسفر ورودی رایگان است. همینطور ساعت سرو صبحانه نیز بر اساس سلیقه همه مسافران در نظر گرفته شده است.

70 درصد از مسافران معتقد بودند که در اتاق ها چایساز وجود ندارد و تهیه آب جوش مشکل ساز است. به طور کلی زمان انتظار برای آسانسور زیاد بوده و سیستم کنترلی به صورت جداگانه در نظر گرفته می شود. یعنی دو آسانسور برای هتل سهند مشهد کم است. برخی معتقد هستند که فضای رستوران محدود است. همینطور در مورد منوی انتخابی نیز نظرات منفی زیاد است. تنوع غذایی رستوران کم است. کیفیت غذاها چنگی به دل نمی زند. صدایی که از دریچه کولر شنیده می شود نیز برای برخی از مسافران آزاردهنده بوده است.

در نهایت نبود پارکینگ یکی از مهمترین معایب این هتل محسوب می شود که می بایست سریعاً مدیریت آن صورت بگیرد. ظاهراً سیستم نورپردازی برخی از اتاق ها کم بود و این موضوع خود مشکل ساز بوده و نیاز به پیگیری دارد. 

نتیجه گیری

در مجموع می توان گفت که هتل سهند مشهد در لیست هتل های سه ستاره لوکس قرار گرفته است و تا حد زیادی می تواند مورد پذیرش مسافران واقع شود. یک نکته مهم دیگر این است که این هتل از نظر موقعیت مکانی در کوچه باریکی قرار گرفته است. محل قرار هتل بی سر و صدا بوده که بخشی از امتیاز آن محسوب می شود. وضعیت ترانسفر برای هتل با رضایت همراه است. تنوع غذایی پایین هتل هنوز هم مورد عدم رضایت بسیاری از مسافران است. نباید انتظار چشم انداز خوبی از اتاق های هتل داشت. هتل سهند مشهد از نظر هزینه نیز گزینه مقرون به صرفه برای سفرهای دسته جمعی محسوب می شود.

وضعیت اینترنت برای هتل سهند مشهد به صورت متوسط اجرا شده است اما نمی توان گفت که سرعت اینترنت زیاد است. وضعیت سرویس دهی کافی شاپ هتل به صورت مقطعی است و در همه زمان ها سرویس دهی صورت نمی گیرد. رفتار پرسنل این هتل عالی بوده و مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. لابی هتل نیز طراحی جالبی دارد و برای قرارهای کوتاه مناسب است. اتاق ها تنوع خوبی دارند و برای سفرهای مجردی و خانوادگی می توان اتاق مخصوص را رزرو کرد. شرایط رزرو اینترنتی برای هتل سهند مشهد فراهم شده است.

شما می توانید رزرو اینترنتی هتل سهند مشهد را به خوبی و بدون مشکل انجام دهید و هیچ نوع کم و کاستی در این زمینه دیده نمی شود. هتل سهند مشهد از نظر تور گردشگری ضعیف است اما برنامه ریزی خوبی برای آن دیده می شود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱