معرفی هتل های مشهد

در دنیای ماشینی و مدرنیته امروزی، قطعاً سفر کردن برای فرار از تمامی استرس ها و مشکلات روزمره بهترین گزینه است. اما همین سفر کردن، چگونه می تواند دل انگیز و تسکین دهنده باشد؟! حقیقتاً هدف همه ما برای فرار از هر آنچه که در این جهان ماشینی در حال وقوع است، سفری لذت بخش با خاطرات به یادماندنی و اقامتی آرامش بخش است.

قطعاً چه شهری بهتر از مشهد مقدس؛ و چه سفری آرامش بخش تر از این؟! اما یکی از اساسی ترین اصول خوشگذرانی و آرامش در سفر، قطعاً اقامت در یک هتل یا هتل آپارتمان با بهترین امکانات است. رتبه بندی هتل های مشهد بر اساس میزان ستاره ها، می ‌تواند راهنمای خوبی در جهت انتخاب صحیح و هوشمندانه گردشگران و مسافران باشد. زیرا آنها قادرند بر اساس امکانات مورد نظرشان که انتظار برخورداری از آن را دارند؛ یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشند.

در اینجا لازم به ذکر است؛ امتیازدهی به هتل های مشهد دارای مبنا و معیار یکسانی نیستند. با کلامی ساده تر باید گفت، رتبه بندی بر اساس مبنای مورد نظری که هر نهاد وضع می کند؛ انجام میگیرد. حال اینکه ممکن است، این معیار ها با خدمات دریافتی که مسافران از آن برخوردارند؛ ارتباطی نداشته باشد.

در ادامه این مقاله، در جهت ارتقاء سطح اطلاعات شما در رابطه با بهترین هتل های مشهد و همچنین امکانات و خدمات هتل های ۳ و ۴ ستاره با شما هستیم.

بررسی مزایا و امکانات هتل های ۳ و ۴ ستاره

در وهله اول به بررسی مزایا و امکانات موجود در هتل های ۳ و ۴ ستاره، و نقطه تمایزات آنها می پردازیم.

هتل های سه ستاره

برای توضیح و بررسی امکانات و ویژگی های هتل های ۳ ستاره باید گفت، پذیرش در این هتل ها به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته انجام می گیرد. پرسنل این هتل ها علاوه بر رفتار شایسته، مودبانه و ارائه خدمات به نسبت خوب، باید قادر باشند به دو زبان زنده دنیا صحبت کنند.

اتاق ها در هتل ۳ ستاره بزرگ ، و با مبلمان مناسب آراسته هستند. علاوه بر این کلیه اتاق ها باید مجهز به تشک تخت با کیفیت، تلفن، سرویس سرو نوشیدنی و آینه تمام قد باشند.

در این هتل ها باید دسترسی به اینترنت در اتاق یا لابی برای میهمانان مقدور باشد. معمولا رستوران های موجود در این هتل ها عملکرد متوسط و متناسبی، به همراه ارائه صبحانه، ناهار و شام دارند.

 
رتبه بندی هتل ها

در این باره باید افزود، که مدت زمان سرو غذا نباید از دو ساعت کمتر باشد.

از دیگر امکانات این هتل ها، می توان به وجود نگهبان، باشگاه بدنسازی نسبتاً کوچک و استخر اشاره کرد. خدمات قابل ذکر دیگری که میتوان گفت، ارائه سرویس لباسشویی، سرویس جابجایی و حمل بار برای مسافران شهر مشهد است.

هتل های چهار ستاره

برای بیان ویژگی های هتل های ۴ ستاره باید عنوان کرد، این هتل‌ها طبیعتاً تمامی امکانات و خدمات رفاهی هتل های ۳ ستاره را دارا هستند؛ و خدمات را در محیطی رسمی و بزرگ، به صورت درجه یک ارائه می‌دهند. افزون بر این در هتل های ۴ ستاره، تخت ها با ابعاد بزرگتر همچون سایز کویین و کینگ و کیفیت های بالا و عالی موجودند.

ارائه خدمات در اتاق ها به صورت فول تایم است. همچنین امکان برخورداری از اینترنت در تمامی اتاق ها وجود دارد. علاوه بر این هتل های ۴ ستاره و هتل های 5 ستاره ، دارای پارکینگ نیز هستند. در آخر باید افزود، هتل های ۴ ستاره اغلب به مراکز خرید، اماکن تفریحی و رستوران ها نزدیک اند.

در ادامه به معرفی چند مورد از هتل های مشهد می پردازیم:

معرفی هتل های ۳ ستاره

هتل رضوان: من جمله هتل های مشهد

هتل رضوان را می توان، به عنوان یکی از هتل های مشهد با امتیاز ۳ ستاره؛ معرفی نمود. در رابطه با موقعیت مکانی هتل رضوان باید گفت، این هتل نزدیک به حرم و در خیابان شیرازی ۵ واقع شده است. مسافت میان این هتل و حرم در حدود ۷۰۰ متر است؛ به طوری که تنها با ۳ دقیقه پیاده روی می توان این مسیر را طی کرد. با این وجود زائران قادرند در هر ساعتی از شبانه روز به حرم مراجعه کنند. مزایای دیگری که موجب ایده آل بودن موقعیت مکانی هتل ۳ ستاره شده است؛ به شرح زیر است:

  • دسترسی مطلوب به اماکن تاریخی و تفریحی و مراکز تجاری شهر مشهد

  • دسترسی راحت به کافه ها و رستوران های سطح شهر

  • نزدیکی ایستگاه اتوبوس و مترو به هتل

رزرو هتل رضوان مشهد

تاسیس هتل رضوان در سال ۱۴۰۰ انجام شده است. هتل رضوان نسبت به سایر هتل های مشهد نوساز است. این هتل ۵ طبقه دارای ۱۰۰ اتاق و آپارتمان است. هتل رضوان، که از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم است؛ دارای امکانات رفاهی مناسبی است. مهمانان قادرند در طول اقامت از این امکانات بهره مند شوند، از جمله امکانات باید به اینترنت، دسترسی به رستوران و کافی شاپ واشاره کرد.

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

هتل های مشهد: هتل آپارتمان حیات شرق (سارا سابق)

هتل آپارتمان حیات شرق از جمله لوکس ترین هتل های مشهد است؛ که در خیابان نواب صفوی قرار گرفته است. دسترسی آسان به حرم رضوی، یکی از مزیت های این هتل ۳ ستاره است. به طوری که جهت مراجعه به حرم از این هتل، با پای پیاده ۷ دقیقه، و با وسیله نقلیه ۲ دقیقه زمان لازم است.

افزون بر این، یکی دیگر از بهترین مزایای هتل حیات شرق ؛ که از جمله هتل های مشهد است، نزدیکی و دسترسی راحت به مجتمع تفریحی و تجاری آرمان است. این مجتمع دارای آبشار و صخره های بزرگی است؛ به همین دلیل فضای جالب و سرگرم کننده ای برای بازی کودکان و همچنین بزرگسالان به وجود آورده است. این هتل همچنین در نزدیکی مراکز خرید ۱۷ شهریور، که به مناسب بودن قیمت اجناس معروف است؛ و در فاصله ۵ دقیقه ای از پارک وحدت قرار دارد.

این هتل آپارتمان از نوسازترین هتل های مشهد است؛ که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. هتل آپارتمان حیات شرق، دارای ۸ طبقه بناست و ۳۳۲ اتاق و سوئیت دارد؛ که با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند. از جمله این تجهیزات می توان به حمام، آشپزخانه، تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. به علاوه نو و شکیل بودن وسایل اتاق ها و همچنین پاکیزگی و راحتی آنها نیز از جمله امتیازات رفاهی است؛ که شایان توجه است.

امکانات رفاهی دیگری که می توان نام برد، رستوران مجلل با منوی غذایی متنوع و کافه حیات مشهد است. در آخر امتیاز ویژه این هتل، منظره دلنشین و تماشایی حرم رضوی است؛ که با ایستادن در بالکن اتاق قابل مشاهده است.

هتل حیات شرق

هتل سهند مشهد

هتل ۳ ستاره سهند یکی از هتل های مشهد مقدس است، با نگاهی به امکانات و هزینه ها می توان گفت؛ از جمله ارزان ترین هتل های مشهد و انتخابی اقتصادی برای خانواده‌هاست.

هتل سهند که در خیابان امام رضا ۲ واقع است. حدود یک کیلومتر با حرم رضوی فاصله دارد، این امر در ایجاد حس آسودگی در رفت و برگشت و لذت از زیارت نقشی ویژه دارد. هتل سهند در نزدیکی بازار۱۷شهریور و بازار رضا قرار دارد و شرایط دسترسی آسان مسافران به مراکز خرید را فراهم آورده است.

افتتاح هتل سهند به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد. بازسازی این هتل، با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات؛ سالها بعد و در سال ۱۳۹۷ انجام شد.

هتل کیانا

قهوه خانه واقع در پشت بام هتل کیانا

این هتل متشکل از ۷ طبقه به همراه ۶۰ باب اتاق است. اتاق هایی مجهز، پاکیزه و شیک که امکانات و خدمات رفاهی استاندارد و مقبولی را در اختیار مهمانان قرار داده. در مورد امکانات هتل سهند باید گفت، این هتل دارای اینترنت پر سرعت، محوطه بازی برای کودکان، رستورانی با تنوع غذایی دلپذیر، کافی شاپ و قهوه خانه های اصیل در پشت بام است. همه این امکانات، اوقات فراغتی لذت بخش و به یاد ماندنی را برای مسافران به وجود خواهد آورد.

هتل سهند را میتوان به عنوان یک گزینه ارزان در مقایسه با دیگر هتل های مشهد نام برد، به طور قطع این هتل با توجه با مزایا و امکاناتی که برخوردار است، و در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که داراست؛ از درست ترین گزینه های اقامت در میان هتل های مشهد است.

معرفی هتل های مشهد: هتل ۴ ستاره

در ادامه آشنایی با هتل های مشهد، به معرفی سه هتل ۴ ستاره با نام های کیانا و تبرک و الماس می پردازیم.

هتل کیانا

هتل ۴ ستاره کیانا را می توان، به عنوان یکی از مقبول ترین هتل های مشهد معرفی کرد. این هتل در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد‌. باید گفت، هتل کیانا من جمله نزدیک ترین هتل های ۴ ستاره به حرم است. به طوری که این مسافت ۵۰۰ متری را می توان، با یک پیاده روی چند دقیقه طی کرد.

این هتل با ۵ طبقه بنا و ۱۱۰ اتاق و سوئیت مجهز، به دنبال فراهم آوردن آسایش و راحتی و ساختن سفری لذت بخش؛ برای زائران و مسافران است. هتل کیانا دارای آپارتمان، اتاق های VIP، کانکت، ۲ تخته سینگل، ۲ تخته دبل و دو تخته تویین است. این اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون چشم نواز و مرتب هستند. به همین جهت گزینه ای مناسب برای زوج های جوانی است، که به دنبال گذراندن دوران ماه عسل خود با بهترین امکانات اند.

سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و سالن پذیرایی که شامل چند رستوران و کافی شاپ است؛ از جمله امکانات رفاهی این هتل ۴ ستاره است. هتل کیانا دارای امکانات دیگری همچون اتاق های سونا و کوزی، حمام ترکی، اتاق بازی کودکان، فضای سبز و گیم نت نیز هست.

با توجه به تمام امکانات و مزایای گفته شده، می‌توان از این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد یاد کرد؛ که هر مسافری برای رزرو هتل های مشهد، می تواند نگاه ویژه و مطمئنی به آن داشته باشد.

هتل کیانا

هتل کیانا مشهد

هتل های مشهد: هتل تبرک

هتل تبرک مشهد در خیابان امام رضا ۱۲ که به بارگاه مطهر امام رضا (ع) منتهی است؛ قرار دارد. مسافت میان هتل و حرم رضوی با یک پیاده روی ۱۲ دقیقه ای و حتی کمتر از آن طی می‌شود. این هتل در میان هتل های مشهد، از نظر در دسترسی آسان به بازار رضا و بازار ۱۷ شهریور دارای امتیاز خوبی است.

هتل تبرک، از تازه تاسیس ترین هتل های مشهد است. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۹ توسط کارخانجات تبرک خریداری شده و پس از آن در سال ۱۴۰۰ بر اساس استانداردهای بین المللی هتلی، تجهیز و راه اندازی شده است. این هتل با بنای ۸ طبقه ای دارای ۹۰ باب اتاق می باشد.

بخشی از امکانات این هتل عبارتند از، رستوران با منوی غذایی متنوع و فضای باز، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم اعلام حریق.

از جمله خدمات رفاهی هتل تبرک ، که با امتیاز ۴ ستاره جز شکیل ترین هتل های مشهد است؛ میتوان صبحانه رایگان، ترانسفر حرم رایگان، خدمات ویژه معلولین، صندوق امانات، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، گشت صنعتی و گردشگری، خدمات باربری و خدمات تاکسی سرویس را نام برد.

همانطور که گفتیم، این هتل از تازه تاسیس ترین هتل های مشهد است و می‌تواند؛ یک انتخاب صحیح و مورد اطمینان برای زائران باشد.

رزرو هتل تبرک مشهد

نمایی از ورودی هتل تبرک مشهد

هتل الماس: از جمله هتل های مشهد

هتل ۴ ستاره الماس را می توان، به عنوان یکی از مجهزترین هتل های مشهد نام برد. این هتل در مجاورت بارگاه ثامن الحجج (ع) در خیابان امام رضا (ع) واقع است. موقعیت مکانی هتل الماس به گونه‌ای است؛ که شما می توانید بدون نیاز به وسیله نقلیه و در کمترین و کوتاهترین مدت به بازارهای رضا و ۱۷ شهریور مراجعه کنید.

هتل الماس در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. هتل الماس نیز مانند برخی از هتل های مشهد، با هدف افزایش و ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ در دست بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۹ طبقه و ۱۶۳ اتاق ساخته شده است. اتاق های هتل الماس، علاوه بر تنوع امکاناتی که دارند؛ دارای مدرن ترین و مجهزترین خدمات رفاهی و آسایشی توام با طراحی و معماری نوین هستند.

در نهایت باید اظهار کرد، شما میتوانید با مراجعه به سایت های رزرواسیون سراسری، از تخفیف هتل های مشهد و همچنین موقعیت ها، امکانات و خدمات آنها آگاه شوید.

نمای هتل الماس 2 مشهد

نمایی از ساختمان هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱