معرفی اجمالی هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد در خیابان امام رضا کوچه کربلا مشهد قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره بوده و در لیست هتل های لوکس مشهد قرار دارد. هتل کیانا مشهد یک هتل تازه تاسیس است. این هتل در 7 طبقه طراحی شده که 6 طبقه برای مسافران محترم است. در این هتل حدود 105 واحد اقامتی وجود دارد.

پرسنل آموزش دیده و حرفه ای هتل کیانا مشهد سبب شده تا باب میل بسیاری از زائران باشد. هتل در زمینی به مساحت 8 هزار متر در خیابان امام رضا مشهد قرار گرفته است و به طور کلی شامل اتاق هایی با دو تخت توئین، Vip و همینطور کانکت و 2 تخته سینگل است. البته بخش هایی نیز به صورت اتاق های دو تخته دبل و آپارتمانی هستند.

تحویل اتاق ها در هتل کیانا مشهد ساعت 14 و تخلیه اتاق ها ساعت 12 صورت می گیرد و از دسته هتل های بسیار لوکس محسوب می شود که می تواند پیشنهاد خوبی برای خانواده ها باشد و یا شرایط به شکلی است که می تواند برای زوج های جوان نیز تجربه ای دل انگیز را فراهم سازد.

چیدمان زیبای اتاق های هتل کیانا مشهد سبب شده تا با هر سلیقه ای سازگار باشد. رستوران هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و از معماری مدرن و منوهای مختلفی برخوردار است. این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 500 متر فاصله دارد. استخر و سونا و حمام ترکی و لمکده و همینطور کافی شاپ نیز بخشی از امکانات مهم هتل کیانا مشهد محسوب می شود. این هتل دارای اتاق کنفرانس و اتاق مهمانی است یعنی مشکلی برای برگزاری جلسات کاری وجود ندارد.

هتل کیانا

 

امکانات هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد در داخل کوچه قرار گرفته است یعنی از نظر وضعیت دید نمای رو به کوچه دارد. این هتل دارای 110 اتاق است. برای هتل 290 تخت در نظر گرفته شده است. ظرفیت لابی هتل در سال جدید افزوده شده و به 50 نفر رسیده است. دقت داشته باشید که هتل کیانا مشهد در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

رستوران هتل کیانا مشهد شامل ظرفیت 200 نفر است و گنجایش 20 خودرو در پارکینگ این هتل به صورت رایگان وجود دارد. اینترنت در لابی هتل به صورت رایگان و نامحدود برای شما فراهم شده است. در برخی از واحدها دراور وجود دارد و وضعیت کمد لباس نیز در برخی از اتاق ها با تجهیزات بهتری دیده می شود. مورد دیگر این است که این هتل به طور کلی دارای سیستم اعلام حریق است.

شما می توانید از مینی بار هتل با هزینه خودتان استفاده نمایید. این هتل دارای روم سرویس بوده و برای همه اتاق ها یخچال در نظر گرفته شده است. سیستم سرمایش و گرمایش هتل کیانا مشهد به صورت فن کوئل ارزیابی شده است. سیستم تهویه مطبوع در اتاق نیز بخش مهمی از شرایط است. در اتاق ها از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده شده است.

اتاق ها شامل اینترنت نامحدود رایگان هستند و همه اتاق ها از تلویزیون ال سی دی با سیستم شبکه های داخلی برخوردار هستند. اتاق ها به صورت دو تخته و یا سوئیتی آپارتمانی در نظر گرفته شده است تا سفرهای خانوادگی به بهترین نحو صورت بگیرد. این هتل دارای آسانسور برای رفت و آمد آسانتر مسافران است که بخش مهمی از خدمات هتل محسوب می شود و گزینه بی نظیری است.

سیستم نظافت و بهداشت هتل نیز تا حد زیادی مورد کنترل قرار گرفته است و این موضوع سبب می شود تا بتوانید شرایط بهتری در هتل داشته باشید. می توانید این هتل را یکی از بهترین هتل های مشهد در نظر بگیرید.

 

کیفیت غذاهای هتل کیانا مشهد، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

در مورد کیفیت غذاهای هتل کیانا مشهد مشکلی وجود ندارد. از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده می شود. سیستم سرو به صورت انتخابی و سلف سرویس است. دقت کنید که به طور کلی این هتل از نظر موقعیت اجرایی بسیار خاص است و می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از افراد محسوب شود. موضوعی که در خصوص وضعیت رستوران هتل کیانا مشهد مطرح است عدم تنوع کافی برای غذا است.

به هر حال منوی غذای این هتل هنوز شرایط خوبی ندارد و بسیاری از غذاها در این هتل قیمت مناسبی دارند و مشکل هزینه دیده نمی شود. در خصوص فست فود هتل رضایت نسبتاً بیشتر است. به هر حال جوانان علاقه زیادی به فست فود دارند و این موضوع سبب شده تا مدیریت هتل در این زمینه شرایط خاصی در نظر بگیرند.

سیستم نوشیدنی در این هتل به شکل معمولی در نظر گرفته می شود به طوری که افراد نمی توانند سفارش نوشیدنی های خاصی را بدهند. این موضوع نیز بخشی از کم و کسری های این هتل محسوب می شود. البته که هتل به طور کلی بر اساس موقعیت منطقه ای ارزیابی شده است و امید است که وضعیت رستوران و نوشیدنی ها بهبود یابد. رستوران ارکیده در این هتل سیستم پذیرایی نسبتاً قانع کننده ای دارد.

اتاق های هتل کیانا

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل کیانا مشهد تا حرم ورودی باب الرضا یک کیلومتر و 45 متر در نظر گرفته شده است که حدوداً 3 دقیقه می شود. فاصله هتل فوق تا حرم ورودی باب الجواد نیز یک کیلومتر و 271 متر در نظر گرفته شده است. این هتل تا حرم ورودی حرعاملی  حدوداً 3 دقیقه با خودرو فاصله است. دقت کنید که می توانید تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی تنها به 4 دقیقه با خودرو زمان نیاز دارید. فاصله تا حرم ورودی صحن جمهوری 4 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است.

فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 5 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است. تا حرم ورودی خیابان شیرازی نیز 5 دقیقه با خودرو زمان نیاز است. دقت کنید که به طور کلی شما یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم امام رضا (ع) را انتخاب کرده اید.

فاصله این هتل تا خیابان دانش شرقی در حدود 484 متر است که به میزان 6 دقیقه پیاده روی خواهد بود. شما از این هتل تا پارک میرزا کوچک خان تنها 9 دقیقه پیاده روی یعنی 709 متر فاصله دارید.

فاصله از این هتل تا خیابان عنصری که یکی از بهترین هتل های شهر است تنها 11 دقیقه پیاده روی است. اگر علاقه به دیدن باغ خونی دارید می بایست 13 دقیقه زمان در نظر بگیرید.

کسانی که علاقه به مرکز خرید آسمان دارند 3 دقیقه با خودرو زمان نیاز دارند. فاصله از این هتل تا مرکز خرید اطلسیه نیز 1 کیلومتر و 162 متر در نظر گرفته شده است. علاقمندان به موزه ظروف می توانند سه دقیقه زمان با خودرو در نظر بگیرند. البته که موزه تمبر و اسکناس و سکه نیز حدوداً 3 دقیقه با خودرو نسبت به هتل کیانا مشهد فاصله دارد. فاصله تا موزه مردم شناسی نیز یک کیلومتر و 306 متر در نظر گرفته شده است.

 

معماری و سال ساخت هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد در سال 1390 ساخته شده است و در لیست هتل های تازه تاسیس قرار گرفته است. معماری ظاهری هتل به رنگ سفید و به صورت پنجره های یک دست با نظم مشخص اجرا شده است. قیمت بیرونی پنجره ها شامل نورپردازی است که زیبایی خاصی به هتل می بخشد. فضای بیرونی هتل کیانا مشهد دارای وسایل بازی مخصوص است که هر یک از نظر رنگ و مدل بسیار خاص هستند. به طور کلی این هتل از نظر موقعیت اجرایی بی نظیر طراحی شده است.

معماری سلطنتی برای بخش لابی هتل کیانا مشهد در نظر گرفته شده است. نورپردازی سقفی بی نظیر است و از رنگ های اشرافی مانند طلایی براق استفاده شده است. سیستم مبلمان در بخش لابی به صورت سلطنتی است و به طور کلی در دو طبقه در نظر گرفته شده است.

مینی بار نیز در لابی قرار دارد. فضای لابی برای انتظار بسیار مناسب است و گزینه خوبی محسوب می شود. به طور کلی طراحی رستوران این هتل نیز سلطنتی است. از رنگ های زرشکی و طلایی به صورت یک دسته استفاده شده است. رنگ پردازی بسیار روشن برای کفپوش، دیوارها و سقف دیده می شود. نورپردازی رستوران هتل بی نظیر است و فضای اشتها آوری را ایجاد کرده است که می تواند یک انتخاب عالی باشد.

معماری که برای استخر هتل در نظر گرفته شده است نسبتاً ساده است. به طور کلی استخر در موقعیت مناسبی قرار دارد و این موضوع می تواند یکی از بهترین مواردی باشد که مورد ارزیابی قرار می گیرد. این هتل دارای سیستم اجرایی مخصوص برای بخش استخر است.

طراحی اتاق های هتل کیانا مشهد نسبتاً ساده است. معمولاً سیستم نورپردازی خاصی دیده نمی شود و همه چیز به شکل ساده اجرا شده است. البته از رنگ های آرامش بخش برای اتاق ها استفاده شده است.

هتل کیانا مشهد

 

نظرات مسافران

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده تا مسافران هتل کیانا مشهد را انتخاب نمایند راه نزدیک هتل به حرم است. از سوی دیگر راه نزدیک سبب می شود تا هزینه اضافی پرداخت نکنید. وضعیت صبحانه در هتل کامل و راضی کننده اعلام شده است و سرویس دهی خوبی صورت می گیرد. ترانسفرها رفتار مودبانه ای از خود نشان می دهند و رضایت کافی در این رابطه وجود دارد. طراحی و معماری هتل به طور کلی دوستانه و دلنشین بوده و اتاق ها سرویس دهی خوبی را پوشش داده اند.

از سوی دیگر در مورد تنوع غذاهای رستوران عدم رضایت دیده می شود به طوری که برخی از مسافران معتقد هستند که حتی شب سال نو نیز تغییر خاصی در منو دیده نمی شد اما کیفیت غذاهای فعلی رستوران هتل تایید شده است.

در مورد کندی یا خرابی آسانسور بسیار صحبت شده است که شاید یکی از موضوعات مهم و تامل برانگیز این هتل باشد. به طور کلی وضعیت آسانسور ها می بایست بهبود یابد و بسیاری از مسافران معتقد هستند که چنین سیستمی نمی تواند همیشه مناسب و قابل قبول به نظر برسد.

نوشیدنی های بخش کافی شاپ هنوز تکمیل نیست و تنوع کمی دارد. در مورد قیمت ها رضایت دیده می شود و هتل کیانا مشهد توانسته نظر مسافران را جلب نماید. برخی از مسافران از نبود امکاناتی مثل چای ساز و … ناراضی بودند. از نظر نور، برخی از اتاق ها با مشکل کم نوری همراه بودند. ترجیح مسافران این است که اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی داشته باشند در صورتی که از سرویس بهداشتی فرنگی در بسیاری از اتاق ها استفاده شده بود.

رضایت کامل از وضعیت ماساژ و سونا و جکوزی هتل کیانا مشهد اعلام شده است. البته یکجا بودن حمام و سرویس بهداشتی از نظر برخی از مسافران نارضایتی به همراه داشت.

استخر هتل کیانا مشهد

 

نتیجه گیری

هتل کیانا مشهد بین خیابان امام رضا و شیخ طوسی قرار گرفته است. این هتل دارای 110 اتاق است و بازسازی آن نیز به صورت سالانه صورت می گیرد. واحدهای کانکت و همینطور واحدهایی با ظرفیت های دو الی چهار نفره در این هتل ها ارزیابی شده است. رستوران ارکیده و غذاهای اصلی ایرانی بخش مهمی از این هتل محسوب می شوند. مجموعه آبی هتل کیانا مشهد مجهز به سالن ماساژ و همینطور سونا و بخار خشک است. در این هتل از حمام ترکی نیز استفاده شده است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به خودرو، به حرم بروید. امکانات این هتل نظر 95 درصد از مسافران را جلب کرده است.

بخش لمکده هتل کیانا بسیار جذاب است و می توانید گنبد حرم و شهر مشهد را از نمای جالبی تماشا کنید. دقت کنید که به طور کلی این هتل از نظر موقعیت منطقه ای بسیار جالب است و گزینه خوبی محسوب می شود. رستوران ارغوان شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است و در فضایی کاملاً مجزا طراحی شده است. این هتل دارای سالن کنفرانس مناسبی است و همینطور سرویس رایگان فرودگاه نیز برای مسافران هتل در نظر گرفته شده است.

این هتل می تواند به نوبه خود موقعیت منطقه ای بسیار خوبی داشته باشد و یکی از بهترین هتل های منطقه محسوب شود. البته دقت کنید که هتل کیانا هنوز یک سری امکانات محدود دارد که به مرور زمان بهبود می یابد. در بهترین شرایط می توانید هتل کیانا را بخش مهمی از شرایط منطقه ای در نظر بگیرید. این هتل هم به حرم نزدیک است و هم به سایر مکان های تفریحی که می تواند شاخص بندی های مخصوص به خود را داشته باشد. تماشای حرم از بام این هتل بسیار جذاب است.

اتاق هتل کیانا

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱